limona Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 (Редактирано) Информативно пускам темата, преди да ида в сервиз, за да мога да съм подготвен да не ме хвърлят в музиката знаещи и незнаещи майстори и да сменям 100 неща, а да се окаже съвсем друго.Значи, рядко, но се чува доста отчетливо и плашещо, когато едновременно навивам волана и натискам или отпускам съединителя, отпред някъде (немога да определя къде точно) се чува едно зверско стържене/скърцане. Само когато едноврменно въртя и манипулирам съединителя. И то не всеки път. Пробвал съм да си играя с волана - рязко, във всчки посоки, дакрай, лашкане наляво и надясно - нищо няма. Само съединителя - колкото и да го помпам, бавно да натискам и отпускам и т.н., пак го няма звука. Но когато правя манерви за паркиране понякога се чува(точно тогава въртя волана и потеглям от 1ва, и то само при много ниска скорост). Някакви идеи или насоки какво може да е?Хидравличната течност си е на ниво, дали може ако е стара да има нещо общо със звука, защото не съм я сменял откакто е в мен колата - 4г, но и никога не е губела ниво или да съм имал проблеми с хидравликата. Редактирано 23 Юни 2012 от limona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Провери /опъни/ ремъка на хидравликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Обтегача е автоматичен, но прегледай си вътрешните кормилни накрайници. Пробвай като е на место да я лашнеш нагоре надолу като я натиснеш по калника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 23 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 (Редактирано) Ще ги погледна, мерси за насоките.Всъщност, като я натисна, трябва да слушам за стърженето, или да гледам дали ще се лашка, защото второто не е ли проверка на амортисьорите? Може да е тъп въпроса ми, но все пак незнам. Иначе като се опитам да я залашкам нагоре-надолу прави едно движение и спира в изходна позиция, демек не се люлее. И стърженето не го чувам. Редактирано 23 Юни 2012 от limona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Не натискай самия капак,а го отвори и тогава натискай колата,да не ти се отбележат дланите на ламарината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 23 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Разбира се, може да изглеждам тъп, ама не съм чак толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 При подобни симптоми при мен се оказа десен долен заден носач. Свалих оригиналното ТРВ и с нов Лемфьордер сега няма стържене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 23 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 (Редактирано) И в двете посоки. Просто когато въртя и в същото време потеглям или спирам, но само при много малка скорост, и то не винаги, даже незнам ако ида при майстор, дали ще се чуе или не. Има дни в които няколко пъти се чува, има дни в които въобще го няма тоя звук, но е изключително отчетлив и силен.Дотук всички предположения са за нещо по окачването, което е ок, защото се бях наплашил да не е рейка, че там стават с три нули цените... Редактирано 23 Юни 2012 от limona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pvelikov Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Колега, аз бих отишал да кача колата на тресажна маса в VW беше 20лв. преди няколко месеца, доста сигорна и точна цялостна диагностика на окачването. Само,че обикновенно,когато имаш проблем там, звуците се появяват в движение,когато колата се разклати(завой,неравност на пътя и т.н.)при теб случеят явно не е такъв.Все пак няма да загуш много си провериш състоянието на колата. Колкото до рейката,обикновенно протичат от веднъж, както много колеги са се изразявали "изтичат и водите" и загива отведнъж,та и този вариант не ми се вярва, а теорията за скърцането на купето(освен ако нямаш някакъв много сериозен удар)е доста смехотворна - по тази логика на баща ми Б3-ката 91г.,която гараж не е виждала и не е мръднала никаде, трябва да скърца като на баба ми вратника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване