Jump to content

Луфт на ввъншно каре


z3raks

Recommended Posts

Здравейте !

От няколко дни ми направи впечатление , след като дам газ или пък завивам лявото ми колело играе (малко дори ми дърпа волана ) .. Помислих че е някои тампон , или шарнир !!!

Свалих гумата проверих всичко ( с ГОЛЕМ лост ;) ) всичко наред , По едни време взех да клатя колето и имаше ( ще го нарека играене или луфт нз кое е по вярно )

и гледам че играе под маншона ( демек карето ) напред назад ,,,

Та се чудя какво може да е ,,

Да е излезнало карето от полуослата ???

да оточня че преди 2 месаца ми сменяха маншона , да не би дане е прибрало добре и сега за излезнало ???

Редактирано от z3raks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не би дане е прибрало добре и сега за излезнало ???

Не зная дали не е прибрало добре карето,но да не е останал централният болт на полуоската недобре затегнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я карам моята кочина и двете външни без зегерките щото такива дебели телове слагат в новите карета че няма шанс това да го набута човек .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я карам моята кочина и двете външни без зегерките щото такива дебели телове слагат в новите карета че няма шанс това да го набута човек .

как бе аз с леко почукване с ръка си го вкарвам,говоря за късото каре с вътрешна зегерка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз говоря за външното каре когато му набиваш главината и зегерката е от външната страна

някъде из гаража още ми се размята по пода зегерката, ще я снимам ако я открия днес

за сега не съм се разплел по пътищата на съставни части, уж носача долу, двата болта на ботуша държащи главината и амортисьора горе + големия болт стягащ карето за главината държат карето да не шава напред назад в канала на главината като завива човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прав си - говоря глупости.

имам предвид позиция 12 която прилича на С-образна тел и се нанизва на пръта на полуоската в един канал в началото на зъбите и после от горе се кове карето - е няма шанс ако се сложи тая тел да се вкара карето.

Или поне тая тел дето ми дойде с новото каре.

ето на зеленото трябва да се пада говняста вътре в карето след гривната дето държи лагерите.

черното е полуоската

синьото е нанизаното каре

червеното е пристягащия болт.

жълтото е главината

Е аз разчитам само на силата стегнала през болта - главината, карето, пръта

kare.png

Руснаците са го написали че това се казва кольцо пружинное стопорное, крада от тоя сайт че нямам етка на 64-битови виндовс а ме мързи да подкарвам виртуален 32 битов.

http://vin-online.ru...at=114&gr=40720

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих всичко ,,,,,

и нямаше никакви съмнения че нещо не е наред , , сложих обратно всичко , затегнах добре болта ( с ключ и ГОЛЯМО рамо ) ..

и се оправи нещата !!!

Сега като покарам извесно време , ще видим какво ще стане ,,

Благодаря на всички които се отзоваха !!!

Поздрави !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Да ме извинява колегата, че му ползвам темата ... при мен проблема е следния:

нещо по предницата хлопаше, като погледнах отдолу маншона на външно ляво каре беше скъсан и карето имаше луфт.

Купих си ново каре и в един сервиз ми го сменят, обаче казаха че и още 2 носача също били разбити и им казах да сменят единия (по-належащия), взимам си колата тръгвам да карам и пак познатото потропване. На следващия ден сменях гуми (летни-зимни) и на въпросното колело хванах полуоската и има луфт аксиално (тоест хлопа като мръдна полусоката в посока ск.кутия <-> гума), иначе радиално няма луфт. Всъщност другия симптом е че като карам назад и натисна спирачката се чува едно изпукване (гумите не са завити), но това може и от някой носач да е.

Всъщност въпроса ми е такъв луфт изобщо нормален ли е при положение че на другата полуоска няма никакви луфтове. Май са забравили да сложат някоя зегерка калпазаните, както е описал колегата по-горе .. ?

Впрочем колата е А4 Б5 куатро с АФН мотор.

Редактирано от The Devil Inside
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...