Jump to content

светеща лампа за масло


Freestyler

Recommended Posts

два три пъти се е случвало и преди. оставям колата за малко, след което, при палене, лампата за маслото свети и не гасне. тогава я оставих докато организирам репатрак и тя взе, че се оправи от само себе си. сега обаче втори ден вече все същото. някой имал ли е подобен проблем? помпа за масло, запушен филтър или кво ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един датчик за налягането, намира се под двигателя, изглежда е сдал багажа.Нов е около 300 лв. и не си струва лично според мен, от морга се намира за 50лв, и при мен го има това, карам си така.Важното е да следиш щеката за маслото :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уреда не отчита никакво налягане, но от капачката за маслото духа

Има един датчик за налягането, намира се под двигателя, изглежда е сдал багажа.Нов е около 300 лв. и не си струва лично според мен, от морга се намира за 50лв, и при мен го има това, карам си така.Важното е да следиш щеката за маслото :zustimm:

маслото е на макс. проблем обаче има, не се отчита налягане и когато двигателя работи се чуват повдигачите и е грозно. нормално мотора мърка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си чуваш повдигачите, докато свети лампата, значи проблема не е в датчика. Като за начало можеш да пробваш с друго масло и друг филтър, но едва ли ще реши проблема. Аз бих започнал с една промивка на системата и ако няма подобрение сваляне на картера. Доста често се случва да се запуши цедката на помпата в картера. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем с моята a4 b5!!както си карам и ми светне лампата на маслото и след малко изгасне!карам карам и пак светне!и това ставаше като позагрее!свалихме картера прочистихме цедката измих го на една автомивка и сега всичко е шест!така че май на там върват нещата при теб!обаче докато стигнеш до картера махаш цялата предница!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а като пари колко ще дойде приблизително?

и един тъп въпрос - мога ли да я закарам така в сервиз, намиращ се на 2-3 минути път?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е студена, не е кой знае колко опасно, адаш. Трябва да си внимателен с оборотите и да не се отплеснеш във времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През цялото време не знам за кой двигател се говори...В частност дали е с турбо или не е? Ако има да се отворят турбо пътищата да се види има ли там масло, и колко? Да се види между две, три паления изчезва ли? картера ударен ли е? Как така от веднъж колата се е счупила.... :stupid:

ПП - След като я закараш в сервиз "всичко" което ти кажат ли ще приемеш кто диагноза? Ако попаднеш на "точни" хора може много да те оскубят :zustimm:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах проблем със запушена маслена магистрала,тази която е от маслената помпа до филтъра.Същата работа беше,повдигачите тракаха,направихме една промивка на системата и всичко беше ок.Възможно е също и от скапан маслен филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

AAD е мотора.

П.П. Като му поставяш така въпроса за точните хора, дай му поне алтернатива, предложение.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто искам да подсетя колегата къде живеем?

ПП - При всички положения трябва да се започне с манометър и да се премери налягането. Едното място което може да е проблем е червяка който задвижва маслената помпа. Клапана на самата маслена помпа. Смукателя...Ама нищо от това не може да стане е така от нищо :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как така от веднъж колата се е счупила

тая магария сега става за трети път. първите два преди една-две години и от тогава нищо. сама се оправи след като преседя. никога не ми е светела лампата по време на път. студена поддържа максимално налягане, топла - около 2 атмосфери. за да не я качвам на репатрак, ще карам колата в най-близкия сервиз, така че да, може и да /опитат да/ ме поизлъжат, но ще внимавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от клапана във филтъра за маслото ако не задържа помпата остава на сухо и не може да се обезвъздуши махнете датчика на маслото и изпомпайте 100мл. масло през него завивате датчика и треа всичко да е на 6, но без обезвъздушаване може да тропнете лагери да задерете валовете така че много внимателно и не я пали повече така че мотора е на сухо в момента

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да се получава САМО ако колата е спряна под наклон напред?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи не е от това, което си мислех :nixweiss:. При загрял 90С двигател какво налягане на маслото показва уреда? Не е лошо да си смениш масления филтър както пишат колегите по-горе. Ако е дефектирал клапана му вътре след като загасиш двигателя маслото се връща обратно в картера. После, след като запалиш, докато не го подкачи маслената помпа и не вдигне необходимото налягане - свети лампата и "тракат" повдигачите. Дано да е от масления филтър.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш, че сервиза е на близо, защо не дойде майстора на място, да закачи манометъра. И да се избегнат неприятните репатраци, въжета, колесари и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслената помпа има такъв дебит, че пълни филтъра за секунди. Отделно даже да е стекла маслото в картера, ще го качи. Чак да е изсъхнала помпата че да не прави вакум си е вече филм :zustimm:

Освен всичко това човека казва при студена 3 бара(или колкото там)...при загряване налягането пада и повдигачите почват да тропат :zustimm:

Може мотора да си е тръгнал, но така от веднъж не знам кое може да си отиде по маслената система :stupid: Ако е карана дълго с гадно масло е вариант да е запушила отичането на маслото и когато караш маслото в картера да е малко и да смуче въздух и масло и от това да свети лампата...Ама и това процес на натрупване :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така колега нали се бях вкарал във същия филм преди седмица, но винаги след вадене на помпата и забравяне от наша страна да и сипем малко масло вътре в нея не искаше сама да се обезвъздуши и както каза колегата почват да тропат повдигачите демек колата работи без масло за това отвивам датчика с помпа сипвам 100мл. масло и готово почва венага да качва масло след това.

Редактирано от mario9900
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...