GLS Публикувано 12 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2012 Здравейте колеги,Някокой би ли ми казал какви стойности трябва да показва дебитомера на стоков и чипнат AFN.От 1500об до прекъсвач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 13 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 На 1.8Т сток при пълна гас стойността трябв да е около 120г/с, а при чипнатите - 150+ г/с.Интересува ме аналогичните стойности при AFN.Никой ли не знае? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 стоковият афн при пълна газ от 1500 оборота исканите единици са 847 толкова са и получените, но към 4000+ оборота падат до към 750това е ако всичко е наредно защо във високите об/м стойностите падат незнамс чипа мисля че тунера може да излъже компа че влиза повече въздух(за последното не съм 100% сигурен) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 По принцип стоково, дебитомера не трябва ли да дава между 950 и 1000 еденици, при искани 847 или колкото там иска? Аз мисля, че е така, но може да съм в заблуда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 (Редактирано) ще ги даде ако има кой да надува,ако дебитомера е изправен и турбината също,на пик единиците могат и да са 1000,ама това няма да е така на високи обороти,гледа се искано и доставено количество ,а не колко,то е ясно че ако умре дебитомер или турбо няма кой да казва на компа колко е въздуха,ако няма турбо ,няма кой да докара тоя въздух...такава е логиката,трябва да плесна една стокова карта ...а на чипа се променя порцията гориво ,затова и пуши черно,ако напишеш 1500 единици ,просто няма кой да ги докара,и корекцията на Н75 е друга за да не разтовари прекалено рано че няма да стига въздух Редактирано 13 Ноември 2012 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 13 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 Нещо ме успях да разбера.Защо ЕКУ-то ще иска от дебитомера нещо?Все пак той не доставя въздуха, а само го мери.Доставя го турбото.При него ясно защо има искана и актуална стойност на налягането.Не мога да разбера защо има искана стойност от дебитомера Значе ли, че ако има разлика в исканата и реалната стойност на дебитомера то той е дал фира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 За да има да даваш към едни 500лв. И аз не разбирам защо въобще мери дебита на въздуха, къде е връзката? То количеството си еднакво независимо дали работи или не дебитомера. Просто като се скапе показва ниски стойности, въпреки, че дебита въздух си е същия, какъвто е бил, когато дебитомер е работел, и единствената файда е да ти ебава колата. Сигурно греша и в това, но наистина не е ли по-рационално дебитомера да е след турбината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mi4kataGr Публикувано 13 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2012 (Редактирано) Исканото количество на дебитомера е 850 единици(без значение дали дава 900-1000ед.),при това количество компа пуска макс гориво.При скапан дебитомер(под 850ед.) компа отчита че няма достатъчно постъпил въздух и не пуска гориво,съответно няма изгорели газове и няма кой да завърти охлюва. Редактирано 13 Ноември 2012 от Mi4kataGr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 майстор на късия разказ,с две думи ,това е ,въздух има ама няма кой да каже,то може и да се делитне дебитомера ,ама не е толкова просто,изобщо компа да не го търси,скоро мислих подобна интервенция....ама много ми е играта.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
overs0ul Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 А пък ако искате въобще да нямате проблеми и ядове с дебитомери и т.н си правите колита да работи по МАП и вече няма никакви проблеми - няма единици измерени , няма падане и т.н. Но това да стане трябва да пипне човек който го може , не случайно вече на поновите коли се управляват по МАП , имат и дебитомер но той е там поради други причини .п.п по този начин няма даване на едни 500 лв няма ядове с висок разход ако не работи тъпия дебитомер който е безмислен и т.н и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Я сподели повече информация колега. Къде да ги намерим тези хора? Предпочитам да дам пари на този човек да пипне, отколкото да дам 300лв., както е в моят случай, и да не знам колко ще изкара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване