ivailo_mn Публикувано 29 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2013 Колата е Audi 100 2.5tdi 93г. имам следния проблем много трудно пали и пуши бяло,пуши дори като загрее. Започна да прави и други проблеми например като запаля държи около 600 оборота и тресе много и пуши бяло докато не изчисти сама аз нито мога да и давам газ нито нищо и дори започна да го прави когато е загряла, колата иначе преди само сутрин когато подргеевах тресеше и пушеше също така не грее всеки път примерно сутрин като подгрея и запаля мина около 2км температурата достигне около 50г. и я оставя за 2 или 3 часа на место, след което като искам да я запаля неми се включва греене то и неште да запали и се налага да откача буксата на датчика на водата.Вече незнам защо така не разбирам много от дизели 4 месеца вече я карам днеска я карах на диагностика и маистора ми каза в петак да я закарам и да му я оставя понеже трябва по подробно да я види и така аз се съмнявам за някоя дюза или помпа или незнам за тва реших да споделя проблема си с вас ако някои има нещо на предвид очаквам вашите коментари.Благодаря предварително!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
enchoss Публикувано 29 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2013 Дебитомер е сякаш вероятния виновник, малко по-малко вероятния е температурен датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_mn Публикувано 29 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2013 А аз това се надявам да не е благодаря колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oky_trans.bg Публикувано 29 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2013 колега да те плаша ама може и главата да е за шлайфане.Другата вероятност е електронната капачка на горивната помпа да ти прави проблема понеже там вътре има едно подобие на стрелка която управлява оборотите и тя зацикля ако отидеш в бош сервиз и имаш касмета да попаднеш на някой свестен там могат да ти я запоят тази стрелка ако е тожа нали! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_mn Публикувано 29 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2013 (Редактирано) В петак ще я карам на диагностика и ще видя какво ще ми кажат .Мерси за инфото Редактирано 29 Януари 2013 от ivailo_mn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2013 Със сигурност не е от дебитомера. Той не влияе на празния ход.Трябва да се види първо с компютър и тогава да се гадае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_mn Публикувано 29 Януари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2013 Дам и аз така мисля в петак ще я карам на диагностика,а може и утре ще преценя но след като я закарам на диагностика ще споделя какво са ми каза ли.Благодаря на отзовалите се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_mn Публикувано 2 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2013 оказа се че няма центровка на помпата така поне показа като я закарах на диагностика и сега съм я оставил на майстор и ще видя дали е от тва, а също така ми казаха че няма и налягане на помпата има ли вероятност да е от това че е изгубила центровка??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_mn Публикувано 6 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Проблема е решен!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Проблема е решен!!!Как ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivajlo petroff Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 ха ха ама и глава щяхме да шлайфаме,тук по добре сподели колега защо е изчезнала центровката на помпата щото тя не е ластик да се разтяга имаче току виж пак изчезнала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_mn Публикувано 6 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Ем беше прехвърлило 1 зъб на помпата и като го качих на диагностика и ми даде грешка "Ъгъл на палене"(нещо такова),направихме центровка както си трябва и работи перфектно, а иначе не разбрахме защо е прехвърлило зъб ремъка е здрав всичко си е ок нямам си и на идея защо така се получи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване