julijuli Публикувано 17 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 (Редактирано) Колата е А6 4F 3.0 TDI.Колеги изписва ми 3 грешки Р1580-008 throttle actuator ,P106-000 Throttle Valve-Stuck or difficult to move,P106b-001 Throttle Valve.Ако някой може да даде някаква информация ще съм благодарен. Редактирано 17 Януари 2013 от julijuli Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 Дросела ти не успява да се движи ... или му е изядено зъбното колелце или се е напълнил с говна и трябва да се чисти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
julijuli Публикувано 17 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 от няколко дни започна да чатка нещо-все едно зъби прескачат и се чува от дросела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 17 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 Имай предвид, че може да блокира и няма да иска да запали! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 от няколко дни започна да чатка нещо-все едно зъби прескачат и се чува от дроселаЩом се чува как хрупа направо се подготвяй за нов (или втора ръка ако намериш) ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
julijuli Публикувано 17 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2013 ок благодаря за информацията .Утре си записах час в Варна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p-transporter Публикувано 25 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 здравейте колеги и аз имам подобен проблем само,че на 2.0 тди 2005 свети чека и след олко 10 мин сжетва есп на таблото и ми казаха дросела има проблем ,и реших да го отворя да видя какво има ватре и видях че липсва малкото забно колеленце което задвижва голямото и т.н,някой има ли идея от каде мога да намеря такова колеленце или трябва цял дросел и да ли е това причината за светенето на есп-то и чека предварително благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MSM Публикувано 25 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 Имай предвид, че може да блокира и няма да иска да запали!Като даде фира колелцето, пипирудата обикновено седи в отворено положение и не е проблем да я запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 25 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2013 Е аз извадих късмета лятото към морето. Трябваше да извадя тръбата от дросела, за да запали. Всъщност след продължително каране спряхме и след малко паля, но не държи обороти и гасне. Изкарах си акъла естествено, но с помощ от приятел се оправихме. След това цяло море на тръни да не го направи пак тоя номер. Като се прибрахме го смених дросела с чисто нов.Колега, p-transporter, ESP-то може би ти светва от стоп-машинката. Тя е без пари и се сменя сравнително лесно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p-transporter Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 Jass -- колега незнам но трябва да съм сигорен,че да я сменя апак и ЕСП не светва веднага ами след олко 10 мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване