pqti Публикувано 18 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2012 Моля колегите с опит да ми дадът мнението си.Също и колегите които са с с3.Интересувам ме каде да го монтирам? каква марка да е ГИ?какво е специфичното за което трябва да обарна внимание при монтирането ? и всичко което може да ми бъде от полза? Също така ако има колеги с с3-8л които имат ГИ ако не им пречи да ми предоставят gsm номер да се свържа с тях за по подробно инфо. Благодаря предварително навсички!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pqti Публикувано 21 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 Няма ли колеги с ауди с3 210коня които да са с газов инжекцион за ми помогнат в избора на марка и кой е най подходящ.Помагаите !!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 21 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 Попрочети и другите теми в раздела, гледам газовици по ОБД се лансират. Нямам идея каква е цената обаче, иначе си мисля, че е доста добър вариант. Стига да не ти излизат от бюджета.Задължително при монтажа НЕ давай да ти дупчат колектора на място, без да е свален от колата. На една С3-ка като твоята й роди турбото точно по тази причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 21 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 (Редактирано) Какво ОБД колата е 2000год? Редактирано 24 Септември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 21 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 За кои 1,8Т става тая уредба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 21 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2012 (Редактирано) За коли с ОБД комуникация и съответния протокол ако го поддържат разбира се.Това са автомобили обикновено след 2002год.Най добре е след 2005-06 тъй като първите са с много елементарен протокол. Редактирано 24 Септември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pqti Публикувано 23 Септември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 (Редактирано) Колеги, хайде активизираите се!!! Моля дайте ми още информация и мнения от практика си за да мога да взема най-доброто решение!!! КОЛЕГИ, ХАЙДЕ АКТИВИЗИРАИТЕ СЕ!!! МОЛЯ ДАЙТЕ МИ ОЩЕ ИНФОРМАЦИЯ И МНЕНИЯ ОТ ПРАКТИКА СИ ЗА ДА МОГА ДА ВЗЕМА НАЙ-ДОБРОТО РЕШЕНИЕ!!! Редактирано 24 Септември 2012 от RaDi_b4 ПОСТ ИЗЦЯЛО С ГЛАВНИ БУКВИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 23 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2012 (Редактирано) Ей Тома неверни си.Казах ти за 210кс проблем няма но за 270кс отговора е труден.Чакам информация която едва ли ще по различна от това което ти казах. Редактирано 24 Септември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 Казах ти за 210кс проблем няма но за 270кс отговора е труден.Кое му е трудното, че ми е интересно и на мен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 Помисли малко де!270кс на 4 цилиндъра!!!!Коя е тази дюза с такъв дебит на цилиндър??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 Просто 270к.с. не ми изглеждат като някаква неземна мощност. Гледам дюзите им дават рейндж на отвора 1.5-3.5мм. Може ли да се очакват проблеми при настройването с твърде големи дюзи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 Дай ми пример с дюза която може да осигури 70кс на цилиндър! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 Не мога да ти дам пример, щото не ми е това работата. Питах информативно, защото и аз имам такава кола и ми е интересно кво може да се направи по въпроса, за да направим някаква смислена дискусия и да обменим (евентуално полезна) информация. Съдейки по иронично-заядливия ти тон, няма да стане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 24 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2012 Съжалявам ако така си възприел отговорите ми!Не съм искал по никакъв начин да обидя някого! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pep21 Публикувано 29 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2012 здр за тази кола гарантирам 4е трагва без проблем на газ за вапроси 0893768627 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monti Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Дюзите които осигуряват 270 коня от 4 цилиндьра се казват матрикс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Дюзите които осигуряват 270 коня от 4 цилиндьра се казват матрикс Да ама не!!!Нещо си объркал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 Колега много грозно се опитваш да си пробутваш системите първо. Второ тук се пише на кирилица. И трето - ГИ имам от 4 години сигурно вече, та не е нужно да ми оставяш питанки в профила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monti Публикувано 17 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2012 Ок, значи сьм сьнувал че изкарах 270 коня на диното в Пловдив от моя четири цилндров 1.8т с електрони дюзи матрикс,без никакви драми като сецания,придьрпвания до 7к оборота и в момента го карам всеки ден Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pep21 Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 извинявам се на колегата за дето сам мо досадил и че сам писал на латиница но да поясня нещо не е вапрос до марка на дюзи а до правилен подбор на системата като електроника изпарител а дюзите може и да са турски но зависи как са пробити от там зависи много и като не сте на ясно с някои неща питаите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 (Редактирано) Audi S3 210 коня APY с ремап Madness Motorsport ~250 к.с. , турбото прави пик 1.5 и холд 1.3, 1.4, колата е с газов инжекцион BRC от пловдивски газаджий. Изпарителя е Джениус. Казаха ми, че дюзите ми ще хранят до към 40KW на цилиндър... колата не прекъсва, не пресецва и се цепи до прекъсвач. разхода ми след 500 км-тра на газ е 12/100 смесено!!! без да се правя на състезател! Редактирано 8 Ноември 2012 от devil_vas Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Да, всичко изглежда перфектно в началото, докато не извадиш някое стопено бутало. Дано са се справили кадърно, понеже по-страшно за този мотор е не монтажа, а настройките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Audi S3 210 коня APY с ремап Madness Motorsport ~250 к.с. , турбото прави пик 1.5 и холд 1.3, 1.4, ...... Изпарителя е Джениус. Казаха ми, че дюзите ми ще хранят до към 40KW на цилиндър...40kw на цилиндър е около 215кс. Само на газ ли работи или добавя и бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Много уместен въпрос. Да не мислиш, че са му казали такива подробности? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 8 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2012 Да, всичко изглежда перфектно в началото, докато не извадиш някое стопено бутало. Дано са се справили кадърно, понеже по-страшно за този мотор е не монтажа, а настройките. Кого имаш в предвид Маднес или газаджиите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване