Jump to content

Въпрос отностно катализатора Audi A6 2.5 tdi 180hp


around1

Recommended Posts

Да го махам или не и дали е само един, казаха ми че на доста доста добри цени ги изкупуват и какви са последствията за колата. Благодатя ви за обърнатото внимание

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоро мой приятел си махна, но на БМВ 525d.Беше с 4 на брой, 2 малки и 2 големи, замени ги с резонаторни гърнета и му доплатиха 200лв, звука не му се промени, нито вървенето, не намирам нищо отрицателно в цялата процедура.Ако са ти трагнали да се запушват е препоръчително даже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На баща ми колата-C4 2.5TDI(АЕL)лятото и се запушиха катализаторите и задръстиха турбината.Принудихме се да ги махнем,сменихме турбината с друга и колата вече не е същата-бяга много! :zustimm:

Редактирано от Beat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи пак на такова бмв за каквото писах Е39 525 сложи тръба едно момче и се получаваше неприятен резонанс вътре в колата, това не означава че и при теб ще е така, но аз не бих рискувал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви ще разпитам някой и друг майстор да видя и той какво ще ме забърка :)/> имам и едно Vento бензин преди години на него му махнах катализатора обаче тогава го избиха и го оставиха вътре кух, но много звънтеше и после му сложиха тръба и стана перфектно, но вентото си е машина малко обаче аудито ме притеснява :)

Редактирано от around1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и една друга гледна точка :)

Махането на катализатора улеснява излизането на газовете от тук следствията са няколко:

- по-бързо и по-добро изпразване на цилиндрите, съответно по-лесното им пълнене.

- наваляне на налягането след турбината

Следствие от по-лесното пълнене е повишаване на разхода на гориво и съответно върви по-добре в средни и високи.

Намаляването на налягането в изпускателната система и то главно в ниските ще "изсуши" турбината т.е възможен е намален респонс но само в ниските.

Разбира се всичко това зависи какво сложиш на мястото на катализатора и изработката на заварките.

Всякакви вътрешни ръбове с чела по посока на газовете са категорично не допустими!

За да се избегнат неприятни шумове е необходимо стените на тръбата с която ще заместиш катализатора да са доволно дебели.

Дали ще имаш резонанс зависи от това дали катализатора е бил предвиден и за резонанс гасител или не.

Ако искаш да избегнеш проба/грешка с това тръба или кухо гърне ти трябва наистина свястно гърне с дължината на катализатора и двойно по-малак обем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Като че ли не ми стиска колега да не би от няма нищо да си отваря някоя кушия, по принцип ми бяха казали, че биле два катализатора и към 400 лв могат да ми дадат, но пак не ми стиска :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз махнах катализатора на моята А4-ка 2.0 ТДИ 140 к.с., защото беше тръгнал да се запушва и майстора ме посъветва да го махна, за да не се налага да сменям турбо... разлика в шума не се усеща, разликата във вървежа е голяма... беше един катализатор и ми дадоха 60 лв за него :hilezh:/> като за да ми го махнат ми взема 40 лв

едит: махането стана по следния начин - изрязаха дупка и извадиха катализатора, завариха и поставиха същото "кюмбе" на мястото си... без тръби без нищо

Редактирано от eraser87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,тогава задавам въпроса така-има ли някой,който е махал катализаторите на А6 душегуб и ако да поставят ли се тръби на тяхно място или се остават гарнетата от тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,тогава задавам въпроса така-има ли някой,който е махал катализаторите на А6 душегуб и ако да поставят ли се тръби на тяхно място или се остават гарнетата от тях?

Някой?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,тогава задавам въпроса така-има ли някой,който е махал катализаторите на А6 душегуб и ако да поставят ли се тръби на тяхно място или се остават гарнетата от тях?

Здравей колега, няма нужда да монтираш резонаторни гърнета, недей да оставяш гърнетата от катализаторите, защото точно тогава ще имаш допълнителен шум. Просто завари тръби на мястото на катализаторите. Ако си със 180, 163, a мисля и 155 коня мотор ще ти е по трудно заради третия катализатор. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, няма нужда да монтираш резонаторни гърнета, недей да оставяш гърнетата от катализаторите, защото точно тогава ще имаш допълнителен шум. Просто завари тръби на мястото на катализаторите. Ако си със 180, 163, a мисля и 155 коня мотор ще ти е по трудно заради третия катализатор. Успех

Колега сигурен ли си за тръбите?Питам защото,както писах по-горе съм махал катализаторите на С4 2.5(AEL),останаха същите гърнета и досега не е имало никакви други шумове.Душегуба на който искам да ги махам е 150 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...