don_audinio Публикувано 12 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 Здравейте,От извесно време не ми работи на бензин...или по точно като запаля и заработва за около 2-3 секунди и спира.До скоро работеше криво ляво като не можеше да вдигне повече от 1500-2000об.Колата е Audi A6 C4 2.0 16v с обикновена газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 ако на газ е добре провери си бензиновата помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 13 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Чувам я че качва бензин... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 13 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Това, че я чуваш, не означава че дава необходимото налягане и дебит. Трябва да се провери какво налягане дава, държи ли го, да не е задръстена цедката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 13 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Това, че я чуваш, не означава че дава необходимото налягане и дебит. Трябва да се провери какво налягане дава, държи ли го, да не е задръстена цедката.Мерси колега.Мисля да видя и дебитомера...де не е изкривено нещо там че имаше няколко детонации...клапата я свалях скоро и я поизправих ама не знам вътре какво е положението! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 13 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2012 Смених днес и бензиновия филтър за всеки случай и стана нещо много интересно...като я карам на газ и превключа на бензин започва да придърпва в ниските обороти,и вече над 3000об. тръгва,но пък не и се вкючва прекъсвача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 Може да са запушени дюзите и провери с манометър налягането на бензиновата помпа - ако е паднало ще се държи по същия начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Red Baron Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 Да попитам тук за да не отварям нова тема - моя проблем е подобен, при превключване от газ на бензин първата около минута на ниски обороти работи много неравномерно и с придърпване, след това няма никакъв проблем. Също така пали доста трудно на бензин. Възможно ли е проблема да е в дюзите и струва ли си да купувам добавка?Колата е Audi 100 C4, 2,0 115 к.с. AAD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 (Редактирано) Възможно е, сложи една добавка в бензина. Аз съм слагал черно STP на 100-цата и върши работа, но след като се покара известно време на бензин. Редактирано 15 Октомври 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Red Baron Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Възможно е, сложи една добавка в бензина. Аз съм слагал черно STP на 100-цата и върши работа, но след като се покара известно време на бензин.Ще пробвам като имам път извън града, за да мога да я закрепя на стабилни обороти. 20-30 км дали ще е достатъчно или трябва по-дълго разстояние? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 Една добавка е минимум за 20л бензин, така че е хубаво да се покара повечко. Все пак зависи колко са запушени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo Tanov Публикувано 1 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2012 (Редактирано) Колата е Audi 100 C4, 2,0 115 к.с. AADПри работа на газ сигналът от ламбда сондата е различен от този при бензин, затова компютъра се опитва да коригира и "си води записки", докато караш на газ, после, когато превключиш на бензин, му трябва време, докато се върне на правилната корекция, затова и сутрин ти пали трудно. Най-лесният начин е да монтираш реле, което при газ разделя ламбдата от компа. В този случай компа не вижда сондата и не прави корекции, но записва грешка. При този компютър това не е проблем, защото записът е само информативен и не води до трайни корекции на работата. В момента, когато отново си види сондата, компа започва да работи нормално. Успех!!! Редактирано 2 Ноември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2012 Сутрин на студен двигател показанията на л-сондата не се вземат под внимание от ЕКУ-то - работи на предварително зададени режими. Едва след като мине около 40С и л-сондата е загряла добре ЕКУ-то почва да взима под внимание показанията на л-сондата. Това с откачането на л-сондата върши работа докато се кара на газ да не трупа грешки, но няма общо със сутрешното палене на бензин. Вместо да се откача л-сондата може да се сложи л-емулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo Tanov Публикувано 1 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2012 (Редактирано) Напълно си прав, колега VBI! Пропускаш факта, че компа е натрупал някакво "изместване" предишния ден, и сутринта, когато палим на студено, освен дюзата за студен старт, горивната смес се обогатява (мисля, за около минута и половина) от електр. регулатор на налягането (като постепенно затихва). В този случай компа ще натрупа стойността за обогатяването върху "грешните" изчисления от последното каране на газ (независимо дали са с положителен или отрицателен знак) и това би довело до съвсем различен резултат при студено палене. Редактирано 2 Ноември 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2012 (Редактирано) Не влияе нито показанието на л-сондата нито натрупаните грешки на студения старт сутрин - имам 100/С4 AAD от 6+ години и B4 ACE от 4+ години, двете са с обикновено АГУ Ловато и Ланди. Мога да напиша трактат за ЕКУ-то на AAD и ACE . Няма никакво "изместване" на данните при последващо запалване. Дори и на топъл двигател не влияят грешките ако си загасил двигателя на газ и после го запалиш на бензин - така работят всички обикновени АГУ-та с автоматичен ключ и няма никакви проблеми. Единствено ако няма л-емулатор и се кара на газ продължително време от натрупани грешки почва да играят ниските обороти, но САМО на газ. Мине ли един цикъл гасене/запалване всичко се оправя - ЕКУ-то се "ресетва" (така е предвидено заводски), като се запазват САМО грешките в паметта за бъдещи диагностики с VAG-COM. Затова е хубаво да има л-емулатор или да се прекъсва с реле л-сондата (както пишеш), когато се кара на газ - за да няма "странични ефекти", но САМО на газ. На бензин обаче няма никакво значение. Редактирано 1 Ноември 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivaylo Tanov Публикувано 2 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2012 ОК! Направи си следния експеримент - с работеща ламбда откачи буксата на ЕРН и карай така един - два дена. ЕКУ-то ще опитва да регулира, но тъй като няма как, ще започне да натрупва интегрална грешка. след два дни , като закачиш ерн, колкото и да рестартираш, трябва време на интегратора да се върне в нормалното си положение и при всяко палене, еку-то ще се опитва да тръгне със смес, коренно различна от нормалната! Това е според моите наблюдения само! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2012 (Редактирано) Правил съм го неведнъж - изобщо не се държи така както го описваш или поне не е от причината за която си мислиш "интегрална грешка".... Направи си следния експеримент - с работеща ламбда откачи буксата на ЕРН и карай така един - два дена. ЕКУ-то ще опитва да регулира, но тъй като няма как, ще започне да натрупва интегрална грешка. ...В момента в който откачиш ЕРН, ЕКУ-то записва грешка и "знае", че няма как да регулира сместа и не си води никакви статистики - работи в авариен режим по предварително зададена горивна карта при липса на ЕРН. Това, което прави е да се опитва да компенсира липсата му чрез предварението на запалването - това е единствения останал работещ механизъм, с който ЕКУ-то може да влияе на работата на двигателя. Затова на студен мотор например няма да има мощност и двигателя ще глъхне - просто не му достига гориво, няма кой да обогатява сместа защото ЕРН е откачен. В момента в който закачиш ЕРН, дори и на работещ мотор - почва да си работи коректно регулирането на сместа. Моментната промяна в работата на двигателя, когато се включи куплунга на ЕРН се дължи на превключването от предварително зададена горивна карта и авариен режим към динамично управление на сместа и друга горивна карта - излизане от аварийния режим. Редактирано 2 Ноември 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Furba Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Здравейте колеги, аз съм съгласен с колегата VBI, колкото коли съм карал до сега, повечето немски марки и няколко японски, от тях тези които са били модели до 1998 приблизително, ако колата е в изправност, са нямали такива проблеми, с компютри и т.н. преминаване от газ на бензин и обратното, това може да се пробва най-лесно като свалиш акомулатора за 10-тина минути и дадеш на контакт(да изпразни всички кондензатори), на 100% горивните таблици се връщат на начални настройки, ама като слагаш акомулатора гледай да не си на контакт!.Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване