Jump to content

Octavian_stz

Members
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Skoda Octavia

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Стара Загора
  • Интереси
    Ремонт автомобилна електроника: километражи, имобилайзери, ключове с чип , автокомпютри, ABS, Aerbag, тел: 0884980422

Последни посетители

898 профилни разглеждания

Octavian_stz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ако таблото ти е ММ4, стигането до диодите на подсветката е доста трудно и има опсаност да изпочупиш, стъпковите мотори и още други неща. По-добре карай така, и ако таблото ти е ММ4, то пеи последваща повреда /тези табла са много проблемни/, може да се види и тази 'дреболийка' ;-)
  2. При много табла ММ4 на Ауди А3 е така. Светва лампата за резерва преди първата червена черта. Показанието на стрелката за горивото, не показва реално литрите гориво в резервоара, а е и функция и на разхода на гориво. Някой модели коли имат настроики на колко литра да ти светва лампата за резервата, тука не ми се е налагало да го търся това. Карай си колата без да се притесняваш от това и знай, че ако искаш да си запазиш датчика за гориво изправен по-дълго време, наливай до максимума и зареждай отново, като влезеш в резервата.
  3. Използвай оригиналната букса и ако всичко в контактния ти ключ е наред , няма да имаш проблеми. Тука няма такова обучение.
  4. Само стъклото, не може да се смени. Сменя се заедно с предната на километража черна пластмаса която се закопчава към задния капак с 4 щипки и 3 видийки.
  5. Octavian_stz

    Проблем с ESP/ABS

    Обикновенно при тази грешка н а 90% имаш проблем вътре в самия блок на АБС-а. Блока трябва да е ABS 8.0. Другите 10% са за лоши-окислени връзки в буксата или в предпазителите. Това можеш и сам да го определиш, за pyrwoto ти е необходима професионална помощ.
  6. Да нешата са така както ги е описал колагата Брезел. Да не забравяме че действителноста в БГ е малко по различна, повечето хора не могат да си сменят акумолаторите през 2-3 год и да си правят профилактика на стартерите през същия период, така че това решение е за предпочитане. Е разбира се когато се прави чиптунинг, тази услуга с проблема с топлия старт е безплатна.
  7. ИМА ОПРАВЯНЕ! Направил сам над 30-тина такива табла. Много от нещата по тези табла се ремонтират успешно и с гаранция! Е понякога отнема доста време нерви и средства, но всеки сам си приценява и решава.
  8. 1. От къде си? Кой град? 2. Ако все още не си отстранил проблема, звънни един телефон, за да обясниш някой неща по-подробно, мисля, че нещата могат да се оправят.
  9. От кой град си? Ако си близо до Стара Загора или ми изпратиш таблото мисля, че ще може да реша проблема ти.
  10. Не е задължително да търсиш ключар и в автосервиз могат да ти направят смяната.
  11. Ако таблото е ремонтирано както трябва, то трябва да изкара повече от такова неремонтирано табло! Замислям се да ти кажя, че при някой модели табла например при Рено СценицII може да изкара и повече от ново... но все още не са минали 6-7 год. за да се убедя в това.
  12. Снимай го отпред , отзад и самия етикет с надписа и ми прати снимките. Трябва да може да се ремонтира този проблем.
  13. Кой е производителя на таблото ти? VDO, Bosch Motometer, Magneti Mareli?
  14. Ако таблото ти е 'VDO' възможно е да е от това само, ако е 'Magnet Mareli' проблема е в таблото най вероятно.
×
×
  • Create New...