Jump to content

ауди а4 строшено турбо


жоро83

Recommended Posts

Колега проверявал ли си филтърът на картерните газове? Aко не си го сменял съм почти сигурен че проблемите ти идват от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложих вече рециклираното турбо но колата пуши по същия начин даже още като я запаля почва да пушляви и ми харчи около 1 литър масло на 250км закачвахме я и няма грешки работи добре и върви доста до 200 ги дига без да се замисля незнам вече

Май си рециклирал работещо турбо ,а проблема е на друго място.Като начало може да спреш да си правиш диагностика във форума по картинка :zustimm: .Хвани някой който разбира от тези двигатели и прави колата с него

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След рециклирането, сегментите на оста искат време да улегнат. За това пуши след ремонт.

А как улягат сегменти по 6-8 мм.-рова ос?

сложих вече рециклираното турбо.......................

Къде го рециклира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

проблемът е разрешен оказа се че филтърът за картерните газове е задръстен никога не е бил сменяван колата веднага спря да пуши и вече съм спокоен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как улягат сегменти по 6-8 мм.-рова ос?

5333945d.jpg

5333946a.jpg

От тоя нагар, все нещо остава. По кожуха, аз поне не виждам, как може да се зачисти на 100% без да се нарани леглото на сегмента. Не казвам, че е невъзможно, защото аз не съм успявал, но щом има и други колеги проявяват същите признаци (първите няколко км дим) след рециклиране, значи и други не се справят с него.

ПП: Зависи и колко масло е погорявала преди ремонта ест. :respekt: Тая от снимките си е димяла доволно :D

Редактирано от Nightmarez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тоя нагар, все нещо остава.

Мне, нищо не остава от такъв нагар, всяка повърхност може да се почисти перфектно и без да се наранява допълнително.Въпроса ми е за конкретен частен случай, когато оста/каналите/леглото са безвъзвратно наранени и износени и с новите сегменти/лабиринти просто няма как да се постигне "напасване" и съответно коректна работа.Тогава за какво "напасване" изобщо става дума? Пак казвам, говоря за един конкретен частен случай, който е доста чест при "рециклиране" със съответните кит-ове.Няма как да се напаснат към вече компрометирани диаметри и ширини новите иначе чарколяци и теча/луфта си е пак налице.

В тоя вид възли понятие като "работно напасване" не съществува, или работи коректно, или не, или лабиринта уплътнява от поставянето си, или никога няма да го прави, независимо от "разработката".

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоз случай на стругар... прави чаркалъците по размери.

"Нищо не остава" - зависи кой и как го прави :lol:

Как би обяснил дименето, при първоначалната работа на турбината след рециклиране :gruebel: Не виждам друго логично обяснение понеже единствения чаркалък, който спира маслото да отива към турбинната перка е сегментчето на оста.

При идеално почистени повърхности напълно подкрепям... или има хлабини или няма :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как би обяснил дименето, при първоначалната работа на турбината след рециклиране

С пълни с масло гърнета:).И турбопътища:). Миналата година лятото при смяната на турбина като тая тази дето си я показал, в средното гърне на една А4-ка имаше към 300 мл. масло, не помня защо човека го проби и остави за денонощие подпряно над една тава, но това беше резултата.

Не бих пипал на струг оси, лагери и сегменти за турбина, но това си е мое лично виждане:).

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пълни с масло гърнета:).И турбопътища:).

Аз съм само с крайно. При първоначалния студен старт няма как да турми от него, ще му трябва време да се сгрее. Иначе си е причина :)

Но още твърдя, че и нагара (незачистен добре) пуска масълце към перката (това за к03, с която съм в момента) :rolleyes:

Турбинката на снимките е К04-022 от BAM. Глася я за мен. Чакам колекторите и почва рязането. Друг фланец, хоум мейд даунпайп, интеркулер, инжектори, софтуера още го мъдря. Да видим какво ще излезе :bia:

Редактирано от Nightmarez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли неизчистения нагар е някакъв фактор, по-скоро луфтовете от износването.

Успех в тунинга и да покажеш резултата накрая:).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

За да не отварям нова тема, може ли някой да препоръча сервиз за турбини в София и да даде адрес? Може и адрес на сервиз някъде из района на Благоевград. Гледам, че Жоро е карал турбината си в Разлог и ще може ли да дадеш отзиви за тях, както и адрес и на какви цени горе долу работят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доволен съм от пичовете в разлог по телефона ми се сториха доста разбрани турбото беше като ново като ми го върнаха бяха сменили всичко има и гаранция 6 месеца документи си дават струваше ми 540лв аз съм доволен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проверявал ли си филтърът на картерните газове? Aко не си го сменял съм почти сигурен че проблемите ти идват от него.

проблемът е разрешен оказа се че филтърът за картерните газове е задръстен никога не е бил сменяван колата веднага спря да пуши и вече съм спокоен

[/quote

Поне едно мерси можеше да кажеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...