vankoltd Публикувано 31 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2012 Здравейте колеги, на скоро подмениха турбото на А6 2.0 TDi-140h.p и колата спря, има турбо дупка от началото на оборотомера до към 2700-2800 оборота и тогава се изстрелва като полудяла в смисъл тогава започва да работи турбото като хората. Сега я върнах и пак я регулираха и сега пак не е много добре, но започна да харчи 14/100...и т.н, преди градско харчеше до към 8 до 9,5 л/100км в задръстванията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 31 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2012 (Редактирано) Нова ли е "новата" турбина? Ако това което са ти сложили е идентично със старото, трябва да се настрои уестгейта да отваря при същите условия(вакуум) както и старото, въпрос на реглаж.А харчи щото не можеш да я търпиш и "НАСТЪВАШ" зверски. Редактирано 31 Юли 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankoltd Публикувано 4 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2012 Да турбото е ново и проблема е много дразнещ честно да кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 4 Август 2012 Доклад Share Публикувано 4 Август 2012 Смени "сервиза"колега иначе ще продължи да харчи 14... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 4 Август 2012 Доклад Share Публикувано 4 Август 2012 Нова турбина не се регулира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankoltd Публикувано 5 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 В крайна сметка не е турбо на Гарет, а някакво друго по-евтин вариант, но не мисля, че това е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Колега, "Vankata_84" е прав!Смени сервиза!Ако е възможно дай ни симптомите на двигателя,поне да ти кажем в правилна посока ли сте... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Щом новото турбо не е като оригиналното съмм 110% сигурен, че картата му е различна - т.е. надува по празличен начин от Гарета ... и сега трябва да мапваш софта към новата турбина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Нова турбина не се регулира Напълно вярно но ако е нова и оригинална, минала през правилните ръце, в случая незнайния производител е много вероятно да е правил и незнайни "настройки", а дори и "баланс". С очите си съм виждал чисто нова китайка, разглобена, качена на стенда и........с дебаланс от близо 4 гр., колко ли щеше да работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 5 Август 2012 Доклад Share Публикувано 5 Август 2012 Аз казах не се регулира като гледам че се слага на новата помпа дюза 16кл. Все си мислех, че с такава кола своеволия не се правят още Иначе ако става на въпрос и от Икарус може да се сложи. Разбира се със съответното преправяне, и настройка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts