Jump to content

Покупка на Audi A4 quattro 2004 2.0 SFI


Recommended Posts

Здравейте,

Наскоро се реших да си купя нова кола и се спрях на (Audi A4 quattro 2004 2.0 SFI) следната оферта:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11351151379858502&f1=details&slink=11a4m4

Искам да Ви помоля да изразите своето мнение за колата - плюсове, минуси, какво най-често се чупи, кои са най-важните неща при огледа, добра ли е цената за този автомобил, имат ли проблеми като цяло(и ако да, какви са те), колко ще ми излиза каското и гражданската на година (приблизително) и ако има нещо допълнително което съм изпуснал :)

Благодаря за вниманието.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е 2.0Т мотора. Интересно защо е 2004г. и то август., от 2005 г. нататък са.

Мотора страда от обтегач на веригата на валовете и инжектори(дюзи).Аз лично не препоръчвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е 2005 в шаси, нормално, за VAG моделната година стартира юли месец на предходната календарна. Мислех че тези работи ги знаем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е 2005 в шаси, нормално, за VAG моделната година стартира юли месец на предходната календарна. Мислех че тези работи ги знаем...

Може ли и мнение за автомобила? :)

Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този, поне по снимките изглежда прекрасно, виждам че е от Генова, поне според мен един от районите с много хубави коли. Гледани поддържани. Има си серв. документи, изглежда свежа. Прилично оборудвана, стой добре. Като цяло 2.0Т не е лош мотор, има си слабости, но кой ли няма. Според мен ако я огледаш внимателно на живо, ще ти хареса още повече, ако пристъпиш с едни 16 хил. мисля, че в понеделник ще си на 10-ти канал в КАТ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разгледах пак снимките и тъй като си свалям разни снимки от мобилето на компютъра установих, че тази кола се продава от доста време, поне 6-7 месеца.Това може и нищо да не значи, но за кола с мощен мотор с quattro, спорт пакет, би ксенон и др. на добра цена е странно да не се продаде за толкова време.На фона на други обаче наистина изглежда добре. Каквото и да ти кажеме най-добрия вариант е да отидеш, да покараш, после в сервиз и решаваш.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега разгледах пак снимките и тъй като си свалям разни снимки от мобилето на компютъра установих, че тази кола се продава от доста време, поне 6-7 месеца.Това може и нищо да не значи, но за кола с мощен мотор с quattro, спорт пакет, би ксенон и др. на добра цена е странно да не се продаде за толкова време.На фона на други обаче наистина изглежда добре. Каквото и да ти кажеме най-добрия вариант е да отидеш, да покараш, после в сервиз и решаваш.

Вече карах колата и мога да кажа с ръка на сърцето, че страшно много ми хареса(На живо колата е уникална, имаше съвсем малко забележки по външния вид, а отвътре беше като нова) :) Няма такова возило :))) Лошото е само, че я карах с малка скорост по "шано" улички, където нямах възможност да чуя турбото как работи, иначе не се чуваше тракане, скърцане, волана можеше да се върти с поглед. Имам огромното желание да си я купя, но искам да знам какво взимам. Можете ли да ми кажете колко горе-долу ще излизат годишно данъка, каското и прегледа ? Също така искам да попитам дали мигачите трябва да са жълти? Един приятел ми каза че е била американско изпълнение... Има ли такова нещо и ако да, каква е разликата?

Мерси.

Редактирано от TLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мигачите трябва да са жълти и това не я прави американско изпълнение. Те имат допълнителни отразители на броните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размишлявай на база 1800-2000лв. задължителни за колата на година (каско, го, преглед, данък). Ако ти се виждат много не гледай такива коли :zustimm:

Ако ти харесва, по джоба ти е и ти е на сърце, скачай. Сега пак я гледам и мисля че наистина е чудесна на фона на голяма част от другите трупове, които се продават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размишлявай на база 1800-2000лв. задължителни за колата на година (каско, го, преглед, данък). Ако ти се виждат много не гледай такива коли :zustimm:

Ако ти харесва, по джоба ти е и ти е на сърце, скачай. Сега пак я гледам и мисля че наистина е чудесна на фона на голяма част от другите трупове, които се продават.

Мисля в Понеделник да отида с човек които да и направи компютърна диагностика. Може ли да ми кажете, кои са най-важните неща на които трябва да се обърне внимание в такъв случай? Също така гумите (предните и задните) са 2x2 различни марки (разбрах че това не е било добре за 4x4 и разбира окачването - има ли такова нещо)?

Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да я разпиташ, ако човека разбира какво гледа. Ако гумите са с един размер, разликата в шарката не е проблем

При бензинова кола няма какво толкова да гледаш според мен. Не че е лошо да я разпиташ но при бензина няма кой знае какви фрапиращи пеоблеми струващи милиони

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако автокъщата предлага изкарване на транзитни номера и гражданска отговорност за един месец и след това дава тест драйв и преглед в сервиз, аз бих платил всичко това, за да си вържа гащите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да я разпиташ, ако човека разбира какво гледа. Ако гумите са с един размер, разликата в шарката не е проблем

При бензинова кола няма какво толкова да гледаш според мен. Не че е лошо да я разпиташ но при бензина няма кой знае какви фрапиращи пеоблеми струващи милиони

Може ли малко инфо и за окачването на колата? Чувал съм че Audi са с алуминиево окачване, което много бързо се чупи... ?

Мерси.

Ако автокъщата предлага изкарване на транзитни номера и гражданска отговорност за един месец и след това дава тест драйв и преглед в сервиз, аз бих платил всичко това, за да си вържа гащите.

Трябва да поразпитам за това, но когато я карах нямаше транзитни номера и затова въртях из "шано" уличките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По пътищата в България, ако не пазиш всичко се чупи.

Окачване на Ауди на 120 хил. Км карано в Италия и то в тази част от където е колата изобщо не го мисли...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личен опит - 200 000км. направени само в БГ и нито една подмяна на нещо, нито едно потропване, скърцане или луфт.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е 2.0Т мотора. Интересно защо е 2004г. и то август., от 2005 г. нататък са.

Мотора страда от обтегач на веригата на валовете и инжектори(дюзи).Аз лично не препоръчвам.

Тея болежки дето аутобилд ги писаха ,са за новите 2.0 Т на В8 и скопения 170 коньов на 4F.На В7 200 коньовия 2.0Т ,нямат никакви ядове.Тва по лични впечатления над подобен служебен тормозен автомобил 2005 г.,едно от най-безпроблемните аудита,на практика във фирмата ,за близо 200 хил.км. само бенц ,масло ,дискове и накладки сред 3 броя 4F 2Т А6 170 коньови наистина кенефи като мотор ,бесни маслояди ,2 бр.А4 В7 2.0 FSI безподобни атмосферни кенефи и няколко бр. 4F 3.0TDI ,средна хубост откъм надеждност и едно 3.0Т най-новото на най-малко километри ,но засега последното изброено е здрава работа ,тва всички изброени служебни,купувани чисти нови в Бг,карани по света и у нас и юркани как си трябва. :hilezh:

Редактирано от 4ring avus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея болежки дето аутобилд ги писаха ,са за новите 2.0 Т на В8 и скопения 170 коньов на 4F.На В7 200 коньовия 2.0Т ,нямат никакви ядове.Тва по лични впечатления над подобен служебен тормозен автомобил 2005 г.,едно от най-безпроблемните аудита,на практика във фирмата ,за близо 200 хил.км. само бенц ,масло ,дискове и накладки сред 3 броя 4F 2Т А6 170 коньови наистина кенефи като мотор ,бесни маслояди ,2 бр.А4 В7 2.0 FSI безподобни атмосферни кенефи и няколко бр. 4F 3.0TDI ,средна хубост откъм надеждност и едно 3.0Т най-новото на най-малко километри ,но засега последното изброено е здрава работа ,тва всички изброени служебни,купувани чисти нови в Бг,карани по света и у нас и юркани как си трябва. :hilezh:

Мога ли да те помоля, да преведеш горният пост на български за новак в сферата на Audi(не знам каква е разликата между В7 200 коньовия 2.0Т и А4 В7 2.0 FSI - този който съм постнал аз е 2.0FSI :) Това добре ли е за колата която съм избрал, не е ли ... ? :)

Мерси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този ,който си постнал е 2.0 TFSI,тоест турбомотор с директно впръскване .Другият е 2.0 атмосферен и общо взето не трябва да те интересува.Колата,която си показал не се наемам да коментирам по снимка,за това си има колеги ,които са се специализирали в огледи по снимка <_< така или иначе трябва да си я видиш и провериш наживо и като се разговорите за цената с търговеца,ще стане ясно дали е товята кола :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре знам какво пиша и не се оповавам на Ауто Билд.Имам лични впечатления от конкретни коли, които са на малко километри и се вслушвам какво казва за този мотор примерно Мишо, който не е като да не разбира.

Все пак проблема с веригата и обтегача се оправя с едни 1500лв., инжекторите с 1000лв. , което не е за припадане, просто човека пита и му казвам .

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава е колата, поне по снимки. Аз исках този мотор, но нямаше. Ще върви повече от задоволително, дори без да правиш по нея нищо допълнително. Годишни разходи от около 2000-2500 (Данък 400лв, Масла/филтри 250-300, ГО 175 и другото за каско). Първоначално имаш и гуми около 1200лв. Провери я за история в Порше. Може да се окаже обслужена.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е много прилична, но аз съм се спрял на комби :)))))

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако решиш нещо друго пиши, ще се радвам да остане в клуба

Мерси, ще те имам предвид :))) Иначе колко дава като разход твоята 1.8Т ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...