Jump to content

Въпрос за летни гуми


Recommended Posts

Темата е за два конкретни модела и точен размер. Мнения като на омегаджията са абсолютно безполезни.

Отговорът ми бе провокиран от твърдението за "пластмасовост" на гумата. Не, не са пластмасови.

А дали мнението ми е безполезно до абсолютност или до определена относителност, остави и на останалите да преценят. Все пак много потребители се интересуват от марката и доста по-малко от модела и размера, който теб те интересува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 174
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

...Все пак много потребители се интересуват от марката и доста по-малко от модела и размера, който теб те интересува.

Тези толкова много потребители които се интересуват, да фанат да попрочетат нещо. Щот те тука четат, сипат безмислици и накрая си зимат тва дето е на най-добра цена.

А темата е наистина за два конкретни размера гуми и марки гуми. И за разлика от много други бози е много точно поставена. Вероятно просто не си я чел от началото, не че си глупав, просто не си обърнал внимание. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има впечатления от тази гума ?

Hankook Ventus Prime 2 K115 215/55 R16 97W XL

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да има впечатления от тази гума ?

Hankook Ventus Prime 2 K115 215/55 R16 97W XL

На каква кола ще ги слагаш - А6 Ц5? Ако е на такава си карай стандартния размер. Вярно малко повишат клиеренса, но за тези пари ще вземеш доста по-добри 205/55/16.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На каква кола ще ги слагаш - А6 Ц5? Ако е на такава си карай стандартния размер. Вярно малко повишат клиеренса, но за тези пари ще вземеш доста по-добри 205/55/16.

А6 С4, но разликата се усеща между 205 и 215 , най-вече в стабилноста в завой и спирането. Карал съм и с двата размера и 215 повече си заслужава според мен, въпреки разликата в цената. 205/55 е по-близо като поведение до аналога на 15" , докато 215 повече се приближава към 17"...В момента съм с 225/50/17 и е висока колкото А4 allroad... :hilezh:

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oще не съм търсил цени, но около 200-250лв предполагам, зависи какви са скоростните индекси и дали е подсилена и това е супер цена за този размер. Обикновено са от 300 нагоре .Колебая се между Дънлоп и Фалкен по принцип, а този Ханкук ми е интересн, защото по DEX индекса се нарежда след Дънлоп и Гудиър, но още не съм решил твърдо. Имай в предвид, че според товарния и скоростния индекс и качествата на една гума се променят значително.

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За товарният нямам много опции за избор от конкретния модел и марка.

Скоростния евентуално мога да го кача един клас отгоре и да стане V.

В момента водя кореспонденция с централата на ханкук в Европа за разликите в конструкция, скоростни, и температурни индекси от един модел в случая к115.

Хората са отзивчиви и реагираха моментално и скоро ще имам яснота за какво иде реч.

Не за друго ама се дразня на незнанието присъщо на бг риселърите, имена няма да назовам ама тотално не знаят какво ги питам <_< .

Естествено е най-лесно да купя линг-лонга и да си мисля, че имам гуми и няма нужда да купувам нещо по така.

Ама от друга страна пък са ми дали кАмпютер в ръцете и нищо не пречи да драсна няколко реда на хората с едно мейлче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-голяма малоумщина не бях чувал напоследък :steinigung:

Да си кореспондираш с централа на производител за това дали ти е по-добре да вземеш индекс V спремо H при положение, че повече от 150 няма да вдигнеш :steinigung:

Може да звучи обидно ама това е точно правене на възможно най-тънка сметка - сбрал си 500лв за гуми и да ги дадеш за възможно най-хубавия модел до тия пари и да се самоубеждаваш колко са добри.

Нали не мислиш сериозно, че ония ще ти кажал лоша дума за техните гуми? Както и че с нещо евтино може да очакваш по-добри резултати и пътно поведение от нещо скъпо.

извинявам се ако звучи заядливо и обидно, няма такава цел :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не си ме разбрал ми се струва, не става дума за Н или V.

Айде сега ти като разбиращ, обясни ми разликата между нормалните гуми и тези за първоначално вграждане.

Защо един и същи модел с еднакъв скоростен индекс и различни останали индекси е на различна цена и се продава на различна цена.

Давам ти конкретен пример за да спреш да даваш злобни коментари:

линк едно - цена 145 лева

линк две - цена 124 лева

от това се интересувам и това чета, може ли?

п.с предполагам индексите за ролинг резистънс, шум и аквапланинг ги отчиташ също.

Или за тебе тея два линка са едно и също :lol:

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А6 С4, но разликата се усеща между 205 и 215 , най-вече в стабилноста в завой и спирането. Карал съм и с двата размера и 215 повече си заслужава според мен, въпреки разликата в цената. 205/55 е по-близо като поведение до аналога на 15" , докато 215 повече се приближава към 17"...В момента съм с 225/50/17 и е висока колкото А4 allroad... :hilezh:/>

Казвам го защото бях с 215 и определено след като минах на 205 не отривам съществена разлика. Има разбира се - Бриджстон 205 за мен е по-добра гума от Унироял 215. За Бриджстон 215 не съм си и мислел. Има и нещо друго - не е чак толкова фрапираща разликата във височината за да преглътна ФРАПИРАЩАТА разлика в цената!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти като фен на конкретния сайт би трябвало да знаеш, че еднакви гуми с идентични индекси, но на различни цени просто идват от различно място - евтините ги взимат от тукашния вносител, вноса идва по-бавно и от по-далече и съответно е по-скъп.

Гумите са оригинално вграждане са пълен ташак пък били те дори на Bridgestone (визирам модела В250, дето го слагат на Кади, Битъл, Поло и Голф на някои размери). Теб те блазни мисълта, че много производители фабтично излизат с Hankook и си мислиш, че са супер яки ама не е баш така - просто са евтини, особено в големи количества както пазаруват производителите на коли (не един идва пъти идват чисто нови коли, директно от шоурума и си взимат нови гуми от сериозен производител). МАсовите коли са с малко известни марки гуми или ако са на топ марка е стар модел, нищо че е нов дот (пак не винаги)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата вида на един и същ модел в случая к115 идват от Унгария, поне си си направил труда да прочетеш да видиш и разликата във времето на доставка (но не там е проблема).

Сам пишеш как нови коли идвали да махат фабричните гуми и да слагат други.

Това автоматично ти отговаря на въпроса защо са различни цените, нищо, че гумата "уж" е еднаква пък качество е на друго ниво... от там и пътното поведение нали така?

Сега ми обясни защо да не попитам някой дето знае, вместо да ми обясняват тук, че били еднакви и заради големия внос била различна цената.

п.с това Н или V изобщо не съм го споменавал, там няма драма.

Има драма, че ми разправят за "уж" едно и също нещо което не е така и е очеизвадно, че не е така.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За товарният нямам много опции за избор от конкретния модел и марка.Скоростния евентуално мога да го кача един клас отгоре и да стане V.В момента водя кореспонденция с централата на ханкук в Европа за разликите в конструкция, скоростни, и температурни индекси от един модел в случая к115.

За какво да занимаваш хората, като вече има и етикети. Просто гледаш най-близкото до А клас, макар,че рън флат например е по-малко горивоспестяваща и ще е от С надолу, заради теглото най-вече. Трябва да решиш какво търсиш. Колкото повече увеличаваш товарния индекс, се влошава склонноста към аква планинг в завой например ,понеже се увеличава твърдостта на борда на гумата, но от там пък е по-дурако устойчива по дупки и т.н., а и комфорта ще е малко по-зле. Единствено шума е константа. По-висок скоростен индекс, означава по-бавно загряване на гумата и по-слабо износване, просто състава на гумата е малко по-различен при високоскоростните...

Казвам го защото бях с 215 и определено след като минах на 205 не отривам съществена разлика. Има разбира се - Бриджстон 205 за мен е по-добра гума от Унироял 215. За Бриджстон 215 не съм си и мислел. Има и нещо друго - не е чак толкова фрапираща разликата във височината за да преглътна ФРАПИРАЩАТА разлика в цената!

Колкото по-лека и малка е една кола, толкова по-незабележима е разликата. Не казвам ,че е съществена , но определно е по-добре . Височината изобщо не е фактор за мен, дори се чудя как да я сваля, защото колкото по-висока, толкова по-голямо челно съпротивление .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважавам такива мнения :respekt:/> .

Въпроса е, че масовката е по кофти от стандартната гума, тва Диего го потвърди.

Макар и с еднакъв размер, скоростен и тегловен индекс... цената също го доказва.

За тва и занимавам хората, да кажат разликите в привидно еднакви гуми.

п.с сега ми обяснете защо не трябва да гледам и останалите индекси на гумата, нали нямало значение <_<

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно е да продаваш гума, за която трябва да отидеш до Ботевградско шосе съвсем друго е да продаваш гума (дори еднаква като модел и характеристики на тази, която е вече тук) дето се намира на Мачу Пикчу У царевичака. Не мислиш ли, че е в реда на нещата тази тук да се продава по-евтино? Страната производител въобще не играе роля в ценообразуването :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обясни ми сега защо Примекс са се набълбукали с I30 модела вграждан в Хюндай, не ми отговаряй ясно е, че се гони печалба дреме им, че е с кофти пътно поведение (това са твой думи).

Продават на краен клиент за 150 лева едната преди отстъпката и 126 с отстъпка.

Другият модел (нормалният) не го внасят и няма да го внасят.... това пак е ясно защо :hilezh:

п.с

Аз сега като човек знаещ какво искам мислиш ли, че не ми прави впечатление тая работа :rolleyes:

Обясняват ми по телефона как била еднаква гумата, да не съм се притеснявал един вид.

п.с две

гумите от един модел се разминават тотално като характеристики,не ти ли прави впечатление?

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам ти конкретен пример за да спреш да даваш злобни коментари:линк едно - цена 145 левалинк две - цена 124 леваот това се интересувам и това чета, може ли?п.с предполагам индексите за ролинг резистънс, шум и аквапланинг ги отчиташ също.Или за тебе тея два линка са едно и също :lol:/>

Не са еднакви , нищо че на картинката гумите са еднакви и индексите също. Щом се променя нивото на шум и аквапланинг, значи има разлика във състава и тегловния индекс или по-скоро модела .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....

... нищо, че гумата "уж" е еднаква пък качество е на друго ниво... от там и пътното поведение нали така?

...

Абе пич, онзи ден се опитахмЕ /нЕколко човека/ да те светнем че пътното поведение зависи не само от гумите, те не са единствения фактор. Те не караш болид от Ф1. :hilezh:/>

За твойта кола, които да вземеш /нови разбира се/, ще си доволен. Що се вкарваш във филми. :rolleyes:/>

Зависи и кой кво търси от гумите. Аз съм с гуми, които на цена са почти по 3 на твоите, но от които ти ще избягаш с писъци, щот не ти се вписват в мирогледа. А аз съм доволен. Както се казва пълно щастие нЕма.

Хубаво си се орентирал към Ханкука, вероятно е на далавера /що ли съм сигурен че е така :lol:/> /, просто си ги сложи и си се радвай. Не виждам що се нахъсваш... некъФ теоретик ше додеш ти май. :D/>

Редактирано от IVO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mitsubishi galant

И двете са к115 с разликата, че едното е масовка... ама това го изяснихме :zustimm: .

IVO

Мани теорията, кажи процентно колко влияят гумите на поведението със 90 и лек дъжд.

Кажи кое сирене купуваш тва от три и пеесе или от шест лева :lol:

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом се променя характеристика на гумата значи има и промяна в индексирането, следователно има разлика в самата гума дори да мислиш, че е едно и също нещо (пример от друга марка: Bridgestone Turanza er300 и Turanza er300 Ecopia - еднакви шарки и индекси, а различни оценки по тестовете за шум, аквапланинг и икономия на гориво). В момента всички гледат да вкарват най-екологичните варианти - това не е прищявка, а пазара го изисква. Идея си нямаш колко много малоумници има дето искат екологични гуми :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е поне изяснихме що пише мейли на централите :bia: .

Точно щот не мисля, че са еднакви гумите колкото и да ме убеждават вносителите в противното.

Не да ми казваш колко лошо било да питам кое е по добре.

Можеше да отговориш, че ер300 е много по добре от ер300 за шоурума и да се приключва.

п.с естествено масовката, че я пропускам (еххх отидоа две бутилки газ :hilezh: )

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

IVO

Мани теорията, кажи процентно колко влияят гумите на поведението със 90 и лек дъжд.

Кажи кое сирене купуваш тва от три и пеесе или от шест лева :lol:/>

Теория баце нЕма. А на сирене от 3,50, просто така му викат. За 1кг сирене ти трябват около 5,5л. мляко. Ти ми кажи как сирене може да струва 3,50лв.

Та по твоя въпрос... при положение че на твоята кола, рейката е вързана с ластици към кормилните накрайници, квито и гуми да сложиш е все тая. Има шанс да спираш малко по-добре, ама теоретичен. <_<

Тук нали е ауди форум и не е добре да се казва, та щи го прошепна на уше. Всяка пластмасарка от тези новите е с по-добър хендлинг от бъчетри. Ма тва наистина на уше ти го прошепвам, да не стане революшън. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...