dakata_tv Публикувано 31 Май 2012 Доклад Share Публикувано 31 Май 2012 автоматични или с ръчни скорости?? Кое е по добре колеги, как мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GENIUS Публикувано 31 Май 2012 Доклад Share Публикувано 31 Май 2012 Автомат поне да не те е яд като отидеш на бензиностанцията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 1 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 според мен: каквото ти харесва си го взимай стига да излезе здраво. аз съм с автомат, година стана, няма грешка. жената си го кара също без проблем. кофти е като закъсаш някъде, че не можеш да лашкаш (както със съединителя при ръчните)... Allroad с ръчна скоростна кутия - има бавни скорости! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata_tv Публикувано 1 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 за бавните скорости не знаех...Това е много добре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 1 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 да не забравиш да го покажеш.. успех в търсенето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 1 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 Колега,надявам се си наясно,че с ръчни има само бензин 2.7 би-турбо.Модела е насочен към американския пазар,т.е.разхода се приближава повече към 20/100 поради тежината на купето.За ск.кутия е вярно има бавни-но можеш да ги ползваш,само на положение 4 на окачването!!!По-е пъргава от дизела и да знаеш,че части от друг модел Ауди НЕ стават/за двгателя/иначе купе и оборудване да.Ако искаш повече инфо пиши какво те интересува и ще ти кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata_tv Публикувано 1 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 Не мога да се съглася с теб колега, че само 2.7 бензин са с ръчни скорости.... хвърли един поглед тук http://www.cars.bg/u620216 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 2 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 Не мога да се съглася с теб колега, че само 2.7 бензин са с ръчни скорости.... хвърли един поглед тук http://www.cars.bg/u620216Колега,ставаше дума за бензиновия двигател,на този двигател само ръчни скорости се слагат.Да дизел с ръчни има... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata_tv Публикувано 2 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 значи на бензиновия има ръчни с бавни и бързи, а дизеловия само с ръчни....така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 2 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 Виж сега,автоматични ск.кутии се слагат само на дизеловият вариант заради чудовищен въртящ момент има типтроник и мултитроник.На по-ранните модели /като тази която си харесал/има и дизелови с ръчни скорости/само по поръчка на купувача/.След сериозни рекламации от варианта дизел-ръчни скорости,Ауди спират поддържането на тази опция.На бензиновия двигател се слага САМО ръчна ск.кутия,и няма бързи и бавни а при положение 4 на окачването на 1скорост има половинка.Използва се при спускане на голям наклон или качване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata_tv Публикувано 2 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 благодаря за инфо-то колега!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 (Редактирано) нищо не разбрах аз от инфото. затова ще го напиша кратко и ясно: повечето олроуди са автомати, независимо от мотора. Ауди никога не са имали автоматична кутия, която да е по-здрава от ръчната.Относно дилемата старо поколение автомат/ръчна кутия - при преобладаващо извънградско каране - категорично ръчна кутия.Предимства - по-голяма мощност, по-нисък разход, по-ниско тегло, по-предсказумо поведение (кутията е винаги на предавката, на която искаш).За градско в голям град - автоматът е незаменим, особено, ако се навъртат повече от 30-50км дневно. Редактирано 2 Юни 2012 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishos Публикувано 2 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 Да допълня и аз нещо Имам колега който кара обикновена А6 комби 2.7 битурбо Quattro ( не е Allroad ) със стария автомат. Сложи газов инжекцион за 2200лв и в момента разхода е като все едно караш малолитражка- 15-16 газ = 8-9 бензин / градско което е пове4е от добре и като вървене и като пътни разходи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata_tv Публикувано 2 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 Какъв е разхода с ръчна и автоматична кутия на дизелов двигател? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2012 Аз имам бегли впечатления само от а6 куатро с ръчна кутия.Извънградско около 6-7, като може да удари 10 с натискане, в София около 10, по-скоро 11.Принципно разликата с автомата не е голяма, но трябва да се има предвид и понижената динамика, т.е. на цената на 1-2 литра отгоре и понижена с 10% мощност на гумите получаваме удобството на автомата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 3 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 автомат при мен: градско 15-16. извънградско: 9. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 3 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 автомат при мен: градско 15-16. извънградско: 9.Потвърждавам колега и при мен е толкова с нашите горива.Преди да се прибера в България беше 12към8.Ръчните скорости сложени на дизелов агрегат-трошаха карета,полуоски,кутии,лагери и и и...На типтроника като искаш ръчни карай на +/- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 3 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 точно така и правя. на волана даже имам +/- и оттам. като видя че се зори: + и отива на горната. голям кеф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata_tv Публикувано 3 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 и последно на какво да се спра колеги? На дизел с автоматични или с ръчни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tishos Публикувано 3 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 (Редактирано) Ако това ще помогне-цената за 2ра ръка на автомат за 4х4 е 1000лв,а за ръчката 4х4 е 800лв.Не е кой знае каква разлика! А според мен тоя избор е въпрос на твоето лично предпочитание,ежедневието ти и стила ти на каране-както ти писаха другите колеги " Автомат ако си мързелив и караш повече градско или ръчка ако е обратното " Редактирано 3 Юни 2012 от tishos Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 3 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2012 Автомат и с този мотор ще е болезнено спъната..\то нормалното а6 е трагедия представям си олроуда с дущегуб \ Отделно читав автомат за 1000лв...да бе да и разход от 15-6 ...2.7 не е ли по-оферта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cepro Публикувано 4 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2012 Автомат и с този мотор ще е болезнено спъната..\то нормалното а6 е трагедия представям си олроуда с дущегуб \ Отделно читав автомат за 1000лв...да бе да и разход от 15-6 ...2.7 не е ли по-офертане мога да се съглася с теб тук колега, не ми се вижда спъната, ама хич даже. режим спорт и си е още по... изборът ми за автомат си беше поскоро, че и жената го кара и да не се притеснява, че нещо да обърка, изгаси я и т.н.. Пак казвам, ако е читава колата и си я поддържаш - ще ти носи само добри емоции, особено зимата! П.С. разхода от 15-16 компенсирам с нафта от 2лв (който търси - намира). 2.7 бензин - колегите с такъв да кажат колко гори, според мен разликата няма да е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 4 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2012 Аз лично бих погледнал тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11299328473369504&f1=details .Може би цената ми се струва ниска и може да има подводни камъни, но не се знае докато не се види Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 4 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2012 Колега,не разбрах само...Искаш да си купиш такова камионче или те интересуват разходите по него.По цени за рез.части и консумативи повече се приближаваш до Q7!Това не е бюджетна кола!,а и ти си харесал бензинов агрегат /в БГ. има 2-3такива/т.е.директно отиваш само на ориг.консумативи и възли.А като се има напредвид че при закупуване на такова камионче-въздушното окачване подлежи на ревизия...една в.възглавница е 800лв.,компресор 1000лв.,нивомати 500лв.,като сложиш обичайните консумативи още 1000-1200лв.+500още защото си се спрял на би-турбо...Замисли се за дизел 180кс.след 2004 типтроник.Но това не значи че подръжката ще ти е по евтина,в някой случаи да-но само в някои.Решението си е твое в крайна сметка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gusti Публикувано 8 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2012 allroad 2004-2005 2.5TDI 163кс са само с ръчни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване