Jump to content

Климатроника се изключва сам и духа топъл въздух.


rexxxxx

Recommended Posts

Здравейте колеги,

От днес имам следния проблем с климатроника на колата !

Като пусна климатика започва да духа студено, но понякое време сам изключва и започва да си духа горещ въздух - същевременно колата започва да загрява и да вдига температура над 90 градуса.

От кодовете на дисплея на климатроника ми дава тази грешка:

22.1 A/C Refrigerant High Pressure Switch, static open

Някой да се е сблъсквал с подобен проблем ? - как се решава или поне къде могат да ми го решат качествено и не скъпо ?

Благодаря

Редактирано от RaDi_b4
Редакция на заглавието!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преведена на български тази грешка означава че има високо налягане на фреона, сигурно някоя от тръбите, по които минава фреона е запушена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай колата на водоструйка да ти измият климатичният радиатор,че сигурно е задръстен и провери дали ти се включват вентилаторите когато пуснеш кликматика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закарай колата на водоструйка да ти измият климатичният радиатор,че сигурно е задръстен и провери дали ти се включват вентилаторите когато пуснеш кликматика.

И фреона си провери

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за вентилаторите сигурно не са се включвали защото загряваше като е пуснат климатика - а иначе днес като излизах първо ми показа веднъж грешката и вроия път си работеше без проблем - сега ще го наблюдавам да видим дали пак ще се появи !

П.С. къде се намира климатичния радиатор ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах аналогичен проблем и при мен излезе запушена с боклуци капилярка. В следствие на което се вдигаше налягането и на компресора се сработва сейфти клапана. Тогава фреона се изпуща в атмосферата. Подмяна на капилярка, допълване на фреон и сега си работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С. къде се намира климатичния радиатор ?

Верно ли не го знаеш къде е?

Намира се отпред пред водният радиатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като се застане отпред пред колата лявия вентилатор (по-малкия) ли е този на климатика ?

той при пускане на компресора веднага ли се завърта ?

като е изключен може ли да се върти с ръка ?

мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като се застане отпред пред колата лявия вентилатор (по-малкия) ли е този на климатика ?

Да, това е "климатичния" вентилатор.

той при пускане на компресора веднага ли се завърта ?

Да, ако всичко ти е изправно по системата, с включването на компресора би трябвало да тръгне на 1-ва степен, понякога и направо на 2-ра, зависи от околната и от температурата на двигателя.

като е изключен може ли да се върти с ръка ?

Без проблем, въртиш колкото си искаш.НЕ ПИПАЙ там при работещ двигател, независимо дали компресора е включен, или не.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, оказа се, че перката на климатика си е заминала !

Нещо се е изкривила и стърже като се върти на ръка а като и се даде ток завърта леко и спира.

Някой да има идея от къде може да се купи такава перка и колко струват ?

Нова ли да търся или втора употреба ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, оказа се, че перката на климатика си е заминала !

Нещо се е изкривила и стърже като се върти на ръка а като и се даде ток завърта леко и спира.

Някой да има идея от къде може да се купи такава перка и колко струват ?

Нова ли да търся или втора употреба ?

На мен са ми го пренавивали този мотор, щото нов беше от порядъка на 600 кинта :) Някъде около Козлодуй беше майстора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

85 лв. по-късно проблема е решен !

50 лв. за вентилатор за климатика втора употреба от АУДИ моргата зад Баумакс в Враждебна.

35 лв. труд по смяната на вентилатора + 1 бушон 40 А (голям) който се намира в отделението под волана.

Явно вентилатора си е заминал и е дал на късо и е изгорял и бушона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Имах аналогичен проблем и при мен излезе запушена с боклуци капилярка. В следствие на което се вдигаше налягането и на компресора се сработва сейфти клапана. Тогава фреона се изпуща в атмосферата. Подмяна на капилярка, допълване на фреон и сега си работи.

И аз имам проблем с климатроника и ми се струва, че може да е запушено нещо понеже вече го пълниха с фреон и пак изтече, а преди това наду системата и имаше налягане, не изпускаше от никъде. Климатроника показваше точно тази грешка 22.1 Която е постоянно отворен клапан на компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...