Jump to content

Въпрос за смяна на кутия на АБТ с по-къса


strakov_m

Recommended Posts

Човек само се вкарваш във филми....Б4-ките са куци коне, особено с малките мощности на 1.6 и 2.0 с 8 клапана :gruebel: Не очаквай чудеса от другите скорости. Само ще се наиграеш излишно. Вземи тези парици дето си стъкмил и оправи нещо друго по колата :zustimm: Ако толкова искаш да караш Б4 дето да "бяга" вземи си АСЕ. Аз с моето АБК вечно се чувствам "спрял" :hilezh: Не, че днеска на едно Пежо 307 , някво ХДИ не му разказах играта на баира до Айтос....сигурно беше 1.6 :respekt: Ама за целта 4500-5000 об....гаааззз... :respekt: То в моя случай на умряло куче нож извадих, ама айде пак си начесах крастата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно не можете да ме разберете, не точно Нм ами ако АДА с тази кутия при 3000 оборота е на 100 км и АБТ ли при 3000 оборота ще е на 100 км :blink:

Не ... Двете кутии са коренно различни ...

А дори и с еднакви кутии, предавателното число на диф-а е различно !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако толкова искаш да караш Б4 дето да "бяга" вземи си АСЕ.

Ахахахахахаххахаха

АХГАХАХХАХФДЙХФАДЙХАКЙХхаХАХАХАХАХААХАХ

Колега карал ли си някога тоя умреляк АЧЕ? Дето е с технология на впръскване от далечната 1974-та? когато аз не съм бил роден ? И произвеждан гордо от "Флагмана" на прогресивното автомобилно строене - хАлди ?

А чувАл ли си за ония виртуални 137 - опссс простете 140 КОНЯ!!???? Които оообаче някъде към 4000 оборота като направиш и изведнъж ей така от нищото се появяват и гробарката катафалска напра'о излита в космоса! ?

Е ако си - значи наистина знаеш всичките предимства на това подобие на двигател дето ползва за управление на горенето си едни топузи и теглилки като от кантар за домати на женския пазар ...

Така че посмали малко от шарана че ще се опикаем тук зевзеците като ти четем писанията за ракетата - носител - АЧЕ.

за Кораба-Майка - АЧЕ

за модерния изтребител на севернокорейската авиация - АЧЕ

за дълбоководния изследовател на Китайската Народна Република - АЧЕ

за новия домашен линеен ускорител на кръчмарски глупости - АЧЕ

Амин!

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vitcig за кой две кутий говориш ? И диференциала не е ли в кутията ,което значи че кутията определя колата в кой обороти с какви км да се движи . Според твоя отговор ада с оригиналната си кутия ако дига 100км на 3000 оборота и аз сваля СЪЩАТА тази кутия и я сложа на моето абт то няма да се движи с 100км на 3000 оборота . Правилно ли съм те разбрал :/

П.п. Tanuci ако не искам да излетя ,просто колата е сигурно с най дългата кутия за модела и е страхотно мудна сам прецени твоята ако дигаше 105 на 2-ра и към 140+ на 3 колко би бил еластичен да не говорим за изпреварване на 5 извън града . А по колата за момента нямам нищо за правене ,пък и аз вече съм го решил че ще я сменям 100% не е само да си пиша темички каквито има много ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карал ли си някога тоя умреляк АЧЕ?

Е, от АБК-то е все пак една идея по-добре. За инжекциона знаем филма :rolleyes: Не го сравнявам с 2.2Т :hilezh:

Твоята кутия е само за моята кола, както пердаша много извънградско :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, от АБК-то е все пак една идея по-добре. За инжекциона знаем филма :rolleyes: Не го сравнявам с 2.2Т :hilezh:

Твоята кутия е само за моята кола, както пердаша много извънградско :respekt:

давай да правим бартер ако си с няква по-къса :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

Зависи какво искаш да постигнеш.Примерно с "къса" скоростна кутия е по-удобно за градско шофиране.Колата има малко по-добро ускорение.Чувстваш я по-пъргава. С "дълги" скорости пък е по-добре на автомагистрала.Двигателят не работи на толкова високи обороти.

Скоро аз смених скоростната кутия, но махнах "къса" (CGT) и сложих "дълга" (CCE) скоростна кутия.Това е точно обратното на това, което искаш да направиш ти, но все пак мога да споделя какви са разликите.

Причината за смяната беше, че не обичам двигателя да надвишава средни обороти, а имах дълги скорости, останали ми от старата ми кола.

При CGT когато караш на 5-та е 1:1 да си с ССЕ на 4-та.

Диференциалите на двете кутии са еднакви - предавателно число 4,11. 1-ва скорост също е еднаква.

Ако не превишаваш 3000 об./мин. разходът на гориво е почти еднакъв - проверено :zustimm: .След тези обороти се завишава, особенно с CGT.

И двете кутии са вграждани стандартно в В4 и двигател АВТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво се случи с свалената къса кутия , имаше ли проблеми с чашките при смяната или пасна без проблем? И също с по-късата не ти ли даваше малко по малък разход в града ?

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, от АБК-то е все пак една идея по-добре. За инжекциона знаем филма :respekt:

НЕ, не е нито една идея на никъде по добре от АБК-то.

Нито в инджекциона, нито в разхода нито в диагностиката нито в поддръжката нито в цените на частите а най-малко в измислените 22 коня в повече дето ги имало било спрямо АБК-то.

На колегата дето се изказа че с дългите скорости имал проблем при изпреварване на 5-та - да дойде да покара малко моята щайга дето е с AXG скорости - дъъъълги до безкрай :) Нямам абсолютно никакви проблеми нито с изпреварване нито с поддържане на висока скорост и то на ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, аз съм имал и Б3 с АКМ кутията с дългите скорости. Ми дори и градско с 60 км. си върви на 5-та с 1500 об. Разхода ти зависи от обема и мощността на мотора и колко настъпваш. Примерно 1.6 на Б4 колко идва по-икономично от АБК-то с 1л. сигурно, но защото е 1.6 според мен, а не от скоростите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късата кутия си стои прибрана.

Майстора, който ми сменя кутията смени чашките от едната на другата кутия, защото бяха различни.При по спокойно каране не съм усетил разлика в разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късата кутия си стои прибрана.

Майстора, който ми сменя кутията смени чашките от едната на другата кутия, защото бяха различни.При по спокойно каране не съм усетил разлика в разхода.

ще споделиш ли майстора колко ти взема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След още малко сметки избрах кой вариант кутия ще бъде с перфектните за мен предавателни числа една от тези трите CSX/CVJ/CSY и трите са еднакви . Само този Final Drive на моята е 4.111 на тези е 4.556 това има ли някакво значение ? Ето я и графичката с малко сметки за кутийте :zustimm:

skotrosti.txt

Редактирано от strakov_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има значение че е 4.556 - ще е възможно най-късата която си видял

Ок ,но при положение че съм сметнал че ме устройва колко е къса ,двигателя не може да я направи по къса нали :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега представи си един винкеу.

ама по прилича на хАрматурно джильезо.

и то е забучено у двиджителя ти а од дру'ата стран' е зафичено в скуростите.

е кажИ ми как двигателя ще направи по-къси - късите ти скорости ?

като суче винкеуо ? пардон, джильезото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем това исках като отговор ,а винкелу си е на вала нали . Това число на деферциала значи изобщо не ме боли кво е при положение че крайния продукт ме устройва ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

числото на диференциала те бОли защото ти трябва да сметнеш какво излиза на гумите.

но между двигателя и първичния вал на скоростите (като сложим и съединителя между тях) отношението е винаги 1:1

освен в случаите които караш на полусъединител ама това не е за дълго :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо кутята ми бяга още но ще почна по моргите тука в форума никой не пише , тези 3-те са най-добрите ще ми се такава да сложа ще търся навсякъде ако не намеря ще направя компромисен вариант .Снимки ще има и видео преди и след смяната :zustimm: :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кутия от последните АДА 94-95 е перфектната за мен погледни малко по-нагоре исъм пачил сметки как са км при какви обороти ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...