WiLdSTyL3 Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 Лампата за маслото не светеше и сам я отписал още откакто съм си взел колата.От скоро обаче не мога да накарам ауточека да млъкне.Докато дам на контакт и му трябват 4-5 сек. за да изпиши след като запаля и изфорсирам до към 2-3000 оборото получавам ново пищене и не мога да разбера каква е работата.Двигателя преживя ремонт на главата и смяна на гарнитура,маслото е ново и не е мръднало от максимума откакто го налях а и си работи доста добре,налягането си отива до 5 като подам гас,а на свободен ход е към 1.5(мисля че е нормално) не загрява маслото и като цяло мисля че е добре.Насочил съм се към датчици обаче те са много и не знам от каде да я почна.Закачах,откачах всички датчици и никакъф ефект,чудна работа поне за мене.Иска ми се сега да оправя и несветешата лампа на таблото понеже доста съм я поразхвърлял колата (Таблото го гледах за прекъснати писти и след малко работа по него мисля че и то е изрядно в момента)МОЛЯ за малко насоки от каде да почна да търся проблема.Доста неща направих по колата сам обаче това нещо не мога да го измися ако има някои по-компетентен ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Август 2012 Доклад Share Публикувано 19 Август 2012 Виж да не са разменени кабелите на двата датчика за маслото монтирани върху стойката на масления филтър. След 2500 оборота check-a очаква да получи сигнал от единия датчик, че е затворил - ако не го получи почва да пищи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WiLdSTyL3 Публикувано 27 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2013 Колеги моля да посъбудим малко темата,понеже проблема още не е решен а сега имам свободно време да се позанимавам.Не зная обаче от каде да я подхвана.Датчиците са 3 - единия е т.нар. камбанка с 2 букси,които като разменя уредите до пепелника откачат .Освен него имам и още 2 на които няма как да им объркам кабелите,понеже единия датчик е под масления филтър и кабела му е по дълъг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro135 Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 На моята беше заминал датчика под филтъра, мисля че беше кафяв. Той затваря при налягане на масло на 2000 оборота над 2 атм. А другия (до 2000 об) е на камбаната, разбира се кой е с откачане ( кабелите там са 2 като другия дава инфо на манометъра пред скоростния лост).Най-сигурно е като му провериш налягането на загряло масло с проверен механичен манометър. След като определиш кои е кабела за минимално налягане (до 2000 об.)го връзваш на маса и даваш контакт и лампата трябва да светне веднага без да палиш.Ако светне веднага, значи е камбана та или я сменяш или до нея има тапа и там навиваш един датчик за мин. налягане.Ако чака пак търси по арматурата проблема.При втория датчик имаш 3 варианта :1 скъсан кабел-откачваш и на маса,трябва да мълчи като риба при форсиране над 2000 об. ,ако пищи пак проследи кабела.2 прецакан датчик-с механичен манометър наместо датчика трябва да види какво е налягането и ако е над 2 атм. при 2000 об при загрял двигател смяна3 рядко масло-ако налягането е по ниско или сменяш маслото с по гъсто (може и да източиш кило и слагаш кило по гъсто) или търси проблема по помпата, лагери и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WiLdSTyL3 Публикувано 2 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 (Редактирано) Аз все си мисля,че на камбаната са датчиците за 3-те уреда (т.е. за манометър и температура на маслото) и освен тях по един отгоре и отдолу на стойката на масления филтър които мислех за въпросните за ниско и високо налягане.Ако е така както казваш кой е тогава за температурата на маслото ? Разбрах кой е за манометъра.Другия,който е на камбаната не оказва влияние при подаване на контакт (без значение дали е на маса или не) Единствения ефект постигнах като дадох на маса датчика който е зад камбанката и по-трудно достъпен.Тогава спря да се обажда изобщо.Ама все си мисля че това не е решение на проблема А ако е така както казваш той трябва да се пада за температурата на маслото И още един въпрос : Каква би била причината да пищи още преди да е запалена а само на контакт ?И в крайна сметка кой трябва да накара лампата за маслото (която не е на ауточека) да проработи? Искам само да спомена,че колата така я взех и общо взето почти нямам оригинална букса под капака ососбенно по датчиците. Редактирано 2 Септември 2013 от WiLdSTyL3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 3 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 И на мен преди седмица ми изби петохуйника ,и съответно всичко беше в антифриз.Лампата за маслото светваше гаснеше,беше цветомузика.Вчера забелязах ,че при контакт изобщо вече не светва.Горния датчик синия е нов,защото от стария течеше масло.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joro135 Публикувано 3 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 По принцип датчика за температурата на маслото стои на главата отзад над отвора за парното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 3 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 явно проблема е в новия датчик защото като дам кабела му на маса и светва лампата,явно от тоя антифриз дето се изля отгоре му се е сговнясал.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WiLdSTyL3 Публикувано 3 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 Там е работата,че и аз знам че трябва да има датчик отзад на главата обаче аз нямам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 4 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 Щом колата е с ауточек лампа за маслото не светва на контак, започва да пищи само на контакт когато няма сигнал от датчиците за масло. В камбаната има интегриран датчик за ниско налягане-извод с обозначение WK. Датчика за високо налягане затваря маса след определено налягане(1.6-2.0 според датчика) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване