thelastone Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 Така, дали е проблем не знам, но съм забелязал, че при определени условия излизат едни такива сини гъсти пушеци от колата (A4 AFN). Пример за условия : Движа се например по магистрала хемус в посока плевен на големият склон след тунела при Витиня скоростта е около 120-130,колата е на 5 предавка и не съм натиснал педалът на газта,съответно колата леко забавя ход,моята реакция е да натисна леко педала и в този момент на много лекото натискане на педала(говоря за наистина леко-колкото да си облегна кракът на него,или да обера луфта) автомобилът не започва да ускорява,а отзад се образува димна завеса от син пушек, при последвало по-силно натискане на педала всичко е като хората. Случката със синия пушек ми се е случвала и на шипка например,за да не хабя спирачки и да се движа нормално вкарвам втора предавка преди завой и колата съответно намалява,след това ако е склон надолу и колата се е движила продължително време по инерция(но на скорост) ако натисна педалът на газта излиза един облак пушек в началото и след това всичко си е като хората. Въпрос : Нормално ли е това,ако е нормално заситете любопитството ми с обяснение защо и съответно ако не е нормално каква е причината и лечима ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 А колко масло гори колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thelastone Публикувано 16 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 (Редактирано) За предните 10 000 км е изгорила около 200-250мл. Смених преди 7 000 и съм долял 1 път около 200мл за да достигне нивото след смяната. Повечето от това масло не е изгорено,а е отишло под двигателя, наскоро забелязах че съм за смяна на гарнитура на картера (целият е в масло,особено около гарнитурата). Главният аспект е : при съвсем леко натискане на педала колата не го усеща,все едно нищо не си направил, но изкарва син пушек (предположението ми е - няма горено,а направо "изхвърляне" на горивото, съответно проблем с центровка на помпа,но все пак това е само предположение на един млад човек без познания по дадената тема) Редактирано 16 Април 2012 от thelastone Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 син пушек = гори масло, черен пушек = гориво, понякога и бял пушек. Този феномен след като си карал по енерция, дадеш газ след това и изпуши син дим е най-често от гумички на клапани. Трябва да е сигурно, че маслото е точното, т.е. не някое 0W30 и тем подобни пълни синтетики, компресията е ок, въздушния филтър е сменен. Хубаво е да се погледне хлабината на турбината - сваля се маркуча от въздушния филтър и се с разклащане се гледа луфта на оста, радиален, но не много голям е ок, аксиален е лошо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 17 Април 2012 Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 (Редактирано) дам аз имах Хюндай купе 1.6 бензин и му бяха заминали сегментите, той правеше точно така. Когато спускаш на скорост известно време, след това само леко газ и става димна завеса. Не съм майстор по двигателите, но аз си го обяснявам така.Когато спускаш на скорост, без значение Дизел, Бензин, колата влиза в режим на принудителен празен ход и спира притока на гориво напълно. Когато имаш износени гумички или сегменти, в цилиндрите влиза повече масло от колкото трябва. Когато двигателя работи нармално детонациите изгарят това масло и не се забелязва пушенето, НО като спускаш на скорост, няма детонации и маслото се събира в цилиндрите и по изходящия колектор, и после в момента в който се получи запалване на гориво, всичкото масло се запалва и излиза като пушек през ауспуха.Пак казвам не съм много компетентен, просто така си го обяснявам аз. Може и да не е вярно това.но пък мойто Хюндайче гореше литър на 500 км масло, а на колегата не гори, което е странно. Редактирано 17 Април 2012 от toshkov81 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 17 Април 2012 Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 Боже!! Не си прав колега... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 (Редактирано) ами обясни ни де. Аз казах че не ги вдявам тея работи. А ти ако разбираш, защо не си направи труда да обясниш.То много лесно- Не си прав. Ама седни и драсни няколко реда, кое, как, какво, защо? Редактирано 18 Април 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 (Редактирано) Пичове, къде го пратихте момчето за гумички, сегменти и турбота при разход 200-300мл масло на 10к км. Колата си е бомба при такъв разход, а това с лекото пропушване е бял кахър познавам много хора при които също леко пропушва а понякога при рязко настъпване си пушат доволно а двигателите са в супер форма, недей да се филмираш не караш душегуб. Яж цаца, пий студена бира и не се занимавай с глупости Редактирано 18 Април 2012 от LUDsAUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване