wicked game Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Здравейте колеги,първото ми мнение за съжаление не е за да се похваля с колата, а да питам какъв е този странен звук? Дали не е водната помпа, в друг форум питах някои казват серпентинен ремък? Моля за мнения, защото съм много притеснен. Имам колата от 2 години, тя е 2003 А4 3.0 Куатро...обичам я до болка и сигурно страдам повече по нея като е болна отколкото по жена ми...п.сИнтересно е, че този шум го има само когато колата е запалена студена, загрее ли шумът изчезва...въобще много странна работа.Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Без да съм запознат никак дори с този двигател, звука ми прилича да е от обтегач на пистовия ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobigot Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 По скоро ми прилича на шум от ролка на пистовия ремък.Закарай я на сервиз и като свалят ремъка ще се разбере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wicked game Публикувано 18 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Понеже съм малко бос технически...този пистов ремък и неговия обтегач, преди ангренажния ремък ли са? Дали е много трудно за смяна и най-важното...какво движи този ремък? Ако се скъса какви са щетите за двигателя?Мерси за отговорите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Аз съм с 2.5 TDI 6 цил. и при мен се чува същия звук като захладнее времето,но след като поработи малко всичко утихва .Не съм специалист,но и аз си мисля,че е от някоя ролка.Скоро ми предстои обслужване та се надявам всичко да приключи с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuningivo Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 (Редактирано) При мен имаше абсолютно същото пищене мислех че е от ролка но смених пистовия ремък и спря. Редактирано 18 Ноември 2012 от tuningivo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 18 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2012 Ако не е пистов ремък или обтегач, най-вероятно да е от ролката на алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darkavenger Публикувано 19 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2012 Ако не е пистов ремък или обтегач, най-вероятно да е от ролката на алтернатора.и на мен така ми звучи ... кога за последно са смянени ремъци т.н. ако са минали малко км можеш да пробваш обтягащото рамо и пистовия ремък. Ако си минал 90 % от км за смяна на ангренаж - смени всичко за да не разглабяте 2 пъти, според мен е препоръчително с ангренажа да се смени и водната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 Колега, намерихте ли виновника за този гаден звук, защото и аз го имам абсолютно същия? Моят майстор се съмняваше в пистовия ремък. Сменихме го и отново същия звук. Сега ще го сменява отново, защото според майстора и новия ремък не е качествен. Когато пръсне вода при обтегача и ремъка......веднага спира???? Пиши ако има развитие при теб..Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 Не достатъчна сила на опъване на ремъка в следствие на дефектен обтегач или някоя ролка задържа. Според мен е това но най-добре на място може да се каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 20 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2012 Колега, аз също съм с такъв мотор Но защо тогава като пръсне вода но ролката на обтегача и ремъка моментално спира да издава този гъргорещ звук? А при нас в този механизъм е само обтегача....... Колега, аз също съм с такъв мотор Но защо тогава като пръсна вода при ролката на обтегача и ремъка моментално спира да издава този гъргорещ звук? А при нас в този механизъм е само обтегача....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wicked game Публикувано 22 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Ok, първо благодаря на всички колеги за съветите. Оказа се че форума не е забравил да бъде полезен напълно Опитах с вода...запалих колата, шума се появи, в момента в който пръснах малко вода на пистовия ремък, шума изчезна. Сега другата седмица съм на майстор...обаче понеже този моя двигател е 3.0 в6 и е страшен туч отпред има много малко място. Възможно ли е да се смени ремъка и оптегача ако се налага без да се разваля предницата...всмисъл да не ми взема една торба с пари за нещо дребно само защото е много трудно достижимо...или каузата е обречена?Мерси колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Мисля, че няма шанс. Защо не смениш ремъка сам, провери си и ролката на алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 ,ролката на динамото 1000% пробата с водата е показателна. досега поне 100 такива ролки съм сменил и шума е един и същ и винаги изчезва като сипеш вода. така е и на ауди и на мерцедес и на всички останали които са със съединителна ролка на динамото. ролката струва около 100-130 лв. Даже преди 5 минути смених на моята кола че от месец цвили така и ме дразни много. Особенно сутрин когато е студена цвили много гадно. Все едно не е 110 коня ами 50 магарета и поне 2 цвилят на умирачка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wicked game Публикувано 22 Ноември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 ,ролката на динамото 1000% пробата с водата е показателна. досега поне 100 такива ролки съм сменил и шума е един и същ и винаги изчезва като сипеш вода. така е и на ауди и на мерцедес и на всички останали които са със съединителна ролка на динамото. ролката струва около 100-130 лв. Даже преди 5 минути смених на моята кола че от месец цвили така и ме дразни много. Особенно сутрин когато е студена цвили много гадно. Все едно не е 110 коня ами 50 магарета и поне 2 цвилят на умирачка Добре а за моя двигател 3.0 трябва ли да му сваляме цялата предница, за да стигнем до тази ролка? ролката на динамото и оптегача са ралични нали...ето снимка на двигателя, може ли да ми посочиш коя ролка е точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Намира се на снимката в ляво, най-долната ролка, на двигателя се пада под десните цилиндри. Виж на канал, със свалени решетки, дали няма достъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Не знам със сигурност как е на тоя мотор, ама на моята 'Риба', като и сменях ролката на динамото трябваше да го сваля.Мисля, че и при теб това ще е по добрия вариант.Сваляш динамото и после ролката.На място не знам как ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Може и на място, но е повече играчка. Дали ще е на колата или свален, алтернатора, един е принципа на сваляне на ролката. Ползва се обаче специфичен камък за развиване на ролките. Продават се комплекти , специално за алтернатори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 моя го сваляха с пневматичен гайковерт.даже мисля, че резбата е обратна.камъка е специален, некви едри шлици.На място трудно може да вкара пневматичния пистолет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 22 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2012 Те за това свалят алтернатора, защото се развива по-лесно с гайковерт, свален от колата. На моята кола, А4 от 96г. трябва да се свали маската или самия алтернатор, за да се развие шайбата. При варианта на колегата не съм в час какъв е достъпа. За това да пробва ако има как да се свали решетка и от там да се пробва нещо, ако не маската долу и тогава. Абе играчка си е като цяло, за това да провери ролката първо, за да е сигурен, че там е проблема. В клипчето, което съм постнал е показано как сепроверява, по същия начин става и без да е свален алтернатора, само се разхлабва обтегача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 (Редактирано) дам клипчето е много добро. само да вметна че също много често срещано е ролката да има луфт напред -назад към динамото. тогава също е за смяна, и както каза човека от клипа понякога работи но когато трябва да изпуска хода не е гладък а се усеща как затяга, отпуска, ромоли или направо хрупа. и най честата повреда от износена ролка е прецакана оптяжна ролкаето в този клип показват каква е разликата с обикновенна ролка и съединителна. същото е и при развалена съединителна и здлава съединителна.а да и не си правете експерименти с колите. не слагайте ZEN бразилски ролки.продават се ОЕМ на ИНА и цената не е висока. Редактирано 23 Ноември 2012 от toshkov81 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 Може и на място, но е повече играчка. Дали ще е на колата или свален, алтернатора, един е принципа на сваляне на ролката. Ползва се обаче специфичен камък за развиване на ролките. Продават се комплекти , специално за алтернатори. Колеги от тук може да си вземете специализирания инструмент за алтернатори-http://www.zimber.bg/lang-en/cat-auto-tools/204----m10---force.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristaki Публикувано 23 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2012 (Редактирано) Пичове и аз имам подобен проблем, при мен се оказа си мисля че ремъка е хлабав...и със затягане на ремъка нещата се оправят. Утре ще го опитам и ще пиша Редактирано 23 Ноември 2012 от hristaki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
гецата Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 В крайна сметка, водата която пръскаме и шума изчезва на какво и как оказва влияние, на ремъка или на някоя друга част? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 26 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2012 Може да заглушава шума, уплътнявайки нещо не знам. По принцип, тези ремъци не свирят ли когато са мокри? Провери ли си ролката на алтернатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts