z3raks Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 (Редактирано) Здравейте !От няколко дни ми направи впечатление , след като дам газ или пък завивам лявото ми колело играе (малко дори ми дърпа волана ) .. Помислих че е някои тампон , или шарнир !!!Свалих гумата проверих всичко ( с ГОЛЕМ лост ) всичко наред , По едни време взех да клатя колето и имаше ( ще го нарека играене или луфт нз кое е по вярно ) и гледам че играе под маншона ( демек карето ) напред назад ,,, Та се чудя какво може да е ,, Да е излезнало карето от полуослата ??? да оточня че преди 2 месаца ми сменяха маншона , да не би дане е прибрало добре и сега за излезнало ??? Редактирано 10 Октомври 2012 от z3raks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 да не би дане е прибрало добре и сега за излезнало ???Не зная дали не е прибрало добре карето,но да не е останал централният болт на полуоската недобре затегнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
z3raks Публикувано 10 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Проверих болта , добре е затегнат , май остава варианта че карето не е прибрало !!Някакви други идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 то ако не е закопчала зегерката да е излязло при някой дупка :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Аз я карам моята кочина и двете външни без зегерките щото такива дебели телове слагат в новите карета че няма шанс това да го набута човек . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 10 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 10 Октомври 2012 Със сигурност от карето няма как да имаш хлабина в колелото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Аз я карам моята кочина и двете външни без зегерките щото такива дебели телове слагат в новите карета че няма шанс това да го набута човек .как бе аз с леко почукване с ръка си го вкарвам,говоря за късото каре с вътрешна зегерка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 аз говоря за външното каре когато му набиваш главината и зегерката е от външната странанякъде из гаража още ми се размята по пода зегерката, ще я снимам ако я открия днесза сега не съм се разплел по пътищата на съставни части, уж носача долу, двата болта на ботуша държащи главината и амортисьора горе + големия болт стягащ карето за главината държат карето да не шава напред назад в канала на главината като завива човек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 да не говориш за шплента който се нанизва в дупка на резбата на карето след като се стегне гайката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 11 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 (Редактирано) прав си - говоря глупости.имам предвид позиция 12 която прилича на С-образна тел и се нанизва на пръта на полуоската в един канал в началото на зъбите и после от горе се кове карето - е няма шанс ако се сложи тая тел да се вкара карето. Или поне тая тел дето ми дойде с новото каре.ето на зеленото трябва да се пада говняста вътре в карето след гривната дето държи лагерите.черното е полуоскатасиньото е нанизаното каречервеното е пристягащия болт.жълтото е главинатаЕ аз разчитам само на силата стегнала през болта - главината, карето, прътаРуснаците са го написали че това се казва кольцо пружинное стопорное, крада от тоя сайт че нямам етка на 64-битови виндовс а ме мързи да подкарвам виртуален 32 битов.http://vin-online.ru...at=114&gr=40720 Редактирано 11 Октомври 2012 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
z3raks Публикувано 11 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2012 Днес свалих всичко ,,,,,и нямаше никакви съмнения че нещо не е наред , , сложих обратно всичко , затегнах добре болта ( с ключ и ГОЛЯМО рамо ) .. и се оправи нещата !!!Сега като покарам извесно време , ще видим какво ще стане ,, Благодаря на всички които се отзоваха !!!Поздрави !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
{666} Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 (Редактирано) Да ме извинява колегата, че му ползвам темата ... при мен проблема е следния:нещо по предницата хлопаше, като погледнах отдолу маншона на външно ляво каре беше скъсан и карето имаше луфт.Купих си ново каре и в един сервиз ми го сменят, обаче казаха че и още 2 носача също били разбити и им казах да сменят единия (по-належащия), взимам си колата тръгвам да карам и пак познатото потропване. На следващия ден сменях гуми (летни-зимни) и на въпросното колело хванах полуоската и има луфт аксиално (тоест хлопа като мръдна полусоката в посока ск.кутия <-> гума), иначе радиално няма луфт. Всъщност другия симптом е че като карам назад и натисна спирачката се чува едно изпукване (гумите не са завити), но това може и от някой носач да е.Всъщност въпроса ми е такъв луфт изобщо нормален ли е при положение че на другата полуоска няма никакви луфтове. Май са забравили да сложат някоя зегерка калпазаните, както е описал колегата по-горе .. ?Впрочем колата е А4 Б5 куатро с АФН мотор. Редактирано 5 Ноември 2012 от The Devil Inside Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване