audifan87 Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Здравейте, от известно време колата ми създава проблеми при натискането на газта на 2ра и 3та особено колата не реагира изобщо за окло 2-3-4 секунди и после ускорява. Преди този проблем го нямаше. Колата е А3, 1,8 1998 г. Възможно ли е да е от свещите тъй като не съм ги сменял откакто съм я купил преди 4 години. В общи линии какво може да е проблемът? Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanlyman01 Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Аз имах сходен проблем и при мен се оказа ламбда сонда. Защо не отидеш да ти закачат колата на VAG-COM? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifan87 Публикувано 24 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Аз имах сходен проблем и при мен се оказа ламбда сонда. Защо не отидеш да ти закачат колата на VAG-COM?Ами ще се ходи няма начин, но просто реших да попитам за сведение, какво може да е , или е от стари свещи, знам ли? Иначе мерси за отговора, ще я провера в най-скоро време. А тази ламбда-сонда каква цена е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ergos Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 И аз имах сходен проблем преди около една седмица,при мен се оказа една от бобините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 А тази ламбда-сонда каква цена е?180лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavi267 Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 (Редактирано) Ламбда сонда,свещи , бобини... Vag-com-а си казва всичко е не винаги на 100% .. Редактирано 24 Юни 2012 от slavi267 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Има варианти за сондите след 98г. дават 0 258 986 615 160лв.и евтин 0 258 986 505 -105лв до 98 г. Диагностика му е майката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KBlagoev Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 Диагностика обаче задължително в оторизиран сервиз, че последно време много пишман майстори са се появили и вържат я към компютъра, изпише им дадена грещка и и те казват готова ти е диагностиката - 30 лв. По-добре дай повече пари да ти е мирна главата ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2012 че последно време много пишман майстори са се появили И в оторизираният сервиз има калпаци,които нищо не знаят,а там цените са по две. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glubox Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 и аз имах същия проблем, на 1.8 AGN от 96-та. VAG-COM нищо не извади конкретно. Но си поиграх да сменя туй онуй и да я поразглобя и сглобя. Като цяло смених 4-те свещи, почистих кабелите, почистих дебитомера и още един датчик след дросела (не го знам за какво е), свалих и изчистих самата дросел клапа отсякъде, и вътре при механиката и пистите пръсках, свалях всмукателния, почистих инжекторите, смених въздушния филтър. И от тогава не съм имал засечка, а преди се случваше доста често да се замисли като набия газта до пода изведнъж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KBlagoev Публикувано 25 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2012 И в оторизираният сервиз има калпаци,които нищо не знаят,а там цените са по две.Факт неуспорим! Но въпреки това според мен е по - добре да го тестват там най - малкото , заради качествения софтуер който ползват там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts