Jump to content

Губене на мощност при подаване на газ


Recommended Posts

Здравейте, от известно време колата ми създава проблеми при натискането на газта на 2ра и 3та особено колата не реагира изобщо за окло 2-3-4 секунди и после ускорява. Преди този проблем го нямаше. Колата е А3, 1,8 1998 г. Възможно ли е да е от свещите тъй като не съм ги сменял откакто съм я купил преди 4 години. В общи линии какво може да е проблемът? Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах сходен проблем и при мен се оказа ламбда сонда. Защо не отидеш да ти закачат колата на VAG-COM?

Ами ще се ходи няма начин, но просто реших да попитам за сведение, какво може да е , или е от стари свещи, знам ли? Иначе мерси за отговора, ще я провера в най-скоро време. А тази ламбда-сонда каква цена е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламбда сонда,свещи , бобини... Vag-com-а си казва всичко е не винаги на 100% .. :D

Редактирано от slavi267
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика обаче задължително в оторизиран сервиз, че последно време много пишман майстори са се появили и вържат я към компютъра, изпише им дадена грещка и и те казват готова ти е диагностиката - 30 лв. По-добре дай повече пари да ти е мирна главата :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че последно време много пишман майстори са се появили

И в оторизираният сервиз има калпаци,които нищо не знаят,а там цените са по две.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имах същия проблем, на 1.8 AGN от 96-та. VAG-COM нищо не извади конкретно. Но си поиграх да сменя туй онуй и да я поразглобя и сглобя. Като цяло смених 4-те свещи, почистих кабелите, почистих дебитомера и още един датчик след дросела (не го знам за какво е), свалих и изчистих самата дросел клапа отсякъде, и вътре при механиката и пистите пръсках, свалях всмукателния, почистих инжекторите, смених въздушния филтър. И от тогава не съм имал засечка, а преди се случваше доста често да се замисли като набия газта до пода изведнъж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в оторизираният сервиз има калпаци,които нищо не знаят,а там цените са по две.

Факт неуспорим! Но въпреки това според мен е по - добре да го тестват там най - малкото , заради качествения софтуер който ползват там :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...