rexxxxx Публикувано 22 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2012 (Редактирано) Здравейте колеги,От днес имам следния проблем с климатроника на колата !Като пусна климатика започва да духа студено, но понякое време сам изключва и започва да си духа горещ въздух - същевременно колата започва да загрява и да вдига температура над 90 градуса.От кодовете на дисплея на климатроника ми дава тази грешка:22.1 A/C Refrigerant High Pressure Switch, static openНякой да се е сблъсквал с подобен проблем ? - как се решава или поне къде могат да ми го решат качествено и не скъпо ?Благодаря Редактирано 26 Юни 2012 от RaDi_b4 Редакция на заглавието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado0o0 Публикувано 22 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2012 Преведена на български тази грешка означава че има високо налягане на фреона, сигурно някоя от тръбите, по които минава фреона е запушена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 23 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 По скоро някоя клапа за изпускане на налягането е постоянно отворена, но не знам за коя става дума ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Закарай колата на водоструйка да ти измият климатичният радиатор,че сигурно е задръстен и провери дали ти се включват вентилаторите когато пуснеш кликматика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Закарай колата на водоструйка да ти измият климатичният радиатор,че сигурно е задръстен и провери дали ти се включват вентилаторите когато пуснеш кликматика.И фреона си провери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 23 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 за вентилаторите сигурно не са се включвали защото загряваше като е пуснат климатика - а иначе днес като излизах първо ми показа веднъж грешката и вроия път си работеше без проблем - сега ще го наблюдавам да видим дали пак ще се появи !П.С. къде се намира климатичния радиатор ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Имах аналогичен проблем и при мен излезе запушена с боклуци капилярка. В следствие на което се вдигаше налягането и на компресора се сработва сейфти клапана. Тогава фреона се изпуща в атмосферата. Подмяна на капилярка, допълване на фреон и сега си работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 П.С. къде се намира климатичния радиатор ?Верно ли не го знаеш къде е?Намира се отпред пред водният радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 26 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 като се застане отпред пред колата лявия вентилатор (по-малкия) ли е този на климатика ?той при пускане на компресора веднага ли се завърта ?като е изключен може ли да се върти с ръка ?мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2012 (Редактирано) като се застане отпред пред колата лявия вентилатор (по-малкия) ли е този на климатика ?Да, това е "климатичния" вентилатор.той при пускане на компресора веднага ли се завърта ?Да, ако всичко ти е изправно по системата, с включването на компресора би трябвало да тръгне на 1-ва степен, понякога и направо на 2-ра, зависи от околната и от температурата на двигателя.като е изключен може ли да се върти с ръка ?Без проблем, въртиш колкото си искаш.НЕ ПИПАЙ там при работещ двигател, независимо дали компресора е включен, или не. Редактирано 26 Юни 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 3 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2012 колеги, оказа се, че перката на климатика си е заминала !Нещо се е изкривила и стърже като се върти на ръка а като и се даде ток завърта леко и спира.Някой да има идея от къде може да се купи такава перка и колко струват ?Нова ли да търся или втора употреба ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matako Публикувано 4 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2012 колеги, оказа се, че перката на климатика си е заминала !Нещо се е изкривила и стърже като се върти на ръка а като и се даде ток завърта леко и спира.Някой да има идея от къде може да се купи такава перка и колко струват ?Нова ли да търся или втора употреба ?На мен са ми го пренавивали този мотор, щото нов беше от порядъка на 600 кинта Някъде около Козлодуй беше майстора... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexxxxx Публикувано 4 Юли 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2012 85 лв. по-късно проблема е решен !50 лв. за вентилатор за климатика втора употреба от АУДИ моргата зад Баумакс в Враждебна.35 лв. труд по смяната на вентилатора + 1 бушон 40 А (голям) който се намира в отделението под волана.Явно вентилатора си е заминал и е дал на късо и е изгорял и бушона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lf.pdraganov Публикувано 19 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2012 Имах аналогичен проблем и при мен излезе запушена с боклуци капилярка. В следствие на което се вдигаше налягането и на компресора се сработва сейфти клапана. Тогава фреона се изпуща в атмосферата. Подмяна на капилярка, допълване на фреон и сега си работи.И аз имам проблем с климатроника и ми се струва, че може да е запушено нещо понеже вече го пълниха с фреон и пак изтече, а преди това наду системата и имаше налягане, не изпускаше от никъде. Климатроника показваше точно тази грешка 22.1 Която е постоянно отворен клапан на компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 19 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2012 Това е пресостат за налягане, а не клапан на компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване