jijix Публикувано 4 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 Здравейте колеги,как се сменя маслото в скоростната кутия?от къде се налива?за точенето предполагам си има пробката. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bizkitnas88 Публикувано 4 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 И аз искам да добава няколко въпроса по тази тема.Чувал съм за смяна на маслото но незнам как става.На колко време е хубаво се се сменя и какви са признаците, че е за сменяне?Също така съм чувал, че някой котий имат и филтър?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 4 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2012 (Редактирано) Ако говорим за ръчна кутия ?Аз вчера смених моето в Радиал за 13 лв. Има си пробка за източване /отдолу/ и втора /странично/ за наливане на маслото Едната пробката е за звезда /вътрешна/ и то твърде голяма а другата за шестограм, същото голям, за това се насочих към сервиз- нямах толкова големи!Сложих пълна синтетика.Количеството е според скоростната кутия и ориентировъчно към 2,20 - 2,25 литра в зависимост 5 или 6 степенна е кутията.можеш да разгледаш тук, има доста неща http://www.neorigina..._0_1998_3_18883 Редактирано 5 Ноември 2012 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijix Публикувано 5 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Интересува ме с какво се "налива" маслото през пробката отдолу? Някаква помпа ли трябва да е?иначе инструменти имам за всичко, ако нещо липсва се купува.В сервиз не ми се ходи, защото масово ме лъжат и вече ми е писнало. А няма как да погледна какво са налели в скоростната кутия.Посния случай беше преди 2 месеца:спука ми се маркуча за високото налягане на хидравлика, точно след помпата.Купих нов маркуч и 2 литра масло.Закарах я в един сервиз който ми препоръча колежка на съпругата ми. (аз много рядко си карам колата по сервизи и нямам т. нар. мой сервиз на който да имам доверие).След като взех колата, а бе стана доста шумна. Оглеждах я аз цяла седмица и реших че новия маркуч е виновен. След ден обаче си викам, а бе я да погледна аз маслото. Не вярвах да е от него, защото им бях занесъл зелено на цвят масло, на фирмата fuchs. Отворих казанчето и останах поразен! вътре имаше някаква кафява течност! по нататъка историята е тривиална и няма да ви занимавам с нея, но за пореден път се опарих от сервиз. Та нямам доверие и ще продължа сам да си правя каквото трябва по колата. Иначе и на мен ми е по лесно да дам 20лв и да не се занимавам, НО УВИ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 (Редактирано) Съгласен съм с теб за сервизите, аз правя същото, което не мога сам да си направя карам в сервиз.Да ти кажа, че присъствах при смяната на маслото, нямаше как да ме изгонят Въпросното масло се налива, като си намериш парче маркуч около 50 см с диаметър подходящ да влезе в отвора на пробката, от горе на маркуча слагаш фуния!За да налееш маслото отваряш предния капак и прекарваш маркуча през двигателния отсек, като самата фуния ти остава на удобно място за наливане, за това и маркуча трябва да ти е към 30-50 см... ... и гледай да си вземеш хубаво масло!Щом имаш инструменти всичко ще е точно Не забравяй да снимаш и да постнеш снимки за бъде полезна темата и на други колеги Ако имаш още въпроси пиши Редактирано 5 Ноември 2012 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijix Публикувано 5 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 (Редактирано) Ей това ще налея:FUCHSCapacity: Capacity 2,25 literUse: NormalIntervals: Check 30000 kmProducts: TITAN SINTOPOID 75W-90Но за метода на наливане Нямаше да се сетя да го направя чак толкова идиотски! Все си мислех за някаква ръчна помпа с която се нагнетява Евалата Редактирано 5 Ноември 2012 от jijix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kojota Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 Да попитам и аз , има ли признак по който се разбира че маслото е за смяна , на мен малко по трудно ми се включва 1-ва - в смисъм не е някаква тегавиня но ако сравня на стара та кола ( б3 ) и по- новата (А4 ) на Б3- то е по- лесно?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 5 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2012 купи си оригинално масло. няма признаци. маслото ако е казано да не се сменя - да не се сменя. и на мен ми включваше малко по трудно втора, смених го и не се оправи и то с оригинално масло. проблемите са от другаде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts