netizen Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Някъде бях чел, че е възможно да се прекодира таблото и да показва реалните градуси, а не +/- 20 да не ги отразява. Някой запознат ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 А сега какво показва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 13 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 От A6 C4 насам таблата не показват верните градуси, за да не "стресират" водача. Показват 90 като толеранс от 10-20гр. не го отразяват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 за съжалени може но не става с прекодиране, ами с промяна в самия файл на таблото. прочита се с ваг тахо променят се два реда и пак се качва. но трудното е да се открият редовете отговарящи за температурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 (Редактирано) Аз сменях таблото и го прекодирах.Сложих от S6 и преди прекодирането при загрял мотор ми показваше нещо като 80 градуса(приблизително),стрелката беше на около 5-6-7 мм преди 90 градуса.След прекодирането отиде на около 1 мм преди 90-те градуса,като преди смяната на таблото винаги заковаваше на 1мм след 90гр.Въпреки разликата ми звучи много странно да има чак такава разлика в показанията. +/- 5 градуса ОК,ама чак 20 <_</> .Не споря,казвам само ,че ми звучи много странно.А и другото - лятото при зверска жега,натоварена кола и стръмно изкачване в продължение на около 30 минути при скорост до 40 км/ч,моторетката не кипна. Е верно ,че вентилаторите отпред се опитваха да избягат,но не завря. Редактирано 13 Декември 2012 от KM5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 13 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 Аз лесно ще му направя дъмп на таблото, но какво да търся във файла ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 е да но твойто табло е от старите. при нас от 75 до 105 градуса си показва все 90 на таблото. и си е така заводски.Точно намирането на редовете е проблем . ще потърся темата да ти я дам да видиш какво може да ти помогне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 аз съм гледал в движение ,имах проблем с часта от тем датчик която чува Еку-то,да кажа че 87-89,гр,това е толеранса ,В .София есента,проблема беше че след някакво време сензора отиваше на 2 гр,мотора се шашкаше,почти 2 часа го дебнах ,разликите в температурата бяха мн малки.интересно ми е развитието на темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 13 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2012 е да но твойто табло е от старите. при нас от 75 до 105 градуса си показва все 90 на таблото. и си е така заводски.Грешката е моя,не съм прочел правилно Това наистина е огромен толеранс,много странно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 14 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2012 На С4 има ли го този толеранс. При градусите на 51-и канал на климатроника ми се струва, че не са верни. Стига до 90, а стрелката едвам тръгнала да се вдига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване