pavelsst Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 Колега проверявал ли си филтърът на картерните газове? Aко не си го сменял съм почти сигурен че проблемите ти идват от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 30 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2012 сложих вече рециклираното турбо но колата пуши по същия начин даже още като я запаля почва да пушляви и ми харчи около 1 литър масло на 250км закачвахме я и няма грешки работи добре и върви доста до 200 ги дига без да се замисля незнам вечеМай си рециклирал работещо турбо ,а проблема е на друго място.Като начало може да спреш да си правиш диагностика във форума по картинка .Хвани някой който разбира от тези двигатели и прави колата с него 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 След рециклирането, сегментите на оста искат време да улегнат. За това пуши след ремонт.А как улягат сегменти по 6-8 мм.-рова ос?сложих вече рециклираното турбо.......................Къде го рециклира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро83 Публикувано 1 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2012 турбото го пращах в разлог и не е в него проблема но още не мога да го открия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро83 Публикувано 2 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 проблемът е разрешен оказа се че филтърът за картерните газове е задръстен никога не е бил сменяван колата веднага спря да пуши и вече съм спокоен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2012 Какъв е тоя и къде е тоя филтър на картерните газове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 (Редактирано) А как улягат сегменти по 6-8 мм.-рова ос?От тоя нагар, все нещо остава. По кожуха, аз поне не виждам, как може да се зачисти на 100% без да се нарани леглото на сегмента. Не казвам, че е невъзможно, защото аз не съм успявал, но щом има и други колеги проявяват същите признаци (първите няколко км дим) след рециклиране, значи и други не се справят с него.ПП: Зависи и колко масло е погорявала преди ремонта ест. Тая от снимките си е димяла доволно Редактирано 3 Октомври 2012 от Nightmarez Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 (Редактирано) От тоя нагар, все нещо остава.Мне, нищо не остава от такъв нагар, всяка повърхност може да се почисти перфектно и без да се наранява допълнително.Въпроса ми е за конкретен частен случай, когато оста/каналите/леглото са безвъзвратно наранени и износени и с новите сегменти/лабиринти просто няма как да се постигне "напасване" и съответно коректна работа.Тогава за какво "напасване" изобщо става дума? Пак казвам, говоря за един конкретен частен случай, който е доста чест при "рециклиране" със съответните кит-ове.Няма как да се напаснат към вече компрометирани диаметри и ширини новите иначе чарколяци и теча/луфта си е пак налице.В тоя вид възли понятие като "работно напасване" не съществува, или работи коректно, или не, или лабиринта уплътнява от поставянето си, или никога няма да го прави, независимо от "разработката". Редактирано 3 Октомври 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 В тоз случай на стругар... прави чаркалъците по размери. "Нищо не остава" - зависи кой и как го прави Как би обяснил дименето, при първоначалната работа на турбината след рециклиране Не виждам друго логично обяснение понеже единствения чаркалък, който спира маслото да отива към турбинната перка е сегментчето на оста. При идеално почистени повърхности напълно подкрепям... или има хлабини или няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 (Редактирано) Как би обяснил дименето, при първоначалната работа на турбината след рециклиране С пълни с масло гърнета.И турбопътища. Миналата година лятото при смяната на турбина като тая тази дето си я показал, в средното гърне на една А4-ка имаше към 300 мл. масло, не помня защо човека го проби и остави за денонощие подпряно над една тава, но това беше резултата.Не бих пипал на струг оси, лагери и сегменти за турбина, но това си е мое лично виждане. Редактирано 3 Октомври 2012 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmarez Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 (Редактирано) С пълни с масло гърнета.И турбопътища. Аз съм само с крайно. При първоначалния студен старт няма как да турми от него, ще му трябва време да се сгрее. Иначе си е причина Но още твърдя, че и нагара (незачистен добре) пуска масълце към перката (това за к03, с която съм в момента) Турбинката на снимките е К04-022 от BAM. Глася я за мен. Чакам колекторите и почва рязането. Друг фланец, хоум мейд даунпайп, интеркулер, инжектори, софтуера още го мъдря. Да видим какво ще излезе Редактирано 3 Октомври 2012 от Nightmarez Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2012 Едва ли неизчистения нагар е някакъв фактор, по-скоро луфтовете от износването. Успех в тунинга и да покажеш резултата накрая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 За да не отварям нова тема, може ли някой да препоръча сервиз за турбини в София и да даде адрес? Може и адрес на сервиз някъде из района на Благоевград. Гледам, че Жоро е карал турбината си в Разлог и ще може ли да дадеш отзиви за тях, както и адрес и на какви цени горе долу работят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 12 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 http://www.turbos-hoet.com/bu/ 1 път съм ходил при тях и останах доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
жоро83 Публикувано 12 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 доволен съм от пичовете в разлог по телефона ми се сториха доста разбрани турбото беше като ново като ми го върнаха бяха сменили всичко има и гаранция 6 месеца документи си дават струваше ми 540лв аз съм доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Колега проверявал ли си филтърът на картерните газове? Aко не си го сменял съм почти сигурен че проблемите ти идват от него.проблемът е разрешен оказа се че филтърът за картерните газове е задръстен никога не е бил сменяван колата веднага спря да пуши и вече съм спокоен[/quoteПоне едно мерси можеше да кажеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване