Jump to content

Искам да сложа газов инжекцион на s3 -210коня -2000г.


Recommended Posts

Моля колегите с опит да ми дадът мнението си.Също и колегите които са с с3.Интересувам ме каде да го монтирам? каква марка да е ГИ?какво е специфичното за което трябва да обарна внимание при монтирането ? и всичко което може да ми бъде от полза? Също така ако има колеги с с3-8л които имат ГИ ако не им пречи да ми предоставят gsm номер да се свържа с тях за по подробно инфо. Благодаря предварително навсички!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попрочети и другите теми в раздела, гледам газовици по ОБД се лансират. Нямам идея каква е цената обаче, иначе си мисля, че е доста добър вариант. Стига да не ти излизат от бюджета.

Задължително при монтажа НЕ давай да ти дупчат колектора на място, без да е свален от колата. На една С3-ка като твоята й роди турбото точно по тази причина. :2gunsfiring_v1::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коли с ОБД комуникация и съответния протокол ако го поддържат разбира се.Това са автомобили обикновено след 2002год.Най добре е след 2005-06 тъй като първите са с много елементарен протокол.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, хайде активизираите се!!! Моля дайте ми още информация и мнения от практика си за да мога да взема най-доброто решение!!! :help::gruebel:

КОЛЕГИ, ХАЙДЕ АКТИВИЗИРАИТЕ СЕ!!! МОЛЯ ДАЙТЕ МИ ОЩЕ ИНФОРМАЦИЯ И МНЕНИЯ ОТ ПРАКТИКА СИ ЗА ДА МОГА ДА ВЗЕМА НАЙ-ДОБРОТО РЕШЕНИЕ!!!

Редактирано от RaDi_b4
ПОСТ ИЗЦЯЛО С ГЛАВНИ БУКВИ!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей Тома неверни си.Казах ти за 210кс проблем няма но за 270кс отговора е труден.Чакам информация която едва ли ще по различна от това което ти казах. :hilezh:

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто 270к.с. не ми изглеждат като някаква неземна мощност. Гледам дюзите им дават рейндж на отвора 1.5-3.5мм. Може ли да се очакват проблеми при настройването с твърде големи дюзи? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти дам пример, щото не ми е това работата. Питах информативно, защото и аз имам такава кола и ми е интересно кво може да се направи по въпроса, за да направим някаква смислена дискусия и да обменим (евентуално полезна) информация. Съдейки по иронично-заядливия ти тон, няма да стане... :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колега много грозно се опитваш да си пробутваш системите първо. Второ тук се пише на кирилица. И трето - ГИ имам от 4 години сигурно вече, та не е нужно да ми оставяш питанки в профила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, значи сьм сьнувал че изкарах 270 коня на диното в Пловдив от моя четири цилндров 1.8т с електрони дюзи матрикс,без никакви драми като сецания,придьрпвания до 7к оборота и в момента го карам всеки ден :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

извинявам се на колегата за дето сам мо досадил и че сам писал на латиница но да поясня нещо не е вапрос до марка на дюзи а до правилен подбор на системата като електроника изпарител а дюзите може и да са турски но зависи как са пробити от там зависи много и като не сте на ясно с някои неща питаите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi S3 210 коня APY с ремап Madness Motorsport ~250 к.с. , турбото прави пик 1.5 и холд 1.3, 1.4, колата е с газов инжекцион BRC от пловдивски газаджий. Изпарителя е Джениус. Казаха ми, че дюзите ми ще хранят до към 40KW на цилиндър... колата не прекъсва, не пресецва и се цепи до прекъсвач.

разхода ми след 500 км-тра на газ е 12/100 смесено!!! без да се правя на състезател! :zustimm:

Редактирано от devil_vas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, всичко изглежда перфектно в началото, докато не извадиш някое стопено бутало. :hilezh:

Дано са се справили кадърно, понеже по-страшно за този мотор е не монтажа, а настройките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi S3 210 коня APY с ремап Madness Motorsport ~250 к.с. , турбото прави пик 1.5 и холд 1.3, 1.4, ......

Изпарителя е Джениус. Казаха ми, че дюзите ми ще хранят до към 40KW на цилиндър...

40kw на цилиндър е около 215кс. Само на газ ли работи или добавя и бензин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, всичко изглежда перфектно в началото, докато не извадиш някое стопено бутало. :hilezh:

Дано са се справили кадърно, понеже по-страшно за този мотор е не монтажа, а настройките.

Кого имаш в предвид Маднес или газаджиите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...