Jump to content

Назовете този шум моля


wicked game

Recommended Posts

Здравейте колеги,

първото ми мнение за съжаление не е за да се похваля с колата, а да питам какъв е този странен звук?

Дали не е водната помпа, в друг форум питах някои казват серпентинен ремък? Моля за мнения, защото съм много притеснен. Имам колата от 2 години, тя е 2003 А4 3.0 Куатро...обичам я до болка и сигурно страдам повече по нея като е болна отколкото по жена ми...

п.с

Интересно е, че този шум го има само когато колата е запалена студена, загрее ли шумът изчезва...въобще много странна работа.

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм запознат никак дори с този двигател, звука ми прилича да е от обтегач на пистовия ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже съм малко бос технически...този пистов ремък и неговия обтегач, преди ангренажния ремък ли са? Дали е много трудно за смяна и най-важното...какво движи този ремък? Ако се скъса какви са щетите за двигателя?

Мерси за отговорите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 2.5 TDI 6 цил. и при мен се чува същия звук като захладнее времето,но след като поработи малко всичко утихва .Не съм специалист,но и аз си мисля,че е от някоя ролка.Скоро ми предстои обслужване та се надявам всичко да приключи с него :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше абсолютно същото пищене мислех че е от ролка но смених пистовия ремък и спря.

Редактирано от tuningivo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е пистов ремък или обтегач, най-вероятно да е от ролката на алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е пистов ремък или обтегач, най-вероятно да е от ролката на алтернатора.

и на мен така ми звучи ... кога за последно са смянени ремъци т.н. ако са минали малко км можеш да пробваш обтягащото рамо и пистовия ремък. Ако си минал 90 % от км за смяна на ангренаж - смени всичко за да не разглабяте 2 пъти, според мен е препоръчително с ангренажа да се смени и водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, намерихте ли виновника за този гаден звук, защото и аз го имам абсолютно същия?

Моят майстор се съмняваше в пистовия ремък. Сменихме го и отново същия звук. Сега ще го сменява отново, защото според майстора и новия ремък не е качествен. Когато пръсне вода при обтегача и ремъка......веднага спира???? Пиши ако има развитие при теб..

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не достатъчна сила на опъване на ремъка в следствие на дефектен обтегач или някоя ролка задържа. Според мен е това но най-добре на място може да се каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз също съм с такъв мотор :bia: Но защо тогава като пръсне вода но ролката на обтегача и ремъка моментално спира да издава този гъргорещ звук? А при нас в този механизъм е само обтегача....... :gruebel:

Колега, аз също съм с такъв мотор :bia: Но защо тогава като пръсна вода при ролката на обтегача и ремъка моментално спира да издава този гъргорещ звук? А при нас в този механизъм е само обтегача....... :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ok, първо благодаря на всички колеги за съветите. Оказа се че форума не е забравил да бъде полезен напълно :respekt: Опитах с вода...запалих колата, шума се появи, в момента в който пръснах малко вода на пистовия ремък, шума изчезна. Сега другата седмица съм на майстор...обаче понеже този моя двигател е 3.0 в6 и е страшен туч отпред има много малко място. Възможно ли е да се смени ремъка и оптегача ако се налага без да се разваля предницата...всмисъл да не ми взема една торба с пари за нещо дребно само защото е много трудно достижимо...или каузата е обречена?

Мерси колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че няма шанс. Защо не смениш ремъка сам, провери си и ролката на алтернатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,ролката на динамото 1000% пробата с водата е показателна. досега поне 100 такива ролки съм сменил и шума е един и същ и винаги изчезва като сипеш вода. така е и на ауди и на мерцедес и на всички останали които са със съединителна ролка на динамото. ролката струва около 100-130 лв. Даже преди 5 минути смених на моята кола че от месец цвили така и ме дразни много. Особенно сутрин когато е студена цвили много гадно. Все едно не е 110 коня ами 50 магарета и поне 2 цвилят на умирачка hilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,ролката на динамото 1000% пробата с водата е показателна. досега поне 100 такива ролки съм сменил и шума е един и същ и винаги изчезва като сипеш вода. така е и на ауди и на мерцедес и на всички останали които са със съединителна ролка на динамото. ролката струва около 100-130 лв. Даже преди 5 минути смених на моята кола че от месец цвили така и ме дразни много. Особенно сутрин когато е студена цвили много гадно. Все едно не е 110 коня ами 50 магарета и поне 2 цвилят на умирачка hilezh.gif

Добре а за моя двигател 3.0 трябва ли да му сваляме цялата предница, за да стигнем до тази ролка? ролката на динамото и оптегача са ралични нали...ето снимка на двигателя, може ли да ми посочиш коя ролка е точно? post-76697-0-17995700-1353601550_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се на снимката в ляво, най-долната ролка, на двигателя се пада под десните цилиндри. Виж на канал, със свалени решетки, дали няма достъп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам със сигурност как е на тоя мотор, ама на моята 'Риба', като и сменях ролката на динамото трябваше да го сваля.

Мисля, че и при теб това ще е по добрия вариант.

Сваляш динамото и после ролката.

На място не знам как ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и на място, но е повече играчка. Дали ще е на колата или свален, алтернатора, един е принципа на сваляне на ролката. Ползва се обаче специфичен камък за развиване на ролките. Продават се комплекти , специално за алтернатори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя го сваляха с пневматичен гайковерт.

даже мисля, че резбата е обратна.

камъка е специален, некви едри шлици.

На място трудно може да вкара пневматичния пистолет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те за това свалят алтернатора, защото се развива по-лесно с гайковерт, свален от колата. На моята кола, А4 от 96г. трябва да се свали маската или самия алтернатор, за да се развие шайбата. При варианта на колегата не съм в час какъв е достъпа. За това да пробва ако има как да се свали решетка и от там да се пробва нещо, ако не маската долу и тогава. Абе играчка си е като цяло, за това да провери ролката първо, за да е сигурен, че там е проблема. В клипчето, което съм постнал е показано как сепроверява, по същия начин става и без да е свален алтернатора, само се разхлабва обтегача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам клипчето е много добро. само да вметна че също много често срещано е ролката да има луфт напред -назад към динамото. тогава също е за смяна, и както каза човека от клипа понякога работи но когато трябва да изпуска хода не е гладък а се усеща как затяга, отпуска, ромоли или направо хрупа. и най честата повреда от износена ролка е прецакана оптяжна ролка

ето в този клип показват каква е разликата с обикновенна ролка и съединителна. същото е и при развалена съединителна и здлава съединителна.

а да и не си правете експерименти с колите. не слагайте ZEN бразилски ролки.

продават се ОЕМ на ИНА и цената не е висока.

Редактирано от toshkov81
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и на място, но е повече играчка. Дали ще е на колата или свален, алтернатора, един е принципа на сваляне на ролката. Ползва се обаче специфичен камък за развиване на ролките. Продават се комплекти , специално за алтернатори.

Колеги от тук може да си вземете специализирания инструмент за алтернатори-http://www.zimber.bg/lang-en/cat-auto-tools/204----m10---force.html :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове и аз имам подобен проблем, при мен се оказа си мисля че ремъка е хлабав...и със затягане на ремъка нещата се оправят. Утре ще го опитам и ще пиша

Редактирано от hristaki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, водата която пръскаме и шума изчезва на какво и как оказва влияние, на ремъка или на някоя друга част?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да заглушава шума, уплътнявайки нещо :D не знам. По принцип, тези ремъци не свирят ли когато са мокри? Провери ли си ролката на алтернатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...