toshkov81 Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 здравейте колеги, дилемата е следната, тази кола Пасат 2000г. пълни кулера с масло и то сериозно. направо се излива като откачиш маркуча. около 100-150 гр на 500 км.Жената която кара Пасата е ходила в Сервиз на Фолксваген в Пловдив, официален. Ето какво са измъдрили великите глави там.Чисто ново турбо 2400 лв. НИКАКВА ПРОМЯНА.Чисто нов ЕГР доста пари, Как решиха да го сменят като е след интеркулера и не може да вкара масло в него ?????чисто нов Интеркулер НЕЗНАМ ЗАЩО РЕШИХА ЧЕ ПРОБЛЕМА Е В НЕГО. - Пак НЯМА промяна.последно са казали че или клапана за картерни газове или "Задно дясно стъкло" е проблема за този теч.Сещате се при всяко влизане колко пари оставя тази жена там.Те искат да поръчат нов капак за двигателя на цена 1100лв и не дават гаранция че ще се реши проблема.Та можем ли да помогнем с нещо. свалих капака, разглобих клапана но няма видимо проблем, затваря при вакум, отваря при налягане, а и не вярвам че може да вкара толкова масло в кулера само от там.Пускам темата и в форума на Фолксваген зада се види какви попари дробят в официалния сервиз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Е то неостана място от където да идва това масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Чисто новото турбо колко е чисто ново? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Пробвай да пуснеш картерната вентилация в атмосферата. И виж какъв ще е ефектът. Предполагам си наясно с моментът на затапване на маркуча към турбото. По този начин, ще установиш от къде идва проблема - турбото или самата вентилация. На този етап за друго не се сещам. Иначе за сервиза на Фолксваген, не мога и не искам да коментирам, колко са далеч от истината...:steinigung:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 22 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Чисто новото турбо колко е чисто ново?ами на него си пише Гарет и жената каза че са го разопаковали пред нея, тоест баш чисто ново. каза ли са и че е оригинално.точно това с газовете смятам да направя да ги изкарам в атмосверата и да пробвам.може ли някой който разбира повече да ми обясни каква може да е причината от там да вкарва масло. нали трябва да са само газове с малки капки масло примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Щом ще отваряш,провери я тази турбина...Това за нов капак е шега нали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 (Редактирано) При повишено налягане в картера(не работеща картерна вентилация) се затруднява отичането на маслото от турбото към картера.В резултат на това маслото под налягане избива през уплътнителните пръстени на турбото и ето ти го в кулера.. Редактирано 22 Януари 2013 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Мога ли да питам нещо? Полезно ли е картерната вентилация да ходи в атмосферата и какви са последствията от това? Слага ли се филтър на края на тръбата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Полезно е,като започне да плюе много масло от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 22 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Това за нов капак е шега нали...хич не е шега както ти го пиша така са и го казали, 1000 и нещо лева при това го нямали в наличност и трябва месец доставка от германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 Би било много добре, КЗП да може да налага санкции на такива видни малоумници, наричащи се официални сервизи.. също така писмо до кораба майка да им отнема лиценза... нооо за съжаление не става така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 22 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2013 А как да разбера много ли е маслото, което плюе от там? При сваляне на входящата тръба на турбината няма масло по нея, най-мног, като с омаслен пръст да съм пипнал, толко масло има. На изходящата тръба обаче има масло. Не е наталачено, но има омасляване. Днес като свалях ЕГР-а за чистене, тъй като бях го затапил, а сега го възстанових, видях, че самия ЕГР и отвора на смукателния колектор са доста пълни с някаква лепкава гняс, като грес. Това от какво се получава? И малко в страни от темата, причинява ли задръстване на турбината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 23 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 аз не искам да го изкарвам за постоянно клапана къмв атмосверата защото така е направен че турбото от вакума който създава го държи затворен,и чак когато в двигателя достигне определено налягане за да натделее над вакума, чак тогава отваря клапана и изпуска газове.Ако го оставя изкаран ще е постоянно отворен и ще духа постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eraser87 Публикувано 23 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2013 (Редактирано) имах същия проблем - от някъде пускаше масло и то от толкова време, че чак до дроселовата клапа беше стигнало и показа грешка. Откарах колата в Дунев и я разглобиха и изчистиха турбо пътищата и кулера от маслото и се оказа, че проблема бил от капака на клапаните, който струва 350 лв.да добавя - колата е А4 B7 2.0 TDI BLB. Редактирано 23 Януари 2013 от eraser87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts