SvilenA4 Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 как се почиства.отваря ли се по някакъв начинот тук ли се отваря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 Не се разглабя-капсуловано е. Чисти се с обезмаслител и гореща вода,после подсушаване и това е.И така чааааак до следващото чистене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvilenA4 Публикувано 31 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 (Редактирано) каде в отворите ли да наливам или просто с парцалче Редактирано 31 Октомври 2012 от RaDi_b4 Цялостен цитат на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 Аз пръскам вътре във отворите,разтръсквам да се размие мизерията и изплаквам с вода.При мен този метод работи.Лошото е,че веднъж като започнат мизериите със стъпковия мотор,миенето помага за кратко време...Нека и другите споделят как го чистят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvilenA4 Публикувано 31 Октомври 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 явно не е от него проблема защото го почистих пуснах му 12 волта и си щрака съвсем нормално.но проблема с оборотите си е същия падат и почти изгася като е студена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 31 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2012 А като му откачиш буксата има ли промяна в оборотите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvilenA4 Публикувано 2 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2012 А като му откачиш буксата има ли промяна в оборотите?интересно! когато му махна буксата оборотите бяха бетон 900!дори при въртене на волана при каране не падаха.вярно не беше много студено днес като го пробвах но и преди не беше като ми правеше проблема.единствено сега проблема е че въртя просто 2-3 секунди ключа за да запали. какво да правя според вас да слагам ли и аз този прослпвут тройник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvilenA4 Публикувано 3 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 up.забелязах че оборотите си седят 1100 независимо колата дали е студена или е загряла.интересува ме дали е проблем да стой без стъпково моторче ако ш газифицирам.защото имам това намерение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2012 не е проблем, но като сложиш газ ще се вдигнат малко. Отделно сутрин ще са ниски на бензин и вероятно ще гасне. Ако имаш климатик и го пуснеш пак ще гасне. За ниските обороти на АСЕ/AAD мотор (мех. инжекцион) има написано доста, особено ако се слага газ. Погледни тук примерно ЦЪК . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvilenA4 Публикувано 4 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 а първо тройника ли да сложа или газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 (Редактирано) По-добре сложи първо реглажния кран и после газта за да не те бъзика по време на реглажа на АГУ-то. Гледай скобите му да са добре стегнати защото маркуча от стъпковото моторче е с по-голям размер от този на реглажния кран. Редактирано 4 Ноември 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvilenA4 Публикувано 5 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 По-добре сложи първо реглажния кран и после газта за да не те бъзика по време на реглажа на АГУ-то. Гледай скобите му да са добре стегнати защото маркуча от стъпковото моторче е с по-голям размер от този на реглажния кран.за да не пускам друга тема ще попитам тук..пак се налага да отложа газта за колата защото на път за газаджията ми с епръсна един маркуч и ми изтече антифриза.интересното е че колата не беше прегряла като забелязах че пуши под капака беше на 90 градуса. което ме довежда на мисълта че можеби маркуча е гръмнал защото си му е дошло времето а не защото нее отворил термостата. по принцип ми се губше мнооого малко течност някаде. да сменям ли термостата все пак като сменя маркуча? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Зависи от какво се е спукал маркуча? Ако имаш проблем с термостата ще ти прегрява двигателя, ще почне да изхвърля антифриз през капачката на разширителното казанче и чак накрая евентуално би се сцепил маркуч от старост. Виж да не би да са много твърди маркучите когато е запален двигателя? На каква температура ти работи двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvilenA4 Публикувано 5 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Зависи от какво се е спукал маркуча? Ако имаш проблем с термостата ще ти прегрява двигателя, ще почне да изхвърля антифриз през капачката на разширителното казанче и чак накрая евентуално би се сцепил маркуч от старост. Виж да не би да са много твърди маркучите когато е запален двигателя? На каква температура ти работи двигателя?до сега се занимавах с този маркуч.като го изкарах видшх че е от старост нацепен беше на мн места и накрая е избил.но си изпочупих пръстите докато вкарам долния край във водната помпа. за 15 лв взех същия нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SvilenA4 Публикувано 6 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2012 (Редактирано) немога да разбера каде да пъхна това малкото маркуче което излиза от добелия маркуч преди ст.моторче. за да сложа реглажниш кран и тройника Редактирано 6 Ноември 2012 от SvilenA4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2012 (Редактирано) Просто изваждаш ст. моторче и на негово място слагаш реглажния кран като много добре стягаш скобите - защото гледам, че в момента дори нямаш скоби? Малкото маркуче си остава на мястото. След това като загрее двигателя на 90С регулираш ниските обороти на 1050. Ако имаш проблем на бензин да не иска да се форсира след махането на ст. моторче, просто ст. моторче го оставяш закачено САМО на куплунга му и го закрепваш някъде покрай маркучите с опашки. Редактирано 7 Ноември 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване