SStefanov Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) Здравейте колеги ! Вчера закарах въпросното ауди на диагностика и ми изписа грешка " Няма връзка с датчик на Хол " и ламбда сондата е за смяна. Гледах из форума, но никъде не видях някой да е писал къде се намира и как се сменя. Та въпроса ми е ако някой може да даде малко инфо ще съм много благодарен ! Редактирано 23 Август 2012 от SStefanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) Интересно е как пали и върви тая кола с изгорял датчик на Хол ... Редактирано 23 Август 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SStefanov Публикувано 23 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 (Редактирано) Пали сутрин много трудно, а как върви... тромаво Редактирано 23 Август 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 23 Август 2012 Доклад Share Публикувано 23 Август 2012 вади се цялото делко -избива се един щифт,който държи зъбното колело и се сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SStefanov Публикувано 24 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Значи за целта трябва да сваля ремъка ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 "делко" ? това не е ли отживелица ? Датчика "брои" зъбите на коляновия вал ! Намира се малко под бобината и е на един болт към блока . Грешката е за датичка на коляновия вал предполагам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pNkLr Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Аз сменях наскоро на 2.0TDI същия датчик. Колата си я карах около седмица без него, има аварийна система която си се справя съвсем добре и може и да не разбереш, че е изгорял(ако не гледаш лампата на таблото ). Просто колата не пали от раз. При мен се падаше около ангренажа и беше бая разглобяване докато се стигне до него, предполагам на всички мотори е там някъде, тъй като мери положението на разпределителния вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SStefanov Публикувано 24 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 (Редактирано) "делко" ? това не е ли отживелица ? Датчика "брои" зъбите на коляновия вал ! Намира се малко под бобината и е на един болт към блока . Грешката е за датичка на коляновия вал предполагам ?Да прав си става въпрос за тази грешкаТова ли е въпросния датчик ? Редактирано 24 Август 2012 от SStefanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Август 2012 Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 (Редактирано) "делко" ? това не е ли отживелица ? Датчика "брои" зъбите на коляновия вал ! Намира се малко под бобината и е на един болт към блока . Грешката е за датичка на коляновия вал предполагам ?На А4 -ките 1,6 АДП мотор има делко - може би на А3 да няма ..зависи какъв е мотора Редактирано 24 Август 2012 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SStefanov Публикувано 24 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2012 Ами 1.6 101к.с. как да разбера модела ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SStefanov Публикувано 25 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2012 На А4 -ките 1,6 АДП мотор има делко - може би на А3 да няма ..зависи какъв е мотораДо колкото прочетох е АЕН на а3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 26 Август 2012 Доклад Share Публикувано 26 Август 2012 Да няма делко....Датчика се намира до капака на ангрнажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 26 Август 2012 Доклад Share Публикувано 26 Август 2012 Колега кажи за кой датчик става дума точно защото те се 2.Има датчик на разпределителния вал и датчик на коляновия вал.За разпределителния вал се намира до капака на агренажния ремък а другия е под бобината.При А3 няма делко. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SStefanov Публикувано 26 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2012 (Редактирано) Колега кажи за кой датчик става дума точно защото те се 2.Има датчик на разпределителния вал и датчик на коляновия вал.За разпределителния вал се намира до капака на агренажния ремък а другия е под бобината.При А3 няма делко.На уреда изписа "Датчик на Хол" до колкото знам става въпрос за датчика на разпределителния вал. Вчера я разглобих, но май трябва да се махне ремъка и да се разглоби, защото е на 2 болта. Редактирано 26 Август 2012 от SStefanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 26 Август 2012 Доклад Share Публикувано 26 Август 2012 Махасе ремъка няма как да стане иначе и ако не се лъжа мисля че и след това трябва да завъртиш разпределителния вал за да дойде на големия прорез иначе не може да извадиш датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SStefanov Публикувано 26 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2012 Ще я видя тези дни, че в домашни условия няма да мога. Ще пиша какъв е резултата и ще добавя снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AV Публикувано 27 Август 2012 Доклад Share Публикувано 27 Август 2012 Преди да си играеш с датчика на разпределителния вал - провери за кой точно датчик ти дава грешка, че аз си мисля проблемът ти да е в този на коляновия вал. При 1.6 когато се скапе - колата става много тромава и не иска да върви, за разлика от други двигатели, които въобще не палят. Виж с VAG-COM "G28" е за коляновия вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SStefanov Публикувано 29 Август 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Преди да си играеш с датчика на разпределителния вал - провери за кой точно датчик ти дава грешка, че аз си мисля проблемът ти да е в този на коляновия вал. При 1.6 когато се скапе - колата става много тромава и не иска да върви, за разлика от други двигатели, които въобще не палят. Виж с VAG-COM "G28" е за коляновия вал.Колега при закачането показа грешка G40Колеги имам един въпрос за конкретния датчик тъй като на бош е около 150-160, а има и други около 70. Някакъв съвет дали да е бош или не, защото е почти двойна цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko76 Публикувано 29 Август 2012 Доклад Share Публикувано 29 Август 2012 Има една приказка "евтиното излиза скъпо" всеки сам си решава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SStefanov Публикувано 1 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2012 (Редактирано) Проблемът решен след смяна на : - Ламбда сонда "Бош" - Датчик на Хол "Бош"- Свещи "NJK" Двгателя стана "часовник" Благодяря на всички включили се ! Редактирано 1 Септември 2012 от SStefanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Колега ти кой точно датчик смени, за да ти се изчисти грешката свързана с "Датчик на Хол" ??? На моята също дава "Датчик на хол - липсващ сигнал". Вчера смених датчика на коляновия вал, но уви нищо не се промени, грешката неуспя да се изтрие.. Сега ми казват, че бил датчика за детонацийте, някакъв съвет? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване