Alex88 Публикувано 2 Август 2012 Доклад Share Публикувано 2 Август 2012 Дойде и моето време за смяна/ремонт на турбината. След като преди около месец смених съединител+маховик сега взе,че и турбинката да си иска своето... Пари ПАРИ само пари да има Преди няколко дни чух,как турбинката от приятно свирене започна да вие точно на 1500 оборота и само там.След ходене до майстора ми се оказа,че не се бъркам и уби в мене и малкото съмнение,че може този звук да се получи от махането на катализатора и слагането на права тръба.Според майстора турбинката е в много начален стадий.Интересното е,че това се получи след яко продължително настъпване по завой,само на 3та и 2-ра и настрани с вратите Та в момента нищо повече не може да се каже,трябва да се свали и да се носи при пичовете да и направят диагностика.Но аз имам няколко такива въпроси към всички който са минали през този път!1.Какво направихте вие,чакахте турбината да започне да вие малко по сериозно или направо я свалихте ?2.След диагностика, рециклирахте или направо нова или втора ръка?3.След смяна/ремонта колко време вече нямате проблеми ?На ясно съм,че при един се е получило едно,при друг съвсем различно,но искам да си направя една сметка и да се посъветвам,за да преценя какво да правя.Много моля да пишат хора само който са сменяли/ремонтирали турбо,не искам да чета празни приказки кой какво бил чул и тн.БЛАГОДАРЯ за отделено време! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 2 Август 2012 Доклад Share Публикувано 2 Август 2012 Ако е в начален стадии може да се рециклира за прилична цена - предполагам около 300-400 лв. Това ми се струва най-добре, като вариант. Иначе аз направих грешката да чакам и си дадох около 900 лв. за пълен рециклаж, това важи за 2.5 TDI V6, предполагам при теб ще е подобна ситуацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Август 2012 Доклад Share Публикувано 2 Август 2012 кит-а за рециклаж не трябва да ти стъпва повече от 80-100 лева, оттам имаш сваляне, чистене, събиране, баланс/настройка и обратен монтаж, не трябва да е повече от 200-250 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 3 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2012 кит-а за рециклаж не трябва да ти стъпва повече от 80-100 лева, оттам имаш сваляне, чистене, събиране, баланс/настройка и обратен монтаж, не трябва да е повече от 200-250 лева.Че колега много добри цени казваш!Моя майстор ми говореше само за ремонт на турбината между 100 и 600лв,като не се включва свалянето и слагането на турбината! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 3 Август 2012 Доклад Share Публикувано 3 Август 2012 Във Фолксваген форума имаше такава турбина нова за нормални пари Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Август 2012 Доклад Share Публикувано 3 Август 2012 (Редактирано) .......добри цени казваш!......Кит-а ми го достави човек от форума(вътре имаше втулките и за S модификацията на К03-ката), турбината си я свалих и правих сам, струваше ми само пясъкоструйката и баланса, някъде 60-70 лв. Останалото е "безплатно".Ако турбинаджийските фирми се ползват само за чистенето, баланса и настройката(евентуално) цените са като споменатите, няма логика да е нещо по-различно.Естествено тук говоря за турбина подходяща за такъв вид рециклаж, виж ако има засегнати и "вентилаторчета", топли/студени части с проблеми, уестгейта заминал, или оста брак, тогава цифрите са съвсем-съвсем други. Редактирано 3 Август 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 3 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2012 (Редактирано) Кит-а ми го достави човек от форума(вътре имаше втулките и за S модификацията на К03-ката), турбината си я свалих и правих сам, струваше ми само пясъкоструйката и баланса, някъде 60-70 лв. Останалото е "безплатно".Ако турбинаджийските фирми се ползват само за чистенето, баланса и настройката(евентуално) цените са като споменатите, няма логика да е нещо по-различно.Естествено тук говоря за турбина подходяща за такъв вид рециклаж, виж ако има засегнати и "вентилаторчета", топли/студени части с проблеми, уестгейта заминал, или оста брак, тогава цифрите са съвсем-съвсем други.Ахааа..къде бил ключа от палатката Благодаря колега!Във Фолксваген форума имаше такава турбина нова за нормални пари Колега прерових 13 страници от под форума продава и не намерих нова турбинка,само употребявани Редактирано 3 Август 2012 от Alex88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 3 Август 2012 Доклад Share Публикувано 3 Август 2012 Или се е продала или срока на обявата е изтекъл Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 6 Август 2012 Доклад Share Публикувано 6 Август 2012 Моята свири от над година...особено в ниските обороти. Още се държиSent from The Dark Side Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 8 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 (Редактирано) Моята свири от над година...особено в ниските обороти. Още се държиSent from The Dark SideХаа ей това исках да чуя! Нещо обнадеждаващо! като болен съм тия седмици Моята също само в ниските във високите изобщо не се чува.Пуста пара няма сега, иначе до сега да съм я рециклирал/сменил. Сигурно и ти си като мене колега,щом годинка я караш така. Редактирано 8 Август 2012 от Alex88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 8 Август 2012 Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 Моята съвсем леко присвирва от както съм я взел на ниски обороти, ма не е заминала тотално, това не пречи 3 пъти да сваляна и чистена, ако не харчи масло не я пипай, карай си докато замине тотално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 8 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 8 Август 2012 (Редактирано) Моята съвсем леко присвирва от както съм я взел на ниски обороти, ма не е заминала тотално, това не пречи 3 пъти да сваляна и чистена, ако не харчи масло не я пипай, карай си докато замине тотално. Само да до уточним,нали имате предвид "виене" не свирене/присвирване защото има разлика м/у виене и свирене.Ако става въпрос за свирене,от както махнах катализатора си я чувам доволно и ми пълни душата това свирене,много ме радва как съска: сссСсССССссСС... Масло до сега от както съм я взел не харчи! Сега ще я следя да видя дали ще почне. Редактирано 8 Август 2012 от Alex88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 9 Август 2012 Доклад Share Публикувано 9 Август 2012 Свиренето на празен ход след махане на катализатора си го имам и аз и изобщо не ме кефи. Говоря за леко виене което си го има от начало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 9 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2012 Свиренето на празен ход след махане на катализатора си го имам и аз и изобщо не ме кефи. Говоря за леко виене което си го има от начало. А не то на празен ход и мен не ме кефи,говорех когато потегляш с повечко газ и турбинката започва да съска това е якото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 9 Август 2012 Доклад Share Публикувано 9 Август 2012 Аз нямам съскане, а съвсем леко се увеличава виенето от турбото до определено ниво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 12 Август 2012 Доклад Share Публикувано 12 Август 2012 И аз говоря за виене, а не за съскане. Вие като на някой дизел преди да почне да надува. Ходих да я рециклирам и му казаха, че няма смисъл сега...да я чакам да роди...оттогава година. Сега усещам, че не надува както преди, но до 1 бар го докарва.Sent from The Dark Side Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts