Jump to content

Вероятно проблем с бенз. помпа?


ole

Recommended Posts

Забелязах че почти всеки път като зареждам бензин, по принцип сипвам на ОМВ, но същия номер го прави и на Шел и на др бензиностанции, та изключвам да е от бензина или някакви добавки към него, отивам плащам си на касата и като тръгвам от колонката някой път не пали от 1-вия път, въртя 2-ри път почв да тресе щото работи на 200-300 оборота, въртя 3-ти път и от 400-500 оборота си ги дигне постепенно на нормалните :gruebel: Забелязал съм и че с педал до долу ускорява по-бавно от колкото като й се подава плавно газ, не съм сигурен дали така трябва да си е по принцип или е проблем. А и не на последно място записва от време на време грешка system too lean, което аз си го превеждам че сместа е твърде бедна :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Добре, утре се захващам със смяната и с тази от предната ми А4-ка, с еднакъв мотор са, с 2г. разлика дано да е същата, предполагам на нея има номер, по който да ги сравня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нем...

ами хубаво е да се сменят. особено датчика.

понякога, когато не иска да запали от първи път, точно тези неща се бъзикат..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених днес бензиновата помпа с тази от старото ауди, изчистих грешката, тия дни ще видим резултата, видимо във вървежа не се усеща разлика :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

темп датчик да си сменял ?

Колега,може ли да ми кажеш къде се намира този темп. датчик? За А4 1.8адр питам.

Мерси предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,може ли да ми кажеш къде се намира този темп. датчик? За А4 1.8адр питам.

Мерси предварително!

от задната страна на двигатела под големия пластмасовия маркуч които идва от въздушния филтър сменя се за 5 минути

Редактирано от pickov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак светна сега чека като се прибирах, не съм гледал ква е грешката, 3 дена нема ядове и сега си седях на светофара кротко на червено и изведнъж без никви признаци си светна... та утре ще го гледам дали е пак 'system too lean' или нещо др.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята американка ли беше ?

Според мен не търсиш проблема на правилното място

1-ще е хубаво да дадеш цялата грешка, номер и тн...

2-System too lean, аз пък си го превеждам че системата е слаба...т.е. нещо не й стига, не знам защо реши, че е бензин

3-за паленето и тн... според мен проблема ти е друг - написах ти го

4-питах те, дали е американка, защото американските нали имат някакви сензори, глупости за бензина.... да не бърка оттам компа ... http://forums.tccoa.com/showthread.php?p=854156

5-Ако ти е това грешката Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean ,метни едно око тук http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?74455-Audi-1.8T-Fuel-Trim-Bank-1-%28Mult%29-System-too-Lean и обезателно тук - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17536/P1128/004392

Накрая, ще вземе да се окаже някой дебитомер за чистене примерно ;)

Колега...

Казали са ти, къде е .. Струва към 40-50лв(4 пинов, зелен май беше), вземи някой свестен, че е важен. G62 му е номера. Върви с гумено уплътнение. Недобре работещ този датчик, може да причини непалене, невървеж, висок разход :) Ето тук виж, да се поорентираш малко - http://www.a4mods.com/index.php?page=webcontent/pages/ECTsensor.html

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от задната страна на двигатела под големия пластмасовия маркуч които идва от въздушния филтър сменя се за 5 минути

благодаря колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да грешката е тази. Тази тема я четох и пише тия неща да се проверят

Check Mass Air Flow (MAF) Sensor

Check Oxygen Sensor Control

Check Oxygen Sensor(s)

Check Fuel Injector(s)

MAF сензонра сложих от старото ми ауди че е същия и тогава нямах никакви грешки да се трупат. Ламбда сондата не съм я сменял, но ако ще я сменям искам да съм сигурен че в нея е проблема, а не да я сменям и тогава да разбера. Туй кво е "oxygen sensor control"? Инжекторите мога за проба да ги сменя с тия от старото ауди. Пише също и за лийк от някъде на въздух обстойно гледах и не се вижда/чува от някъде да изпуска налягане... Знам че за неработещ MAF може да му се откачи буксата и ако колата върви по-същия начин и дава същата грешка и когато е свързан значи не работи, дали същото може да се направи с ламбда сондата?

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Сложих днес бенз. рейката и инжекторите от старото 1.8Т, направих пробно кръгче и мисля че върви осезателно по-добре, ако не се появи грешката значи или рейката или бенз. инж. са давали ядове. Ако се появи значи остава единствено ламбда сондата.

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в моята тема го имам същия проблем,само че при мен я дава богата смес.тези дни ще закачам колата за да видя параметрите на дросела и дебитомера.Сподели ако намериш решение,защото ми се струва че едно и също нещо ни прави проблемите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пиша ако изкочи пак грешката, за сега няма :zustimm: Но дали е едно и също нещо за бедна/богата смес грешки не знам, може би ламбда сондата не работи коректно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"максимална корекция" на кое??? ландаинтегратор, рег. на всмукния въздух ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата -

Колега, виж си вакуумите - грешка за бедна смес = високи корекции на компа - кара дюзите да пръскат повече, демек от някъде постъпва неизмерен въздух.... Не хаби нерви напразно, че в даден момент ще ти писне, ще си изхабиш "мерака" в грешна посока!!!

Малко странно предложение, но при мен проработи - взимаш един тънък мъркуч/ знам ли, дебел колкото нормален малък пръст /, буташ в ухото и с другия край започваш да обикаляш по колектори, дебитомери, по пътя на въздуха. Аз останах изненадан, чува се когато има "пробив" :lol: :lol: :P

Редактирано от Motty
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се застрелям вече пак трупка грешката :wall: Кво остава? Да смуче въздух от некъде и да не се отчита тоя въздух от дебитомера, а от къде може да смуче според мене само от тоя гофрирания маркуч дето е между турбото и филтърната кутия, само от там може да "смуче", смисъл че навсякъде по турбо пътищата след турбината може да изпуска въздух, но не и да 'смуче' поне аз така си мисля :unsure::lol: А и ако изпускаше от някъде въздух между турбото и дросела грешката щеше да е богата смес :gruebel: Значи остава този вариант с въздуха или ламбда сонда, мисля вс друго изчерпах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да смуче въздух и от картерната вентилация - освен към гофрирания маркуч е свързана и към всмукателните колектори. Провери на запален работещ двигател дали можеш да отвиеш и вдигнеш капачката на маслото. Ако не можеш 100% проблема е в картерната вентилация - някой от двата клапана или сцепен маркуч по трасето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм да отвия капачката и се маха без особени усилия, е имаше някъв вакуум мисля но не силен. Утре ще го проверя маркуча и по разклоненията му.

Sent from my Nexus S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...