Jump to content

Jass

Members
  • Мнения

    1194
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    ше 4F... Q5...

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

2506 профилни разглеждания

Jass's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Jass

    Q5 задни амортисьори

    Bilstein B6 е най-доброто, което може да се сложи като амортисьор. Обикновените черни bilstein нищо не става от тях и затова ги хранят. Но Б6-ците са топ, ако смениш и четирите няма да я познаеш Q5-цата. Обаче първо - не са евтини като черните и sachs. Второ - не е ясно дали и къде има налични. Трето - колко време са стояли легнали в кутията….
  2. Има регламент на ЕС, че всички МПС трябва да имат такава система. Както преди години за дневните светлини. Базово е през ABS-а. Ако е поръчана с TPMS датчици ще имаш на всяка гума налягането някъде из менютата. И да - казва коя е спаднала.
  3. Ще свети жълтата лампа на таблото все едно имаш мека гума. Чисто нови обучени датчици са около 300лв комплект.
  4. Jass

    Ниско налягане масло

    Ходенето по мъките и обикаляне по сервизите ако ти доставя удоволствие и те прави щастлив - продължавай. Аз гледам да си правя максимално лесен и приятен живота, като това не включва лъжа и измама! Ще опишеш какво е настоящото положение и бъдещият купувач ще си прецени дали го устройва…..
  5. Jass

    Ниско налягане масло

    Значи все пак има някакво решение - Нотариус!
  6. Тези, които нямат S, имат копчета за Audi Drive Select. Иначе не е проблем, че апаратите са червени, зелени или жълти, както и стоповете дали са с фолио. С кутията трябва да се Фнимава! Аз на Q5-цата дадох един път близо 2к за съединители и след някви км още над 1к за клапани и лентов кабел на мехатроник. Но поне стана кутия, че има вариант да набиваш пари и пак нищо…..
  7. Ако ще върти 30+ хил км на година да, иначе твърдо не, стига с тия дизели и тая икономия, която ти излиза през носа после! Не случайно иска 3.0Т - един от най-добрите двигатели в Ауди!
  8. Основно градско = никакъв дизел. Взимайте най-запазената бензинова от частно лице. Или директно от търговец по снимки без да минава пудрене.
  9. Извод: По-добре 3.0тди с ремап от 4.2тди сток. А най-добре 4.2тди с ремап 😉
  10. Jass

    Adblue faulf

    Трябва да се закачи и да си каже кое точно от системата adblue не работи
  11. Целият маркуч се сменя - дълъг е. Оказва се често срещан проблем - би трябвало да го имат наличен в ПСЗ.
  12. Аз вместо Toyo - бих взел Nokian powerproof в този ценови клас. Най-лесно е да кажеш - купи си скъпи гуми от високиЯ клас. Всеки иска да кара с Michelin /примерно/, ама също така и всеки си преценява колко пари му се дават. В този размер има от 100 и малко до над 400. За 300лв ще се купят много прилични гуми.
  13. Решетката не е s-line, а S6. Има вътрешен s-line и таванът не е алкантара, а черен плат. Джантите са от allroad супер тежки, но пък здрави. Такава кола от автокъща и на снимки не бих погледнал - купуват ги между 2 и 3 хил евро.... и е яко руска рулетка на какво ще попаднеш!
  14. В Q5 2.0 CAHA харчеше между 6 и 12, по-скоро 9-10. Това средно за 60+ хил км.
  15. Натоварена е с екстри, хубав двигател /макар и дизел/ с хубава скоростна кутия, обаче тва описание.... тия са някви бесни селяни. Да не се окаже само, че е на 300+ хил км
×
×
  • Create New...