Jump to content

колебание за а6 2.5тди


Recommended Posts

За състояние на валовете трябва да свалиш капаците на главите....няма джамбаз дет ще се навие....

Иначе ако има паднала кубилица ,лесно се установява по звука на мотора,появява се едно тъпо чукане...,ако отвориш капака и сложиш длан на кутията на въздушния филтър,ще усетиш думкането като вибрация на ръката....получава се от върнатата компресия от цилиндъра вследствие падналата кубилица(и) и съответно не затворил или запекъл клапан

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цените на А6-ци и 4-ки с този прословут мотор паднаха толкова драстично(заради лошата си слава),че вече става доста атрактивен...като знаеш какво купуваш и си подготвен.Проблема на този двигател са валовете,кобилици(700? нови) и ГНП-тоVP-44(500? ремонт)..... турбо,дебитомер се повреждат колкото и при всеки друг двигател.Та си мисля,че ако изпадне някой гледан екземпляр с много екстри и Quattro си е добра сделка,просто във смяна на ангрежа включваш и валовете,,стига да няма запекъл клапан ако е карана дълго с някоя паднала кобилица,за да не сваляш глава(а за помпата си подготвен. .. когато се предаде...)

CA

Ами човека казва ,че е оправил всичките проблемни неща лошото е 4е е с предно ,иначе е голямата навигация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел с A6 C5 2.5TDI 163HP '03 мултитроник , чипната!! Съдейки по олющените копчета вътре (фейслифт е) надали е на по-малко от 600к км. За 5-те години от как я има (около 120к км) не е имал нито един от често спряганите проблеми на този двигател и трансмисия. Освен това е от Горубляне. Та ... не знам късмет ли е, обсъжданите душегуби на колко милиона километра са, с М10Д ли са карани (още едно вмятане, колата е от Италия разбира се ...) Факт е, че човека е фен на Ауди (трето по ред) и е супер доволен от колата :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/u922152 може ли тогава някои да ми сподели защо този екземпляр има такава цена.....

Таз много, много отдавна е била на 126 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/u922152 може ли тогава някои да ми сподели защо този екземпляр има такава цена.

Щото е преднячка без екстри. А за състоянието по снимки е много грешно да се съди. То и на място като отидеш, така са напудрени, че трябва да започнеш детайлно да се вглеждаш за да хванеш нещо.

Прави са колегите, че никой няма да се навие да свали капаците на клапаните, най-малкото щото трябва да смени гарнитурите (а може и да не трябва). Затова диагностика в проверен сервиз и оглед от човек, който разбира нещата малко повече от обикновен консуматор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ОФФ като стана дума за сваляне на капаците - доколкото знам гарнитурите не са проблем, по-скоро 'гумичките' на дюзите дават фира при сваляне на капаците, а ги няма като резервна част и съответно се отива на нови капаци /около 400 лв. комплекта с някъква отстъпка/, или силикон де :hilezh: . Поправете ме ако греша, аз не съм ги свалял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е,има го този проблем....но цената на капаците май не беше толко висока...а и не е задължително да са прецакани гумичките.

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно е така, просто е добре да се има предвид. А цената е по запитване в Порше, от преди година - две. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един продавач на времето ми обясняваше ,че 2.5тди с 180 к.с.бил много хубав мотор и нямал нищо общо с 150 к.с.Това вярно ли е според вас или е било чисто зарибяване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е ако,двигателя е созначение АКЕ и BUD след 2003 година.

В раздел ДИЗЕЛ на форума има подробна информация за въпросния двигател и снимки!!!

Редактирано от kockoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какви са тия 6-таци,сичко си е до късмет пък после колкото изкара толкова.Пример:един приятел си взе за 5 и малко 98 А6 2.5 тди,имаше на 3 места теч на масло даде близо 700 лева да го закърпят,ето каква е облагата от евтина кола за това другия път като се загледате по някоя евтинка колица и е висок клас си помислете пак дали да я гледате изобщо.Според мое мнение за А3-запазена от 7,8 на горе не включвам тези след 2005,за А4-са от 10,11 на горе пак до същата година,за А6 и по на горе ти си праи сметка въпреки всичко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,или си мазохист или наистина искаш да научиш какъв е боклук този екземпляр. Щом е сменил толкова неща и пак я продава(почти сигурно на голяма загуба) сам си направи извода :steinigung:

Търси бензин +газ :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180 катъра на предно...малии,аз с моя 115коньов ААТ,като валне малко не моем тръгнем по резко без да прибуксува,хем съм с убави гуми,...представям си с това к'во ше е....

CA

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...