gumboro Posted August 6, 2012 Report Share Posted August 6, 2012 (edited) Здравейте колеги, отскоро карам АУДИ А3 1.9 TDI 90к.с. Имам проблем при ускорение и то главно на 5-та предавка при достигане на 120км/ч. Просто забива, а ускорението преди това си е нормално. Така взех колата от автосалон, лошото е че когато я изпробвах не усетих проблем защото нямаше как да достигна такава скорост (прецаках се). При диагностика се отчете проблем в "налягането на въздуха в смукателните пътища"(ако не се лъжа). При теста, на място, при постепенно подаване на газ показва че турбото достига стойности но леко изостава. Извинявам се предварително ако има същата тема, но аз не открих отговорите.Извинявам се нов съм и сега видях че съм сбъркал раздела. Затворете темата ако се налага Edited August 6, 2012 by Един_Луд Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicoldy Posted August 6, 2012 Report Share Posted August 6, 2012 (edited) Турбина не се тества на място. Огледай за пробив в турбопътищата, след турбината. Колата пуши ли при настъпване? Edited August 6, 2012 by nicoldy Link to comment Share on other sites More sharing options...
BaCeTo Posted August 6, 2012 Report Share Posted August 6, 2012 А този диагностик само може да чете грешки ли? Мислех, че работата на диагностика е да дава диагнози. +1 за пропуски в турбо-пътищата.Чува ли се съскане при надув? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gumboro Posted August 6, 2012 Author Report Share Posted August 6, 2012 Не се чуват никакви "ненормални" за работата на двигателя звуци, и бих казал че дори изобщо не пуши, можеби съвсем малко при запалване. Колкото до диагностика..... нямаше да се допитвам до вас ако наистина не ми се налагаше. Благодаря отново. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FGRC Posted August 9, 2012 Report Share Posted August 9, 2012 Такова забиване става обикновенно от пренадуване на турбината.Ако е с клапан Н75 много често проблема е от некоректната му работа.При превишаване на налягането електрониката реже горивото и колата затова забива муцунка.При по вече от автомобилите този клапан е на фирмата Pierburg и служи за контрол на турбини с променлива геометрия.Все още не познавам много добре как е при Ауди,затова нека се включат колеги по запознати от мен.Ако имаш МАП сензор то проблема може и да е от него. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivopantev Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 здравей, аз преди година имах същия проблем както при теб. Оправих го с като ми свалиха турбината и я почистиха. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dgenov1 Posted August 10, 2012 Report Share Posted August 10, 2012 здравейте и аз от скоро имам а3 над 100 км ми забива на два пьти ми засмуква въздух горивната система когато я натискам и имам един спукан маркуч за въэдух когато я настапвам съска Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicoldy Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 (edited) Такова забиване става обикновенно от пренадуване на турбината...Става също и от недостатъчно надуване/пробив в турбо пътищата...служи за контрол на турбини с променлива геометрия...За турбини с уейстгейт също.здравей, аз преди година имах същия проблем както при теб. Оправих го с като ми свалиха турбината и я почистиха.Имал си подобни симптоми. Дали проблемът е същия, не е ясно. Нямам в момента апарат да снимам при мен какъв беше проблемът с подобни симптоми. А именно - маркучът от турбината към охладителя на въздуха се беше сцепил през половината си обиколка. Понеже от известно време карам по-мудно не се усещаше проблем. Само при опити за изпреварване точно на 120 км/ч все едно си махах крака от газта. При по-агресивно настъпване си пушеше доволно - пробвах, за да съм сигурен че имам пробив. Малко трудно локализирах къде точно е сцепен маркуча, че е малко на неудобно място. Сега е голям кеф да настъпиш газта...здравейте и аз от скоро имам а3 над 100 км ми забива на два пьти ми засмуква въздух горивната система когато я натискам и имам един спукан маркуч за въэдух когато я настапвам съскаКаква е целта на този пост? Edited August 11, 2012 by nicoldy Link to comment Share on other sites More sharing options...
dgenov1 Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 Става също и от недостатъчно надуване/пробив в турбо пътищатаЗа турбини с уейстгейт също.Имал си подобни симптоми. Дали проблемът е същия, не е ясно. Нямам в момента апарат да снимам при мен какъв беше проблемът с подобни симптоми. А именно - маркучът от турбината към охладителя на въздуха се беше сцепил през половината си обиколка. Понеже от известно време карам по-мудно не се усещаше проблем. Само при опити за изпреварване точно на 120 км/ч все едно си махах крака от газта. При по-агресивно настъпване си пушеше доволно - пробвах, за да съм сигурен че имам пробив. Малко трудно локализирах къде точно е сцепен маркуча, че е малко на неудобно място. Сега е голям кеф да настъпиш газта...Каква е целта на този пост?извинявай трудно ми е да пиша това ми е първия форум в които се включвам ,. и аз ги имам подобни проблеми . от 2 седмици я купих а3 1,9 tdi 90 коня . в последствие ги открих проблемите . от стара загора съм кажете ми някои маистор Link to comment Share on other sites More sharing options...
maydozian Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 Колеги ходенето по мъките започва .....При мен същия проблем. Смених интеркулера че гръмна.Това гърмене беше в резултат че актуатора който управлява геометрията на турбината се беше откъснал от мястото си. И се започна , нов кулер , нов актуатор, нов клапан N75 , смяна на вакумните маркучета, почистване на ЕГР клапан и входящия колектор към мотора. На ниски обороти до 3000 колата си има мощност и после влиза в авариен режим .Сигурно трябва да се регулира актуатора и си трябва диагностига и кадърни сервизни работници.Тук в София сигурно има но не ги знам а и вече се набутах с толкова много пари че сега съжалявам за А3..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasko1978 Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 Колеги ходенето по мъките започва .....При мен същия проблем. Смених интеркулера че гръмна.Това гърмене беше в резултат че актуатора който управлява геометрията на турбината се беше откъснал от мястото си. И се започна , нов кулер , нов актуатор, нов клапан N75 , смяна на вакумните маркучета, почистване на ЕГР клапан и входящия колектор към мотора. На ниски обороти до 3000 колата си има мощност и после влиза в авариен режим .Сигурно трябва да се регулира актуатора и си трябва диагностига и кадърни сервизни работници.Тук в София сигурно има но не ги знам а и вече се набутах с толкова много пари че сега съжалявам за А3.....А някой сети ли се да провери геометрията как е??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maydozian Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 Сигурно трябва да се свали турбото и да се направи на стенд.Ако имаш опит с този проблем сподели с нас.Всички пишат че актуатора контролира налягането на турбото но не казват как се регулира .При мен актуатора го нагласиха както беше стария с въртене на ухото на акуатора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maydozian Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 А някой сети ли се да провери геометрията как е??? При смяна на актуатора лостчето на турбото се движеше свободно бих казал ,че имаше и луфт.Както писах по-рано сменен N75, кулер, чистени ЕГР и всички турбопътища ,маркучи на вакума и на турбото, няма катализатор ....помогнете разорих се... Link to comment Share on other sites More sharing options...
пилата Posted August 12, 2012 Report Share Posted August 12, 2012 извинявай трудно ми е да пиша това ми е първия форум в които се включвам ,. и аз ги имам подобни проблеми . от 2 седмици я купих а3 1,9 tdi 90 коня . в последствие ги открих проблемите . от стара загора съм кажете ми някои маисторПоздрави колега,търси Стоян от Богомилово,аз съм от Пловдив но,си правих колата при него малко бавно работи но си заслужава и двигател и турбо при него съм правил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasko1978 Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Трябва да се направят лог-файлове в движение,за да се провери как работи турбина,актуатор,дебитомер и клапани.Вакуума също трябва да се измери дали е в нормални граници. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maydozian Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Трябва да се направят лог-файлове в движение,за да се провери как работи турбина,актуатор,дебитомер и клапани.Вакуума също трябва да се измери дали е в нормални граници. На тези мотори всичко трябва да е изправно за да няма проблеми.При мен след като смених дефектиралите части колата тръгна.....сега чукам на дърво ....а това че забиваши се оказа че контрата на актуатора не са я стегнали както трябва , от вибрациите тя се разглабила,след стягане всичко си дойде на място....така че трява да сме по-внимателни към сервизните работница и да ги подсещаме дали всичко са стегнали и закрепили..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasko1978 Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Ти ако трябва да ги подсещаш твойте сервизни работници............... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maydozian Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Ти ако трябва да ги подсещаш твойте сервизни работници............... Не забравяй че живеем в страната на киселото мляко.... Благодаря на всички които помогнаха .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dgenov1 Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 Поздрави колега,търси Стоян от Богомилово,аз съм от Пловдив но,си правих колата при него малко бавно работи но си заслужава и двигател и турбо при него съм правил. благодаря колега нешто телефон ако има Link to comment Share on other sites More sharing options...
pet1r90 Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 колеги помогнете , днес разхвърлих турбото , колекторите си бяха мръснички , като отворих турбината се чудих колко е чиста . нямаше нагар . актуатора си работи мърда се всичко си е перфектно . обаче колата не върви ......... сега като се замислих от доста време се чува едно съскане ( ссссссссссссссссссссссссс ) нормалко ли е ?възможно ли е кулера или някой маркуч да е пукнат и от там да се чува това сссссссс и да губи мощноста ?няма нясто вече където да не съм пипнал остана само кулера и там ако няма повреда ще я махна от главата си Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole Posted June 12, 2013 Report Share Posted June 12, 2013 Щом се чувс ссссс значи сигурно имаш изпускане някъде по турбо пътищата. Sent from my Nexus S using Tapatalk 4 Beta Link to comment Share on other sites More sharing options...
nataliq jelqzkova Posted August 17, 2018 Report Share Posted August 17, 2018 На 9.08.2012 г. at 10:03, FGRC написа: Такова забиване става обикновенно от пренадуване на турбината.Ако е с клапан Н75 много често проблема е от некоректната му работа.При превишаване на налягането електрониката реже горивото и колата затова забива муцунка.При по вече от автомобилите този клапан е на фирмата Pierburg и служи за контрол на турбини с променлива геометрия.Все още не познавам много добре как е при Ауди,затова нека се включат колеги по запознати от мен.Ако имаш МАП сензор то проблема може и да е от него. Да кажа за това забиване моята кола така правеше смених N75 който струва 480лв и след 5 мин ми гръмна турбото,взех турбо и той гръмна и нямам думи ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nicoldy Posted August 17, 2018 Report Share Posted August 17, 2018 сигурно е от студения въздух било нещо.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pa4uto88 Posted January 15 Report Share Posted January 15 Аз карам А 3 2 TDI 140 ! При мен забиваше също, но има една букса която стои точно под левият фар, размърдахме я малко и проблема беше решен ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now