gibonass Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Цената е нормална за фейслифтово, пьк и е 155коня който е малко по добьр от 150. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 За състояние на валовете трябва да свалиш капаците на главите....няма джамбаз дет ще се навие....Иначе ако има паднала кубилица ,лесно се установява по звука на мотора,появява се едно тъпо чукане...,ако отвориш капака и сложиш длан на кутията на въздушния филтър,ще усетиш думкането като вибрация на ръката....получава се от върнатата компресия от цилиндъра вследствие падналата кубилица(и) и съответно не затворил или запекъл клапанCA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lifequard Публикувано 5 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Цените на А6-ци и 4-ки с този прословут мотор паднаха толкова драстично(заради лошата си слава),че вече става доста атрактивен...като знаеш какво купуваш и си подготвен.Проблема на този двигател са валовете,кобилици(700? нови) и ГНП-тоVP-44(500? ремонт)..... турбо,дебитомер се повреждат колкото и при всеки друг двигател.Та си мисля,че ако изпадне някой гледан екземпляр с много екстри и Quattro си е добра сделка,просто във смяна на ангрежа включваш и валовете,,стига да няма запекъл клапан ако е карана дълго с някоя паднала кобилица,за да не сваляш глава(а за помпата си подготвен. .. когато се предаде...)CAАми човека казва ,че е оправил всичките проблемни неща лошото е 4е е с предно ,иначе е голямата навигация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Имам приятел с A6 C5 2.5TDI 163HP '03 мултитроник , чипната!! Съдейки по олющените копчета вътре (фейслифт е) надали е на по-малко от 600к км. За 5-те години от как я има (около 120к км) не е имал нито един от често спряганите проблеми на този двигател и трансмисия. Освен това е от Горубляне. Та ... не знам късмет ли е, обсъжданите душегуби на колко милиона километра са, с М10Д ли са карани (още едно вмятане, колата е от Италия разбира се ...) Факт е, че човека е фен на Ауди (трето по ред) и е супер доволен от колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 http://www.cars.bg/u922152 може ли тогава някои да ми сподели защо този екземпляр има такава цена.....Таз много, много отдавна е била на 126 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 http://www.cars.bg/u922152 може ли тогава някои да ми сподели защо този екземпляр има такава цена.Щото е преднячка без екстри. А за състоянието по снимки е много грешно да се съди. То и на място като отидеш, така са напудрени, че трябва да започнеш детайлно да се вглеждаш за да хванеш нещо.Прави са колегите, че никой няма да се навие да свали капаците на клапаните, най-малкото щото трябва да смени гарнитурите (а може и да не трябва). Затова диагностика в проверен сервиз и оглед от човек, който разбира нещата малко повече от обикновен консуматор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Малко ОФФ като стана дума за сваляне на капаците - доколкото знам гарнитурите не са проблем, по-скоро 'гумичките' на дюзите дават фира при сваляне на капаците, а ги няма като резервна част и съответно се отива на нови капаци /около 400 лв. комплекта с някъква отстъпка/, или силикон де . Поправете ме ако греша, аз не съм ги свалял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Да така е,има го този проблем....но цената на капаците май не беше толко висока...а и не е задължително да са прецакани гумичките.CA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecata_stamboliev Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Абсолютно е така, просто е добре да се има предвид. А цената е по запитване в Порше, от преди година - две. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daimler1 Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Един продавач на времето ми обясняваше ,че 2.5тди с 180 к.с.бил много хубав мотор и нямал нищо общо с 150 к.с.Това вярно ли е според вас или е било чисто зарибяване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kockoo Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 (Редактирано) Вярно е ако,двигателя е созначение АКЕ и BUD след 2003 година.В раздел ДИЗЕЛ на форума има подробна информация за въпросния двигател и снимки!!! Редактирано 7 Февруари 2013 от kockoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
havi Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Незнам какви са тия 6-таци,сичко си е до късмет пък после колкото изкара толкова.Пример:един приятел си взе за 5 и малко 98 А6 2.5 тди,имаше на 3 места теч на масло даде близо 700 лева да го закърпят,ето каква е облагата от евтина кола за това другия път като се загледате по някоя евтинка колица и е висок клас си помислете пак дали да я гледате изобщо.Според мое мнение за А3-запазена от 7,8 на горе не включвам тези след 2005,за А4-са от 10,11 на горе пак до същата година,за А6 и по на горе ти си праи сметка въпреки всичко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 8 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 то гаранцията, че ще я вземеш скъпа и ще е читава пак граничи с теория на вероятностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lifequard Публикувано 9 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 какво ще кажете за тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11360151271151847&f1=details&slink=21ijl8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morkov Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 Ако няма грешки от ГНП, пали нормално, когато е загряла - ОК. Вижте и турбото как е, иначе, мен лично, само салона не ми допада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 Колега,или си мазохист или наистина искаш да научиш какъв е боклук този екземпляр. Щом е сменил толкова неща и пак я продава(почти сигурно на голяма загуба) сам си направи извода Търси бензин +газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 9 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2013 какво ще кажете за тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11360151271151847&f1=details&slink=21ijl8180 катъра на предно...малии,аз с моя 115коньов ААТ,като валне малко не моем тръгнем по резко без да прибуксува,хем съм с убави гуми,...представям си с това к'во ше е....CA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване