Jump to content

Recommended Posts

Що, какво им е на тях :hilezh: ....аз голяма тесла си набих с маслени Каяба (правени в Испания уж) :wall:

Иначе ТОКИКО май са японски. Защо пък търсиш точно такива....има ЗАКС, МОНРО, БИЛЩАЙН....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво им е на Каябата :blink: от доста време карам с такива и нямам ядове :zustimm::flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво им е на Каябата :blink: от доста време карам с такива и нямам ядове :zustimm::flehan:

Карам ги предни и яко люлеят колата, да не говорим, че при 3-ма души в колата и минаване през дупка амортисьорите бият в тампоните :steinigung: Дали аз случих на менте или са си слаби за Б4 не ми се мисли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти-от около 10години карам само с каяба(газови),и това на всички коли които съм сменил.

проблеми не е имало.нито с амортисьорите,прахоуловителите,тампоните,лагерите...

и на Б4 пак така....

дори тропането отдясно го няма....

по-скъпички са,ама си заслужават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам ги предни и яко люлеят колата, да не говорим, че при 3-ма души в колата и минаване през дупка амортисьорите бият в тампоните :steinigung: Дали аз случих на менте или са си слаби за Б4 не ми се мисли.

Незнам,аз съм доволен :gruebel: возят си ОК,това биене в тампоните го нямам,странно :huh:

Пружините как са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам,аз съм доволен :gruebel: возят си ОК,това биене в тампоните го нямам,странно :huh:

Пружините как са?

Е пружините са ОК, щом на старите амортисьори нямах ядове...А тези газовите Каяба сигурно са по-добри, нали са по-висок клас....испанска сглобка ли са колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

А тези газовите Каяба сигурно са по-добри, нали са по-висок клас....испанска сглобка ли са колега?

не съм сигурен,дали са по-висок клас,имайки в предвид че разни монро-монро са с около 30-50лв. по-скъпи....

ама са качествени.вози обаче по-твърдичко...а,съм със сток пружини.

тези последните които смених когато купих колата октомври 2008г. са каяба,газови,не съм сигурен за производитела(не помня вече)

ама все ми се чини да си бяха японски.цена на комплекта(и това със все тампони,лагери,прахоуловители) тогава ми излезе 240лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е пружините са ОК, щом на старите амортисьори нямах ядове...

Аз мисля че проблема ти се крие в това че си купил маслени.

Ако бяха газови друго щеше да пишеш сега :bia: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че проблема ти се крие в това че си купил маслени.

Ако бяха газови друго щеше да пишеш сега :bia: .

....така е :zustimm: Другия път ще са газови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така купих навремето едни испански маслени боклуци за В4 ката. Хем беше с ниски пружини и седеше доста по-ниско от останалите В4 ки, в завоите беше меко казано неприятна за каране. Така я продадох и все още си я карат с тях. За А6 цата онзи ден дадох с работата 500 лева за газови Богета. Предни. Задни - друга марка, пак газови. На куп 4 броя за героя. :steinigung::wall::2gunsfiring_v1::box:Но сега стои като кибритена кутия в завоите. :P

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от една година съм с маслена каяба и предницата е бетон сега мисля и задницата да подсиля малко.

според мен голям е процената да са менте , впоследно време са може би най-слаганите амортисъори.

и незнам по колко пари си зел ама аз дадох някъде около 60 лв на брой .

интересно ми е сравнението газови маслени!!!!

сложих маслени поради факта че моя майстор ми каза че по дупките не са малки случайте газовите рязско да изтърват при по душманско налитане на някой кратер и изтървали във времето изведнъж!!!!!

споделете мнение!!!!!- в този аспект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получи много различно поведение на колата маслени/газови (с еднакви пружини).

С маслените монрота бях като гондола в детелината на околовръса посока НДК.

Повече от 70 си беше плашещо да карам (там ми е теста), сега с 90 няма и помен от загуба на управление.

Доста дупки целя, но не скачам целево в тях... до сега нямам балон на гума или крива джанта.

Повече не бих се върнал към маслените освен ако не се предлага за модела газови.

Амортисьорите са 40%, пружините 30% и гумите 30% за постигане на добро пътно поведение.

Всичките са важни и едно да липсва страдат останалите неща.

Преди да ги купя доста четох и сведох избора между bilstein б8 и koni sport.

Накрая заложих на холандците и мисля, че направих правилен избор.

За 5000 км изпуснаха и двата предни (фабричен дефект), и евала на Коко за помощта :respekt: .

Смениха ги с нови без много въпроси.

Пружините са eibach pro-kit, гумите ханкуук вентус прайм.

Комбинацията работи много добре, доволен съм, макар и да струва колкото самата кола :lol: .

Сега се радвам на возенето, макар и с 70 коня моторетка завоите не ме плашат толкова много вече.

p.s

ето нагледно какви са разликите

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...