Jump to content

Странности по Комфорт модула


Lightning Mcqueen

Recommended Posts

Здравейте,

Слушайте сега какви аномалии се появиха в моята кола. От известно време подсветката на копчетата на осветлението на тавана започнаха да мигат ( през около секунда). А също и копчето на EPS. Всички други подсветки са добре. Интересното е, че след спирането на двигателя светват нормално. Понякога първоначално след тръгване всичко е наред, но след 2-3 минути почват да мигат. Не знам дали към това паранормално явление да не причисля и следните: Няколко пъти ми се случва прозорците да се държат странно – за да ги сваля или вдигна напълно се налага да задържа копчето допоследно, вместо с едно докосване както е прието да става.

Веднъж пък без видима причина дистанционното на ключа спря да действа. Смених 4-5 батерии, които набедих че не стават - в крайна сметка всичко се оправи след синхронизиране на ключовете.

Подчертавам, че всичко това се случва без да е откачан акумулатора.

Четох във форума за навлажняването на Комфорт модула – дали там не се крие разковничето.

И сега последно се чудя дали и следния проблем не е свързан с горните – не се вдигат/ свалят прозорците при задържане на съответния бутон на дистанционното на ключа. Реших да видя как е настроено централното през WAG COM–ма, обаче не ме допусна да вляза в този модул ??? Един колега изказа мнение, че може би кабела ми не поддържа тази функция. Кабела е KKL USB от Склад 66 за 50 лв.

Такива ми ти работи.

Айде, ако някой-нещо - да пише.

Чао

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кабела е за по-стари коли и не подържа функции през CAN шината.

А това относно прозорците се случва като откачиш акумулатора и след това се налага наново да запаметиш крайните положения като задържиш бутона в крайно долно и крайно горно положение.

А като примигват подсветките колата работи л;и си нормално?

В смисъл,прекъсва,гасне или няма проблем.

Да не дава някъде утечка,в смисъл да дажа на късо?

При мен така миналата зима,карам придърпва,взе всичко да ми мига по таблото,изгасна няколко пъти.Започна да мирише на кабел,изгасих,вдигам капака и кво да гледам-пуши!

Събрал се лед в/у бушона на усилватела/защото капе от решетката там където са рамената на чистачките/,въпреки че е изолиран и гумени уплътнения от време на време закъсява.

Не ми си мисли какво би станало,ако се беше случило през ноща при условие бушона е 40 или 60А и кабела е 20кв. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да чукна на дърво, всички основни функции на колата са ОК.

За последиците след откачането на акумулатора съм наясно затова подчертах че не е такъв случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,ама затова те питах да няма някъде утечка защото укъсяването е равностойно на откачане на акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с KKL-кабела трябва да имаш достъп до модула, на адрес 46, не на 35. А4 В6 няма директен достъп до CAN-шината пред OBD-буксата. Това го има при А4 В7.

Вероятно обаче е пил една вода, щото не знам как са го измислили инженерите на ауди това място, но една капка вода да има в купето и тя отива точно там, въпреки "херметичната" кутия, в която се намира...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво с KKL-кабела може да се диагностицира и чистят грешки при В6 така ли?Аз мислих,че не става и все не мога да се реша да дам 100-150лв за кабел,но ако става с KKL идеално.И в ebay ги има по 10-12$,не че и другите са много по-скъпи там./30-на $/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При В6 може, при В7 не може.

Въпреки това аз съм си взел кабел HEX+CAN, за всеки случай. Пък и от време на време минават на промоция за по-малко пари ;)

В Склад-а в момента "Интерфейс (кабел) HEX-USB+CAN за VCDS 11.11.4 (VAG-COM) - 2012г.", какъвто е и моя, е за 100лв.

И може да се обновява!

Моя дойде с 10.65, а сега си го ползвам с 11.11.4 ;)

А китайчетата не могат да се обновяват и гарантирано умират ако им сложиш по-нова версия.

Иначе KKL-a при тях е 40лв, което е почти колкото от Китай, само дето ще го получиш на другия ден, а не след две-три седмици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалям модула, суша го някакси или просто го прибирам на сухо в къщи, всъщност трябва ли да го отварям и лесно ли става това?

После го ДОХЕРМЕТИЗИРАМ някакси и го връщам. Как ви звучи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо демонтираш подложката за левия крак -> "почивката", после и основата и. После демонтираш горната пластмаса до капачката за предпазителите, след нея демонтираш долната част заедно с предния ляв вътрешен праг (едно цяло е). После вдигаш мокета, под и пред лявата седалка виждаш да отиват сноп кабели към една голяма черна кутия.

Ако там има влага -> още отвън, вероятно и вътре ще има. Вече за отварянето ще го видиш как е, щото не мога да ти го обясня.

Сушене със сешоар може и да свърши работа, само на стайна температура - едва ли, по-скоро на слънце и вятър (примерно на терасата).

Ако не помогне - сервиз за техника/телевизори/GSM-и, или друг/нов/здрав модул със същите букви. После обаче трябва да му се оправи и кодирането, адаптацията на ключове, номер на шаси и т.н.

Успех с подсушаването, че другото е по-сложно! Все пак не е невъзможно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за статистиката,

От вчера към цветомузиката се присъединиха копчето на фаровете и врътките на парното. За отбелязване е че всяка сутрин като тръгна първите 1-2 км. светим нормално.После започва мигането, като за разнообразие от време на време пак е добре. Ех, ако може да се синхронизира с музиката голямо диско ще стане. Хайде да залагаме кой е следващия - аз съм за копчетата на прозорците ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Още малко паранормални аномалии:

Когато купих колата преди 4-5 месеца имаше няколко кусура: страничните огледала бяха тотално мъртви - отопление, мърдане, прибиране - нищо. Освен това капака на резервоара не се заключваше/отключвоше, дори аварийния шнур беше дърпан зверски и дупката разширена хамалски.

Такааа, и познайте кво се случва тази седмица - отивам да зареждам. Бензинджията ми вика отключи си резорвоара. Шах с пешката. Аз го гледам и не знам какво да кажа. Натискам дистанционното - машинката като нова: отключва-заключва супер.

И после върнах времето назад, когато преди месец пак внезапно огледалата възкръснаха: отоплението и нагаждането заработиха. Тогава аз го отдадох на бъзикането на бушоните - хаотично понеже никъде не открих кой е търсеният. Но сега вече не съм сигурен, че от това. По скоро е от Зелените човечета в колата. Силно им се моля да поработят още малко върху прибирането на огледалато, само то остана неработещо.

Такива ми ти работи.

Айде до!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че имам същия проблем.На мен дори не светят въобще , същите копчета (на предния и задния плафон, на ESР-то , и копчето за фаровете.От какво ще е? Гледах за изгорял бушон, но всички са здрави.Колата обаче е А3 2006

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с KKL-кабела трябва да имаш достъп до модула, на адрес 46, не на 35. А4 В6 няма директен достъп до CAN-шината пред OBD-буксата. Това го има при А4 В7.

Вероятно обаче е пил една вода, щото не знам как са го измислили инженерите на ауди това място, но една капка вода да има в купето и тя отива точно там, въпреки "херметичната" кутия, в която се намира...

Както се вижда от прикачените файлове отговорът е един и той не е положителен. Павле тезата ти малко не се потвърждава, поне на моята кола? Нищо де ще търся друг кабел. За радост това не са важни проблеми и са поскоро хоби-занимания за свободното време.

post-72405-0-52499500-1350808272_thumb.j

post-72405-0-40805400-1350808279_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин да няма такъв контролер. Възможно е обаче да нямаш достъп до контролера, било заради кабела, било заради другите му проблеми.

Пробвай наистина с друг кабел, пък ако не -> следва хардуерно изследване ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Смятах да се занимавам с комфорт модула на пролет, като изчакам да видя как ще се развият нещата обаче явно този "алкохолик" бая се е насмукал от последните дъждове. Дистанционното отново спря да функционира и вече след синхронизиране изкарва 2-3 сработвания и пак изчезва. Май ще е нужна интервенция ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Тази тема ми се стори най подходяща и аз да потърся помощ. Днес забеязах , че нещо не работят някои функции по колата ( мисля че са от комфорт модула ) - лампите на тавана не гаснат като заключа, дори и като затворя вратата и съм вътре и запаля пак не гаснат. Спря да работи фнкцията за заключване на вратите отвътре- някакви такива странности. Въпросът ми е - къде се намира този комфорт модул да му пръсна малко контактен спрей на буксите , и евентуално кои бушони отговарят за него - да ги замеря , и къде са те ?!

Благодаря предваритрлно и Весели празници ! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема ми се стори най подходяща и аз да потърся помощ. Днес забеязах , че нещо не работят някои функции по колата ( мисля че са от комфорт модула ) - лампите на тавана не гаснат като заключа, дори и като затворя вратата и съм вътре и запаля пак не гаснат. Спря да работи фнкцията за заключване на вратите отвътре- някакви такива странности. Въпросът ми е - къде се намира този комфорт модул да му пръсна малко контактен спрей на буксите , и евентуално кои бушони отговарят за него - да ги замеря , и къде са те ?!

Благодаря предваритрлно и Весели празници ! :bia:/>

При теб е в багажника отдясно до стопа, или отляво ли беше...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб е в багажника отдясно до стопа, или отляво ли беше...

Гледах разни снимки - това отзад не е ли за централното дето създава вакуума?! Или са на едно ? И какво мога да му правя освен да прусна буксите с контактен спрей - чип ли е някакъв платка ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте фенове на правата вяра(Ауди),имам една молба към вас ако някои може да ми помогне.Наложи се да спра захранването на колата( А4 Б7 3.0 дизел) и сега отказа да действа функцията комфорт.Пробвах да синхронизирам ключа и нчколко отваряния и затваряния на прозореца но не се получи.Някои има ли идея какво може да се направи? Благодаря ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под комфорт предполагам имаш предвид автоматичното сваляне и вдигане на стъклата - като вдигаш стъклото го задръж, докато чуеш едно кликване - когато релето в модула на съответната врата изключи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах го това колега още като установих проблема ,но пак късата клечка изтеглих и не стана. Съмнявам се да не е издъхнал модула за управлението ми ,но все пак ако някаде греща в настройките може да постигна желаният успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...