гецата Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Аз съм с обикновенна шайба на алтернатора и тя отпада. Ако не е ремъка, остава да е обтегача или демпферната шайба на коляновия вал. Но въпроса е как водата помага на ролката или шайбата за да изчезне този звук???? Според мен явно оказва влияние директно върху пистовия ремък и проблема е точно в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Крива шайба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Аз съм с обикновенна шайба на алтернатораето го отговора на въпроса. нали видя какво е последствието когато имаш обикновенна ролка а трябва да е съединителна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 Еми тя заводски си е излезла с обикновенна ролка.....и досега не съм имал такива проблеми. Пък и няма никакво биене по механизмите включително и тази демпферна ролка на алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 И моята ролка е обикновенна. Имам познат с А6 С5 2.5тди и неговата също е обикновенна. На много коли са обикновенни ролките и ремъците им не свирят. За мен по принцип причините за свиренето може да са износен ремък или неправилно работещ обтегач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 27 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2012 И аз стигам до този извод Но след като водата помага на момента, за мен е по скоро ремъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts