dondin Публикувано 3 Август 2012 Доклад Share Публикувано 3 Август 2012 На последната смяна майстора ми препоръча Мотул 15/50-ПОЛУсинтетично.Било за двигатели с газова уредба.Било пригодена за работа на по-висока температура на двигателя и било идеално за лятото.С 10/40 беше по-добре.Сега с това почукват клапани за 2-3 сек. понякога на 1во палене!При следващата смяна си минавам пак на 10/40! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 4 Август 2012 Доклад Share Публикувано 4 Август 2012 На последната смяна майстора ми препоръча Мотул 15/50-ПОЛУсинтетично.Било за двигатели с газова уредба.Било пригодена за работа на по-висока температура на двигателя и било идеално за лятото.С 10/40 беше по-добре.Сега с това почукват клапани за 2-3 сек. понякога на 1во палене!При следващата смяна си минавам пак на 10/40!Това 15/50 като паднат температурите ще почукват още повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dondin Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Да,прав си.В края на лятото му идва времето и се връщам към 10/40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skyblue Публикувано 6 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 Друг участник - минерален 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 Това не е масло а петмез бе, тоя вискозитет е за Централна Африка.... 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любо Audi А3 Тurbo Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 То това лято температурите тук си бяха баш за такова, и за справка тук бе по-топло от колкото на много други места далеч по на юг така че това е добре http://eshop.senax.bg/product/122/maslo-za-avtomobili-s-gazova-uredba-20w-50-4-litra.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov1982 Публикувано 18 Август 2012 Доклад Share Публикувано 18 Август 2012 А зимата ще се оцъклиш с това масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 На последната смяна майстора ми препоръча Мотул 15/50-ПОЛУсинтетично.Било за двигатели с газова уредба.Било пригодена за работа на по-висока температура на двигателя и било идеално за лятото.С 10/40 беше по-добре.Сега с това почукват клапани за 2-3 сек. понякога на 1во палене!При следващата смяна си минавам пак на 10/40!колега и на мен ми предлагат такова масло и аз се чудя какво да правя. сега съм с тотол кварц 10/40 и съм доволен след 300-400 км правя 15 000 км общо дали съм долям 700- 800 гр. направи ми впечатление че като мина 12 000 тогава почна да го бута повече на 1000- 100- 150 грама Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ан 252 Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 Друг участник - минерален Това с добавка ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thebimmerfan Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 (Редактирано) Това с добавка ли е ? Абе и с "добавка" да е 20W-50 (минерално), за този двигател който фигурира на аватара ти (1,8t), с тия тесни маслени магистрали ( и с това турбо!), не бих избрал това масло, ама ти си знаеш. Редактирано 16 Май 2013 от Thebimmerfan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 16 Май 2013 Доклад Share Публикувано 16 Май 2013 колега и на мен ми предлагат такова масло и аз се чудя какво да правя. сега съм с тотол кварц 10/40 и съм доволен след 300-400 км правя 15 000 км общо дали съм долям 700- 800 гр. направи ми впечатление че като мина 12 000 тогава почна да го бута повече на 1000- 100- 150 грамаПродължаваш с Тотал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване