Bobu Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 В нета има доста теми за реглаж на вратите, днес реших да пробвам да порегулирам едната врата с помощта на ето тази джаджа - http://sandbox.enjoybeing.net/pics/s4/strike-plate/strike-plate-closeup.jpgВ последствие се оказа, че не направих нищо, че даже май и по-зле го докарах. Някой може ли да обясни подорбно, как се прави тази операция или къде в София да ида да го свършат така, че да се затваря леко и да не свири при висока скорост.Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 (Редактирано) Съседи сме ,нали при кенар живееше,намери ме да погледна. Редактирано 27 Май 2012 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 Някой може да ме критикува,но ще споделя какво направих:Шофьорската ми врата беше увиснала ,НО нито пантите,нито чоповете бяха износени и вратата ми нямаше луфт /нагоре-надолу/.Взех един маслен крик,сложих дървено трупче под вратата,на място където няма да се огъне близо до кората и надигнах малко повечко отколкото нормалното ниво,което трябва да бъде,защото все пак това е метал и огъването се връща малко.Сега като бутна вратата с 1 пръст се затваря и леко и тихо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 Досети се сам как се регулира зееща рамка :hilezh: .Крак в кората и собственика да не е в радиус от километър Аз имам подобен проблем с увиснала врата(подпря се на една платформа докато я качваха ),но с доста голям луфт и ще трябва да сменям пантата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 (Редактирано) На тези стари коли уплътненията са амортизирани(омекнали/втвърдени, уморени/хлътнали, деформирани, износени и втвърдени), купето е "тръгнало" да се усуква и "разлепва" в критичните си точки(заварки/лепенки), искате прекалено много от неподдържани конгломерации и естествено проблемите са налице.Бобу, "джаджата" която си показал е основния и най-важен елемент в реглажа на врата, но процентно при тия стари купета остават едни 15-20% "други" фактори, които трябва да знаеш и коригираш ако позволяват. Редактирано 27 Май 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 27 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 A quick and simple method we use for wind damage is to get a small socket about a 13mm (not a deep one) and you place it on the lower half of the bottom hinge kind of in between the door bolt and hinge itself, push the door closed and you'll feel the resistance the harder you push the higher the door will lift, don't be scared they can take quite a bit of grief with no damage.тия какво точно имат предвид. къде да мушна отверка?и освен това видях един как с крик повдига вратата... викат му тролей джакет метод `и не къде да е... ами тук го видях - http://www.audi-sport.net/vb/a4-a4-cabriolet-s4-forum-b6-chassis/112062-drivers-door-adjustment.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 (Редактирано) Това,което си показал на снимката е фиксатор.Той е за регулиране на затварянето на вратата,примерно,като се затвори вратата да е на нормалното ниво на височина /увисване/ и дълбочина/при затворено положение/ на вратата,примерно да не стърчи навън или да е много хлътнала навътре.Самото увисване се регулира само от пантите,фиксатора не се бута.Увисването най вече се дължи на редовного подпиране на вратата,докато шофьора говори с някого.Виждал съм го много често,ето защо задните врати не увисват,както и пасажерската.Препоръчвам ти да върнеш фиксатора в старото положение и да пробваш с регулиране на пантите,ако и оттам не стане-крик. Редактирано 27 Май 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Май 2012 Доклад Share Публикувано 27 Май 2012 (Редактирано) тия какво точно имат предвид. къде да мушна отверка?Между половинките на долната панта, като едновременно затваряш вратата на тласъци.Целта е........, реглаж.Интеграле, това не е "фиксатор", а просто част от ключалката.Това че играе роля в реглажа, не го прави фиксатор. Редактирано 27 Май 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 28 Май 2012 Доклад Share Публикувано 28 Май 2012 не знам на Б6 и Б7, как е, но на моето Б5 имаше луфт и увисване - който отиваше сигурно над 1см в края на вратата. Естествено трябваше да се тресне по-силно и се суркаше във "фиксатора" от снимката.Как се подобриха нещата при мен. На пантата се маха една пластмасова тапичка и се позатяга с ключе, което влиза вътре. Направиха го пред мен, но точно какво е ключето, дали еврейска или шестограм или нещо друго, не знам. Имаше значително подобрение, стана почти като здравите врати. Като спре дъжда може и снимка да ви направя, кое точно имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване