around1 Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 Да го махам или не и дали е само един, казаха ми че на доста доста добри цени ги изкупуват и какви са последствията за колата. Благодатя ви за обърнатото внимание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R_32 Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 скоро мой приятел си махна, но на БМВ 525d.Беше с 4 на брой, 2 малки и 2 големи, замени ги с резонаторни гърнета и му доплатиха 200лв, звука не му се промени, нито вървенето, не намирам нищо отрицателно в цялата процедура.Ако са ти трагнали да се запушват е препоръчително даже Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
around1 Публикувано 21 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 а ако се сложи тръба дали ше се промени звука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beat Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 (Редактирано) На баща ми колата-C4 2.5TDI(АЕL)лятото и се запушиха катализаторите и задръстиха турбината.Принудихме се да ги махнем,сменихме турбината с друга и колата вече не е същата-бяга много! Редактирано 21 Декември 2012 от Beat Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
R_32 Публикувано 21 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 значи пак на такова бмв за каквото писах Е39 525 сложи тръба едно момче и се получаваше неприятен резонанс вътре в колата, това не означава че и при теб ще е така, но аз не бих рискувал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
around1 Публикувано 21 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2012 (Редактирано) Благодаря ви ще разпитам някой и друг майстор да видя и той какво ще ме забърка :)/> имам и едно Vento бензин преди години на него му махнах катализатора обаче тогава го избиха и го оставиха вътре кух, но много звънтеше и после му сложиха тръба и стана перфектно, но вентото си е машина малко обаче аудито ме притеснява Редактирано 21 Декември 2012 от around1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 22 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2012 Има и една друга гледна точка Махането на катализатора улеснява излизането на газовете от тук следствията са няколко:- по-бързо и по-добро изпразване на цилиндрите, съответно по-лесното им пълнене.- наваляне на налягането след турбинатаСледствие от по-лесното пълнене е повишаване на разхода на гориво и съответно върви по-добре в средни и високи.Намаляването на налягането в изпускателната система и то главно в ниските ще "изсуши" турбината т.е възможен е намален респонс но само в ниските.Разбира се всичко това зависи какво сложиш на мястото на катализатора и изработката на заварките.Всякакви вътрешни ръбове с чела по посока на газовете са категорично не допустими!За да се избегнат неприятни шумове е необходимо стените на тръбата с която ще заместиш катализатора да са доволно дебели.Дали ще имаш резонанс зависи от това дали катализатора е бил предвиден и за резонанс гасител или не.Ако искаш да избегнеш проба/грешка с това тръба или кухо гърне ти трябва наистина свястно гърне с дължината на катализатора и двойно по-малак обем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beat Публикувано 1 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2013 Колега,сподели какво стана,че и аз искам да го махам моя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
around1 Публикувано 10 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2013 Като че ли не ми стиска колега да не би от няма нищо да си отваря някоя кушия, по принцип ми бяха казали, че биле два катализатора и към 400 лв могат да ми дадат, но пак не ми стиска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 11 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2013 (Редактирано) Аз махнах катализатора на моята А4-ка 2.0 ТДИ 140 к.с., защото беше тръгнал да се запушва и майстора ме посъветва да го махна, за да не се налага да сменям турбо... разлика в шума не се усеща, разликата във вървежа е голяма... беше един катализатор и ми дадоха 60 лв за него :hilezh:/> като за да ми го махнат ми взема 40 лведит: махането стана по следния начин - изрязаха дупка и извадиха катализатора, завариха и поставиха същото "кюмбе" на мястото си... без тръби без нищо Редактирано 11 Януари 2013 от eraser87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beat Публикувано 11 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2013 Добре,тогава задавам въпроса така-има ли някой,който е махал катализаторите на А6 душегуб и ако да поставят ли се тръби на тяхно място или се остават гарнетата от тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beat Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 Добре,тогава задавам въпроса така-има ли някой,който е махал катализаторите на А6 душегуб и ако да поставят ли се тръби на тяхно място или се остават гарнетата от тях?Някой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelsst Публикувано 13 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2013 Добре,тогава задавам въпроса така-има ли някой,който е махал катализаторите на А6 душегуб и ако да поставят ли се тръби на тяхно място или се остават гарнетата от тях?Здравей колега, няма нужда да монтираш резонаторни гърнета, недей да оставяш гърнетата от катализаторите, защото точно тогава ще имаш допълнителен шум. Просто завари тръби на мястото на катализаторите. Ако си със 180, 163, a мисля и 155 коня мотор ще ти е по трудно заради третия катализатор. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Beat Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Здравей колега, няма нужда да монтираш резонаторни гърнета, недей да оставяш гърнетата от катализаторите, защото точно тогава ще имаш допълнителен шум. Просто завари тръби на мястото на катализаторите. Ако си със 180, 163, a мисля и 155 коня мотор ще ти е по трудно заради третия катализатор. УспехКолега сигурен ли си за тръбите?Питам защото,както писах по-горе съм махал катализаторите на С4 2.5(AEL),останаха същите гърнета и досега не е имало никакви други шумове.Душегуба на който искам да ги махам е 150 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bparvanov Публикувано 18 Май 2013 Доклад Share Публикувано 18 Май 2013 Има ли развитие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiko77 Публикувано 19 Май 2013 Доклад Share Публикувано 19 Май 2013 Искам да попитам на 2.8 бензин ако махна катализаторите ще усетя ли разлика във вървенето, в шума ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване