Jump to content

Детонации на 2-ри цилиндър


Tsanko Veselinov Dimitrov

Recommended Posts

Здравейте колеги, свещите са нови и тествани с мегер за пробиви. Бобините съм ги местил и положението е без промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво пък може една бобина да докара детонации?По темата:Докато е студен мотора и загрява има ли го повишеното напрежение на 2-ри цил. или само на добре загрял?Ако само изключиш бобината на 2-ри цил докато работи двигателя намаля ли напрежението ,което те притеснява?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги. Днес размених буксите на двата детонационни датчика и стойностите измерени от първия датчик на 1-ви и 2-ри цилиндър се преместиха на 3-ти и 4-ти. Респективно на 3-ти - 4-ти цилиндър съответно на 1-ви и 2-ри.

Това автоматично ми показва, че един от датчиците е заминал. Обаче съм решен да сменя и двата датчика. Цветовете им са син и зелен. Някой колега с ЕТКА може ли да ми каже номерата им или някакви данни по които да ги търся в ибей.

Ако е нужна рама ще я пратя на ЛС. Колата е А4 1.8Т 1998 г. AJL мотор сток.

Благодаря Ви за всички изказани мнения. Със смяната на нок сензорите се надявам да съм решил проблемът.

Поздрави на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес размених буксите на двата детонационни датчика ...

Едва сега се зачетох какво точно си направил.Ако не си разменил И местата на двата датчика на блока,не бързай да си купуваш нови.С разменени само букси не я карай.

Редактирано от autorazsipnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

днес цял ден я карам така с разменени само буксите, но датчиците не. Разлика в държанието на мотора и на колата няма - нито към по-хубаво нито към по-лошо. Днес поръчах датчиците от колегата Raino и другата седмица ги чакам. Ти каква идея имаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така компа регулира ъгъла на запалване на грешния цилиндър,затова мисля ,че не е добре да се кара.При яко настъпване може да причука яко.Идеята ми е да развиеш болтовете и да изкараш датчиците от местата им.Да монтираш втория на мястото на първия и първия на мястото на втория(разменяш ги) + вече разменените букси ще е достоверен теста.Това ,че са се разменили стойностите не означава нищо,защото само подаваш информацията от 1 и 2-ри цилиндър на канала по,който компа си следи 3и 4-ти,а всъщност датчиците си "слушат" същите цилиндри и не можеш да разбереш има ли проблем в набедения датчик.Щом си ги поръчал ще стане ясно като ги смениш,така е най добрата проба :)/>

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги, да внеса малко инфо по темата.

Двата нок сензора ги смених и сега нивата на цилиндрите почти се изравниха. Двигателя работидоста по-добре.

Вече имам и нов проблем. Днес направих тест на дебитомера на втора и на трета предавка до 5500 оборота получих 105г/с от дебитомера. Тук вече съм за смяна. Да имате впечатления от купени от Вас вече нови такива и съответно от къде? Аз съм от София така, че Ауто плюс ще ги прозвъня. Също мисля да се ориентирам и от ибей. Горе долу като цена как вървят или да мисля за втора ръка.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... или да мисля за втора ръка...

Ако стигнеш до варианта "втора ръка" мога да ти пратя един който го вземах навремето за моя двигател АЕВ,

но се оказа, че не е съшия и не става и не дава верни показания при мен.

Пробваш гледаш показанията и ако удовлетворяват, ще се разберем за цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече имам и нов проблем. Днес направих тест на дебитомера на втора и на трета предавка до 5500 оборота получих 105г/с от дебитомера. Тук вече съм за смяна. Да имате впечатления от купени от Вас вече нови такива и съответно от къде?

Ако не е оригинален,по-добре търси втора употреба работещ.Аз върнах вече два различни нови.Втория дори си е на бош уж не рециклиран и вече 4-ти месец ме мотат с гаранцията,а не струват само 5 лева например.Май напоследък е трудно да се намери качество като това за първоначално вграждане.

Редактирано от autorazsipnik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега на 1.8Т двигателите първия датчик се намира зад масления охладител, на който се монтира филтъра за маслото. Доста трудно се стига. Аз го смених за около 1 час. :rolleyes:/> Другия датчик е по лесен. Намира се под всмукателния колектор между първи и втори цилиндър .

Колеги искам да попитам. Каде се намират тези детонационни датчици? 1.8 без турбо ADR мотор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...