ole Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Забелязах че почти всеки път като зареждам бензин, по принцип сипвам на ОМВ, но същия номер го прави и на Шел и на др бензиностанции, та изключвам да е от бензина или някакви добавки към него, отивам плащам си на касата и като тръгвам от колонката някой път не пали от 1-вия път, въртя 2-ри път почв да тресе щото работи на 200-300 оборота, въртя 3-ти път и от 400-500 оборота си ги дигне постепенно на нормалните Забелязал съм и че с педал до долу ускорява по-бавно от колкото като й се подава плавно газ, не съм сигурен дали така трябва да си е по принцип или е проблем. А и не на последно място записва от време на време грешка system too lean, което аз си го превеждам че сместа е твърде бедна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 темп датчик да си сменял ?свещи? кабели? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Нем... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo91 Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Помпата неправи достатачно налягане,ходил съм на диагностига за същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Добре, утре се захващам със смяната и с тази от предната ми А4-ка, с еднакъв мотор са, с 2г. разлика дано да е същата, предполагам на нея има номер, по който да ги сравня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 2 Май 2012 Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Нем...ами хубаво е да се сменят. особено датчика. понякога, когато не иска да запали от първи път, точно тези неща се бъзикат.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2012 Приемам съвета, 1-во ще са ремъци и ролки и след това свещите и датчика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2012 Смених днес бензиновата помпа с тази от старото ауди, изчистих грешката, тия дни ще видим резултата, видимо във вървежа не се усеща разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 6 Май 2012 Доклад Share Публикувано 6 Май 2012 темп датчик да си сменял ?Колега,може ли да ми кажеш къде се намира този темп. датчик? За А4 1.8адр питам. Мерси предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pickov Публикувано 6 Май 2012 Доклад Share Публикувано 6 Май 2012 (Редактирано) Колега,може ли да ми кажеш къде се намира този темп. датчик? За А4 1.8адр питам. Мерси предварително!от задната страна на двигатела под големия пластмасовия маркуч които идва от въздушния филтър сменя се за 5 минути Редактирано 6 Май 2012 от pickov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Май 2012 Пак светна сега чека като се прибирах, не съм гледал ква е грешката, 3 дена нема ядове и сега си седях на светофара кротко на червено и изведнъж без никви признаци си светна... та утре ще го гледам дали е пак 'system too lean' или нещо др. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 8 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 Днес проверих, същата грешка, отново system too lean Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 8 Май 2012 Доклад Share Публикувано 8 Май 2012 (Редактирано) Твоята американка ли беше ?Според мен не търсиш проблема на правилното място1-ще е хубаво да дадеш цялата грешка, номер и тн...2-System too lean, аз пък си го превеждам че системата е слаба...т.е. нещо не й стига, не знам защо реши, че е бензин3-за паленето и тн... според мен проблема ти е друг - написах ти го4-питах те, дали е американка, защото американските нали имат някакви сензори, глупости за бензина.... да не бърка оттам компа ... http://forums.tccoa.com/showthread.php?p=8541565-Ако ти е това грешката Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean ,метни едно око тук http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?74455-Audi-1.8T-Fuel-Trim-Bank-1-%28Mult%29-System-too-Lean и обезателно тук - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17536/P1128/004392Накрая, ще вземе да се окаже някой дебитомер за чистене примерно Колега...Казали са ти, къде е .. Струва към 40-50лв(4 пинов, зелен май беше), вземи някой свестен, че е важен. G62 му е номера. Върви с гумено уплътнение. Недобре работещ този датчик, може да причини непалене, невървеж, висок разход Ето тук виж, да се поорентираш малко - http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/ECTsensor.html Редактирано 8 Май 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 9 Май 2012 Доклад Share Публикувано 9 Май 2012 от задната страна на двигатела под големия пластмасовия маркуч които идва от въздушния филтър сменя се за 5 минутиблагодаря колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 10 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 (Редактирано) Да грешката е тази. Тази тема я четох и пише тия неща да се проверятCheck Mass Air Flow (MAF) Sensor Check Oxygen Sensor Control Check Oxygen Sensor(s) Check Fuel Injector(s)MAF сензонра сложих от старото ми ауди че е същия и тогава нямах никакви грешки да се трупат. Ламбда сондата не съм я сменял, но ако ще я сменям искам да съм сигурен че в нея е проблема, а не да я сменям и тогава да разбера. Туй кво е "oxygen sensor control"? Инжекторите мога за проба да ги сменя с тия от старото ауди. Пише също и за лийк от някъде на въздух обстойно гледах и не се вижда/чува от някъде да изпуска налягане... Знам че за неработещ MAF може да му се откачи буксата и ако колата върви по-същия начин и дава същата грешка и когато е свързан значи не работи, дали същото може да се направи с ламбда сондата? Редактирано 10 Май 2012 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 10 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 (Редактирано) Сложих днес бенз. рейката и инжекторите от старото 1.8Т, направих пробно кръгче и мисля че върви осезателно по-добре, ако не се появи грешката значи или рейката или бенз. инж. са давали ядове. Ако се появи значи остава единствено ламбда сондата. Редактирано 10 Май 2012 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 Колега в моята тема го имам същия проблем,само че при мен я дава богата смес.тези дни ще закачам колата за да видя параметрите на дросела и дебитомера.Сподели ако намериш решение,защото ми се струва че едно и също нещо ни прави проблемите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 10 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 Ще пиша ако изкочи пак грешката, за сега няма Но дали е едно и също нещо за бедна/богата смес грешки не знам, може би ламбда сондата не работи коректно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Murphy Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 моята вчера я тествах.При максимална корекция -10 дава -9.4.Трябва да разбера дали вкарва повече въздух или гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Octavian_stz Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 "максимална корекция" на кое??? ландаинтегратор, рег. на всмукния въздух ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Motty Публикувано 11 Май 2012 Доклад Share Публикувано 11 Май 2012 (Редактирано) Към автора на темата - Колега, виж си вакуумите - грешка за бедна смес = високи корекции на компа - кара дюзите да пръскат повече, демек от някъде постъпва неизмерен въздух.... Не хаби нерви напразно, че в даден момент ще ти писне, ще си изхабиш "мерака" в грешна посока!!!Малко странно предложение, но при мен проработи - взимаш един тънък мъркуч/ знам ли, дебел колкото нормален малък пръст /, буташ в ухото и с другия край започваш да обикаляш по колектори, дебитомери, по пътя на въздуха. Аз останах изненадан, чува се когато има "пробив" :lol: Редактирано 11 Май 2012 от Motty Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 11 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2012 Ще взема да го пробвам този метод Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 13 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2012 Ще се застрелям вече пак трупка грешката Кво остава? Да смуче въздух от некъде и да не се отчита тоя въздух от дебитомера, а от къде може да смуче според мене само от тоя гофрирания маркуч дето е между турбото и филтърната кутия, само от там може да "смуче", смисъл че навсякъде по турбо пътищата след турбината може да изпуска въздух, но не и да 'смуче' поне аз така си мисля А и ако изпускаше от някъде въздух между турбото и дросела грешката щеше да е богата смес Значи остава този вариант с въздуха или ламбда сонда, мисля вс друго изчерпах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Май 2012 Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 Може да смуче въздух и от картерната вентилация - освен към гофрирания маркуч е свързана и към всмукателните колектори. Провери на запален работещ двигател дали можеш да отвиеш и вдигнеш капачката на маслото. Ако не можеш 100% проблема е в картерната вентилация - някой от двата клапана или сцепен маркуч по трасето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2012 Пробвал съм да отвия капачката и се маха без особени усилия, е имаше някъв вакуум мисля но не силен. Утре ще го проверя маркуча и по разклоненията му.Sent from my Nexus S using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване