Jump to content

АУДИ А3 1.9 TDI забива при 120


gumboro

Recommended Posts

Здравейте колеги, отскоро карам АУДИ А3 1.9 TDI 90к.с. Имам проблем при ускорение и то главно на 5-та предавка при достигане на 120км/ч. Просто забива, а ускорението преди това си е нормално. Така взех колата от автосалон, лошото е че когато я изпробвах не усетих проблем защото нямаше как да достигна такава скорост (прецаках се). При диагностика се отчете проблем в "налягането на въздуха в смукателните пътища"(ако не се лъжа). При теста, на място, при постепенно подаване на газ показва че турбото достига стойности но леко изостава. Извинявам се предварително ако има същата тема, но аз не открих отговорите.

Извинявам се нов съм и сега видях че съм сбъркал раздела. Затворете темата ако се налага

Редактирано от Един_Луд
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбина не се тества на място.

Огледай за пробив в турбопътищата, след турбината.

Колата пуши ли при настъпване?

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този диагностик само може да чете грешки ли? Мислех, че работата на диагностика е да дава диагнози.

+1 за пропуски в турбо-пътищата.Чува ли се съскане при надув?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се чуват никакви "ненормални" за работата на двигателя звуци, и бих казал че дори изобщо не пуши, можеби съвсем малко при запалване. Колкото до диагностика..... нямаше да се допитвам до вас ако наистина не ми се налагаше. Благодаря отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова забиване става обикновенно от пренадуване на турбината.Ако е с клапан Н75 много често проблема е от некоректната му работа.При превишаване на налягането електрониката реже горивото и колата затова забива муцунка.При по вече от автомобилите този клапан е на фирмата Pierburg и служи за контрол на турбини с променлива геометрия.Все още не познавам много добре как е при Ауди,затова нека се включат колеги по запознати от мен.Ако имаш МАП сензор то проблема може и да е от него.

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте и аз от скоро имам а3 над 100 км ми забива на два пьти ми засмуква въздух горивната система когато я натискам и имам един спукан маркуч за въэдух когато я настапвам съска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такова забиване става обикновенно от пренадуване на турбината...

Става също и от недостатъчно надуване/пробив в турбо пътищата

...служи за контрол на турбини с променлива геометрия...

За турбини с уейстгейт също.

здравей, аз преди година имах същия проблем както при теб. Оправих го с като ми свалиха турбината и я почистиха.

Имал си подобни симптоми. Дали проблемът е същия, не е ясно. Нямам в момента апарат да снимам при мен какъв беше проблемът с подобни симптоми. А именно - маркучът от турбината към охладителя на въздуха се беше сцепил през половината си обиколка. Понеже от известно време карам по-мудно не се усещаше проблем. Само при опити за изпреварване точно на 120 км/ч все едно си махах крака от газта. При по-агресивно настъпване си пушеше доволно - пробвах, за да съм сигурен че имам пробив. Малко трудно локализирах къде точно е сцепен маркуча, че е малко на неудобно място. Сега е голям кеф да настъпиш газта...

здравейте и аз от скоро имам а3 над 100 км ми забива на два пьти ми засмуква въздух горивната система когато я натискам и имам един спукан маркуч за въэдух когато я настапвам съска

Каква е целта на този пост?

Редактирано от nicoldy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става също и от недостатъчно надуване/пробив в турбо пътищата

За турбини с уейстгейт също.

Имал си подобни симптоми. Дали проблемът е същия, не е ясно. Нямам в момента апарат да снимам при мен какъв беше проблемът с подобни симптоми. А именно - маркучът от турбината към охладителя на въздуха се беше сцепил през половината си обиколка. Понеже от известно време карам по-мудно не се усещаше проблем. Само при опити за изпреварване точно на 120 км/ч все едно си махах крака от газта. При по-агресивно настъпване си пушеше доволно - пробвах, за да съм сигурен че имам пробив. Малко трудно локализирах къде точно е сцепен маркуча, че е малко на неудобно място. Сега е голям кеф да настъпиш газта...

Каква е целта на този пост?

извинявай трудно ми е да пиша това ми е първия форум в които се включвам ,. и аз ги имам подобни проблеми . от 2 седмици я купих а3 1,9 tdi 90 коня . в последствие ги открих проблемите . от стара загора съм кажете ми някои маистор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ходенето по мъките започва .....При мен същия проблем. Смених интеркулера че гръмна.Това гърмене беше в резултат че актуатора който управлява геометрията на турбината се беше откъснал от мястото си. И се започна , нов кулер , нов актуатор, нов клапан N75 , смяна на вакумните маркучета, почистване на ЕГР клапан и входящия колектор към мотора. На ниски обороти до 3000 колата си има мощност и после влиза в авариен режим .Сигурно трябва да се регулира актуатора и си трябва диагностига и кадърни сервизни работници.Тук в София сигурно има но не ги знам а и вече се набутах с толкова много пари че сега съжалявам за А3.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ходенето по мъките започва .....При мен същия проблем. Смених интеркулера че гръмна.Това гърмене беше в резултат че актуатора който управлява геометрията на турбината се беше откъснал от мястото си. И се започна , нов кулер , нов актуатор, нов клапан N75 , смяна на вакумните маркучета, почистване на ЕГР клапан и входящия колектор към мотора. На ниски обороти до 3000 колата си има мощност и после влиза в авариен режим .Сигурно трябва да се регулира актуатора и си трябва диагностига и кадърни сервизни работници.Тук в София сигурно има но не ги знам а и вече се набутах с толкова много пари че сега съжалявам за А3.....

А някой сети ли се да провери геометрията как е??? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно трябва да се свали турбото и да се направи на стенд.Ако имаш опит с този проблем сподели с нас.Всички пишат че актуатора контролира налягането на турбото но не казват как се регулира .При мен актуатора го нагласиха както беше стария с въртене на ухото на акуатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой сети ли се да провери геометрията как е??? :rolleyes:

При смяна на актуатора лостчето на турбото се движеше свободно бих казал ,че имаше и луфт.

Както писах по-рано сменен N75, кулер, чистени ЕГР и всички турбопътища ,маркучи на вакума и на турбото, няма катализатор ....помогнете разорих се...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявай трудно ми е да пиша това ми е първия форум в които се включвам ,. и аз ги имам подобни проблеми . от 2 седмици я купих а3 1,9 tdi 90 коня . в последствие ги открих проблемите . от стара загора съм кажете ми някои маистор

Поздрави колега,

търси Стоян от Богомилово,аз съм от Пловдив но,си правих колата при него малко бавно работи но си заслужава и двигател и турбо при него съм правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се направят лог-файлове в движение,за да се провери как работи турбина,актуатор,дебитомер и клапани.Вакуума също трябва да се измери дали е в нормални граници. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се направят лог-файлове в движение,за да се провери как работи турбина,актуатор,дебитомер и клапани.Вакуума също трябва да се измери дали е в нормални граници. :zustimm:

На тези мотори всичко трябва да е изправно за да няма проблеми.При мен след като смених дефектиралите части колата тръгна.....сега чукам на дърво ....а това че забиваши се оказа че контрата на актуатора не са я стегнали както трябва , от вибрациите тя се разглабила,след стягане всичко си дойде на място....така че трява да сме по-внимателни към сервизните работница и да ги подсещаме дали всичко са стегнали и закрепили.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти ако трябва да ги подсещаш твойте сервизни работници............... :blink:

Не забравяй че живеем в страната на киселото мляко.... :steinigung:

Благодаря на всички които помогнаха ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави колега,

търси Стоян от Богомилово,аз съм от Пловдив но,си правих колата при него малко бавно работи но си заслужава и двигател и турбо при него съм правил.

благодаря колега нешто телефон ако има

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

колеги  помогнете , днес  разхвърлих    турбото , колекторите си бяха мръснички  , като отворих турбината  се чудих колко е чиста . нямаше нагар . актуатора си работи  мърда се  всичко си е перфектно . 

обаче колата не върви .........  

сега като се замислих   от  доста време  се чува едно съскане ( ссссссссссссссссссссссссс ) нормалко ли е ?

възможно ли е кулера  или някой маркуч да е пукнат  и от там   да  се чува  това сссссссс и да   губи мощноста ?

няма нясто вече където да не съм пипнал  остана само кулера  и там ако няма повреда ще я махна от главата си 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се чувс ссссс значи сигурно имаш изпускане някъде по турбо пътищата.

Sent from my Nexus S using Tapatalk 4 Beta

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...
На 9.08.2012 г. at 10:03, FGRC написа:

Такова забиване става обикновенно от пренадуване на турбината.Ако е с клапан Н75 много често проблема е от некоректната му работа.При превишаване на налягането електрониката реже горивото и колата затова забива муцунка.При по вече от автомобилите този клапан е на фирмата Pierburg и служи за контрол на турбини с променлива геометрия.Все още не познавам много добре как е при Ауди,затова нека се включат колеги по запознати от мен.Ако имаш МАП сензор то проблема може и да е от него.

Да кажа за това забиване моята кола така правеше смених N75 който струва 480лв и след 5 мин ми гръмна турбото,взех турбо и той гръмна и нямам думи ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...