bara4eto Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 След спиране на двигателя за 5 мин и след стартиране светна лампата за налягане на маслото и манометара беше на 0 .Угасих и стартирах наново двгателя и тгава двигатела си промени звука и го изгасих .Маслото е на макс ,моля за съвет . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 запушена маслена магистрала,калпав филтър на маслото,маслена помпа-това са някои от проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fireblade1000rr Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 колега при мен се оказа задръстена цедка и сега всичко е 6:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2012 Защо маслото е на макс?По какъв начин се промени звука на мотора-тракане,стържене,виене или другоИмах подобен случай с уреда и лампата,смених датчика и вече 20 000 км си карам,пък ме бяха наплашили ,биелни лагери глава брбрбрбррррррррр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bara4eto Публикувано 4 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2012 Пречукаха повдигачите на клапаните и двигателя беще изклучен.Колата бе на наклон и достигна до севиза на самоход .Късмет просто .Разговарях с колега от сервиза на ауди и тои ми каза че до сега не са имали проблем с маслената помпа на тия автомобили и ме посъветва да отвора клапана и да промия от там помпата с масло от картера само на стартер без свещи ,цлед това да монтирам клапана и да свалим един капак на клапаните и да видим дали помпата ще качи масло там и дали ще угасне лампата! Цедката и картера чисти „Сменяна е гарнитура на една от главите и предполагам че нещо е попаднало на клапана след този ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bara4eto Публикувано 21 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Оказа се ,че предни маистори са си оставили ръцете и са мислили с някои части под кръста.Има ревизионен капак затварящ вход и изход на маслената магистрала към масления филтър и на този капак не бяха слозили гарнитура и от там маслената магистрала се е празнела и колата еработила с завижено ниво на маслото в картера,и когато е паднало нивото му(колата тече като леика ,че не бяха сменили гарнитури на двата картера).Сега колата си вдига налягане без проблем ,при студен двигател на малки обороти 3 атм ,а на горещ 2атм и при форсаж 5атм. Какво повече му трябва освен яко каране! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване