Jump to content

Въпрос относно две турбини


Recommended Posts

Здравейте,

абе зачудихме ме снощи на петъчната среща относно две небезизвестни турбини в нашия форум. Направихме една теоритична съпоставка между К04 на Ицо М и ИХИ на един друг колега от форума. Та въпроса е как е възможно с К04-ката да се изкарат повече коне от ИХИ-то, пък и да тръгва по-рано при това. Майстора ли му е такъв на ИХИ-то или К04-ката е голяма турбина??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей ся Метата щИ обЯсни как на Келеша диното е мега оптимистично и зат'ва е така,но .....пък последно Ицо не беше с К04 ,а с франкен ,ако не се лъжа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално франкена се води К04-ка, но според мен и това което съм видял и чел за него по форумите е по-скоро хибридна турбина на базата на К04 отколкото К04. Реално Михито не е чак толкова голяма турбина, а не е и нова, ако франкена е с по-нов модел перки, не виждам причина да не флоува повече въздух с по-ниска температура и да се развърта по-рано. Да не говорим, че те турбината на Ицо май я спряха F4H и сега имат F21 на нейно място. F21-ците в 2.7 апликациите са доста добри и интересни неща пишат за тях.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ясно, че темата е пусната с цел заяждане но все пак ще обясня.

Заради стоковия хаузинг на дебитомера не и направиха правилни смеси навсякъде. Заобиколаха го по определен начин и ми дадоха да пробвам но на мен не ми харесва по причини дето ги обясних в темата. При "нормални" смеси при 1.2 имаше 250 кс на колелата, а не 220 както сега. Още началото на предната седмица поръчах хаузинг от голф 3 вр6 но още чакам да пристигне. Нещата ще бъдат нормални с него.

При Ицо неговата к04 която по думите на келеша няма общо с к04 имаше 210 кс на колелата при 1.5 бара на диното на келеша. Неговото изкарва повече коне и това вече трябва да е ясно и на малките деца. Не само заради начина на мерене но и защото е на различна надморска височина. Аз и в хеед ги питах с колко повече мери неговото ама няма да споделям колко точно. Така или иначе като настроя моята ще отида и до неговото да мога да ви сипа на всичките. :hilezh:/> :hilezh:/> :hilezh:/>

пс Един път и аз пиша сериозно.

пс2 ск-то с ихи вф30 (малко по голяма топла част) беше изкарал 357 кс на 1.4 на диното при генчо или венци не ги помня кой къв е. От дино до дино много разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега ясно, че темата е пусната с цел заяждане но все пак ще обясня.

Клевета и то безпочвена! Никакви реални доказателства няма!!

357 кс на 1.4

359 при 1.45* - да не се обиждаме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Графика... :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Снимка имаше само на 357кс, иначе и 359 беше вадила.

Ама да не пишем повече офф/

Кажи сега, дебитомера не го ли надупчихте с бормашината? Да стане като на оНда задната броня...

Снощи гледахме пак някакво извращение от Франкен Турбо, хибридна К04-ка, 300кс на гуми изкара, интересното беше, че онези си я караха на 12.3-4 смеси и хич не се притесняваха. Явно ние тук ги караме много сейфти :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тогава ще съм зацепил, ще е безмислено. :hilezh:/> :hilezh:/>

пс под контролера имаш предвид онова цк ключе дето със смота го измислихте за н75 ли ? :hilezh:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...