Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 7 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Здравейте колеги, свещите са нови и тествани с мегер за пробиви. Бобините съм ги местил и положението е без промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 8 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2013 С какво пък може една бобина да докара детонации?По темата:Докато е студен мотора и загрява има ли го повишеното напрежение на 2-ри цил. или само на добре загрял?Ако само изключиш бобината на 2-ри цил докато работи двигателя намаля ли напрежението ,което те притеснява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 17 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 Здравейте колеги. Днес размених буксите на двата детонационни датчика и стойностите измерени от първия датчик на 1-ви и 2-ри цилиндър се преместиха на 3-ти и 4-ти. Респективно на 3-ти - 4-ти цилиндър съответно на 1-ви и 2-ри.Това автоматично ми показва, че един от датчиците е заминал. Обаче съм решен да сменя и двата датчика. Цветовете им са син и зелен. Някой колега с ЕТКА може ли да ми каже номерата им или някакви данни по които да ги търся в ибей.Ако е нужна рама ще я пратя на ЛС. Колата е А4 1.8Т 1998 г. AJL мотор сток.Благодаря Ви за всички изказани мнения. Със смяната на нок сензорите се надявам да съм решил проблемът.Поздрави на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 17 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2013 054 905 377 G - син 535мм; 054 905 377 А -зелен 740мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 18 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 Много благодаря!!! :rolleyes:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 (Редактирано) Днес размених буксите на двата детонационни датчика ...Едва сега се зачетох какво точно си направил.Ако не си разменил И местата на двата датчика на блока,не бързай да си купуваш нови.С разменени само букси не я карай. Редактирано 18 Февруари 2013 от autorazsipnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 18 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 Колега, днес цял ден я карам така с разменени само буксите, но датчиците не. Разлика в държанието на мотора и на колата няма - нито към по-хубаво нито към по-лошо. Днес поръчах датчиците от колегата Raino и другата седмица ги чакам. Ти каква идея имаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 18 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2013 (Редактирано) Така компа регулира ъгъла на запалване на грешния цилиндър,затова мисля ,че не е добре да се кара.При яко настъпване може да причука яко.Идеята ми е да развиеш болтовете и да изкараш датчиците от местата им.Да монтираш втория на мястото на първия и първия на мястото на втория(разменяш ги) + вече разменените букси ще е достоверен теста.Това ,че са се разменили стойностите не означава нищо,защото само подаваш информацията от 1 и 2-ри цилиндър на канала по,който компа си следи 3и 4-ти,а всъщност датчиците си "слушат" същите цилиндри и не можеш да разбереш има ли проблем в набедения датчик.Щом си ги поръчал ще стане ясно като ги смениш,така е най добрата проба :)/> Редактирано 19 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 19 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2013 Колега Димитров явно имаш пари за трошене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 17 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2013 Здравейте колеги, да внеса малко инфо по темата.Двата нок сензора ги смених и сега нивата на цилиндрите почти се изравниха. Двигателя работидоста по-добре. Вече имам и нов проблем. Днес направих тест на дебитомера на втора и на трета предавка до 5500 оборота получих 105г/с от дебитомера. Тук вече съм за смяна. Да имате впечатления от купени от Вас вече нови такива и съответно от къде? Аз съм от София така, че Ауто плюс ще ги прозвъня. Също мисля да се ориентирам и от ибей. Горе долу като цена как вървят или да мисля за втора ръка.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 17 Март 2013 Доклад Share Публикувано 17 Март 2013 ... или да мисля за втора ръка... Ако стигнеш до варианта "втора ръка" мога да ти пратя един който го вземах навремето за моя двигател АЕВ,но се оказа, че не е съшия и не става и не дава верни показания при мен.Пробваш гледаш показанията и ако удовлетворяват, ще се разберем за цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 17 Март 2013 Доклад Share Публикувано 17 Март 2013 (Редактирано) Вече имам и нов проблем. Днес направих тест на дебитомера на втора и на трета предавка до 5500 оборота получих 105г/с от дебитомера. Тук вече съм за смяна. Да имате впечатления от купени от Вас вече нови такива и съответно от къде? Ако не е оригинален,по-добре търси втора употреба работещ.Аз върнах вече два различни нови.Втория дори си е на бош уж не рециклиран и вече 4-ти месец ме мотат с гаранцията,а не струват само 5 лева например.Май напоследък е трудно да се намери качество като това за първоначално вграждане. Редактирано 17 Март 2013 от autorazsipnik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wilito Публикувано 26 Март 2013 Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 Колеги искам да попитам. Каде се намират тези детонационни датчици? 1.8 без турбо ADR мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 26 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2013 Колега на 1.8Т двигателите първия датчик се намира зад масления охладител, на който се монтира филтъра за маслото. Доста трудно се стига. Аз го смених за около 1 час. :rolleyes:/> Другия датчик е по лесен. Намира се под всмукателния колектор между първи и втори цилиндър .Колеги искам да попитам. Каде се намират тези детонационни датчици? 1.8 без турбо ADR мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wilito Публикувано 27 Март 2013 Доклад Share Публикувано 27 Март 2013 Благодаря колега! Значи са 2 на брой. А, горе долу като какви цени мога да ги намеря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts