6umahera Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Здравейте колеги,от скоро се сдобих с А6 C5 2.5 TDI 2000г,и така да пристъпя направо към питането ми:Направи ми впечатление че с падането на градусите започна сутрин да пали по трудно.Акумолатора е нов и върти на кам 6-7 пъти и тогава пали(без да прекъсва).Да уточня че пробвах по два начина поредни сутрини,единия гасне лампата и почвам да вартя,а другия изчаквам още 10 сек. докато цъкне релето.Та с две думи без разлика все варти преди да запали. Попринцип имам ли проблем?Как може да се разбере има ли изгоряла свещ,има ли датчик да показва???Или е нещо друго?Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kojar Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Най-вероятно проблема е в свещите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 (Редактирано) е свещи, но нали се сещаш че са 6 бройки,поне 2 сигурно здрави има, а това ще се усети при палене.То един цилиндър да припалва се усеща.Ако въобще ток не отива до тях е друга работа.имаш волтметър на таблото и там личи дали свещите са под напрежение.Просто когато подгряват преди старт напрежението кляка под 12В.А и има и друго.Аз карам редовия петак,но свещите са еднакви с шестака -Беру CN855 примерно,та на въпроса -към тези свещи напрежение се подава посредством едни нахлузени "калпачоци" .Е точно те с времето се скапват/мойте се рзпаднаха/и правят лош контакт с извода на свещта,а това води до лоша работа на свещта,просто върха и не грее колкото трябва.Става така че сваляш свещта подаваш и напрежение и грее върха и в оранж.Мериш напрежение на кабелите перфектно а ефект никакъв.За това моите калпачоци ги изрязах и си направих читави побългарени.Оригинални уж ми предлагаха 25 лева бройката. Редактирано 12 Декември 2012 от ivajlo petroff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6umahera Публикувано 12 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Еми гледах и волтметара,понеже бях чел някаде,но почти не мърда даже като цъкнне релето.Няма ли датчик или индикация.Или ако знаете каде може да я проверат без да ме съдират.от Сф съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaloian_85 Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 със сигурност СВЕЩИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6umahera Публикувано 12 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 (Редактирано) Колко горе долу сруват и скапо ли е за смяна,ако някой е сменял.И ако не прекалявам някое сервизче в западната част :flehan:/> :flehan:/> :flehan:/>P.S. преди това имах BMW 524тд,и там като изгори дори една свеш зеленото гръгче на таблото престава да свети и веднага се знае,а свеща е 13 лв на NGK Редактирано 12 Декември 2012 от 6umahera Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 12 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2012 Съвсем скоро си купих А6 с 2.5 тди.Още нямаше студове и си палеше,но когато проверих свещите,нямаще нито една здрава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen76 Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 еми аз миналата зима ги купувах по 24лв с отстъпка на беру иначе са около 30-35лв.смяната за мен е сложна принципно сам си ги сменях играх си един час понеже се свалят и колекторите че са ги сложили на егати мястото.ако не си го правел не рискуваи аз предобрих едната и сега си карам с 5 просто я натегнах малко повече и се счупи а за да я извадя трябва да се сваля главата и е много сложно та си карам така за сега няма ядове малко трака сутрин ))) но пали .тоя мотор ако е здрав и без нито една свещ пали аз чак яноари разбрах че нямам нито една здрава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Как ги провери свещите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen76 Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 (Редактирано) има много начини,с кабел от акомулатора като се свалят една по една така ги мерихме, ако не загряват значи са заминали,и с мултицет пак става ако не отчита нищо значи не работят. Редактирано 13 Декември 2012 от mladen76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Аз знам как се проверяват. Тебе питам как си ги проверил. За мен този начин е най-сигурниуя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6umahera Публикувано 13 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 С една дума няма датчик или сигнализация за свещите,и трябва както едно време да се проверяватБлагодаря все пак за бързите отзиви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Мойта до -15 палеше без нито една работеща свещ , защото няма кой да провери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 При минус 15 градуса без нито една работеща свещ ще запали на мук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goldi Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Много лесно се проверяват и то без да ес свалятвимаш пробна лампа на 12 волта единия краи на плюса на акум. другия на края на свеща разбирасе махаш кабела от инсталациятаако светне лампата всичко е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 Може и без лампа - с искра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване