stanislav87 Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 (Редактирано) Здравейте. Колата е б6 1.8 Т 163 коня . Скоро се сдобих с нея , веднага след покупката е вкарах в сервиз . Там смених гарнитура капак клапани , ангренаж помпа ролки семеринги на валовете , пистов ремък с ролки , масло синтетика 5 40 w. Започва да капе само когато работи и капе малко по напред от въздушния филтър. Навеждах се да видя точно от каде, но отдолу всичко е в масло и не мога да разбера. Някакви предложения? Имам и друг проблем. Светла лампата на маслото само когато карам в града и след като измина поне 20 км гася паля оправя се после не се появява или по на рядко, изваян града не се е случвало, както и като карам по екстремно. Ще съм благодарен за всеки полезен съвет. Мерси. Редактирано 5 Февруари 2013 от stanislav87 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Колега никак не е хубаво да караш с светната лампа! Дане капе от семерингата на масления филтър понеже и при мене така се стичаше по картера и отиваше до филтъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Може да капе от много места. Начина е вземаш обезмаслител и парцал, колкото е възможно забърсваш всичко. Хващаш една преносна лампа и палиш мотора и гледаш, какво и къде се случва. Иначе тук може да ти кажат, кой къде му е прокапало, ама къде е при тебе.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 (Редактирано) Няма как да капе като караш "екстремно" щото маслото "полудява" в мотора,както каза колегата избърши всичко,покарай (екстремно),но не в насрешното, спри и огледай от къде капе.Ще си покаже.Смешно е,но някой "майстори" забравят да затегнат хубаво пробката за източване и след надуване прикапва.И си оправи правописа! Редактирано 5 Февруари 2013 от Tani Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Каменов Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 (Редактирано) Ако маслената ти система е като на повечето 1.8т (не съм сигурен), то има вероятност докато са ти развивали масления филтер да са ти развили леко и охладителя, който е на една ос със самия филтер. Тогава от там може да капе масло и да губи налягане, поради което да ти свети и лампата.Ако е това се маха филтера и охладителя и се сменя О пръстена на охладителя.Ако се окаже този проблем и лампата продължава да свети, тогава смени маслото.Поне при мен това беше проблема.И ти препоръчвам да смениш първото масло на 2000 км. Редактирано 5 Февруари 2013 от Каменов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 ква е тази смяна на масло след 2000 км ?!?Тази кола да не е след основен ремонт :steinigung:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Каменов Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 ква е тази смяна на масло след 2000 км ?!?Тази кола да не е след основен ремонт :steinigung:/>/>/>Ако е италянче то си = като след ОР. Ако не е и има история няма нужда.Ама ти това като го знаеш, защо ме питаш? :gruebel:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoyko Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 при мен капеше от гарнитурката на оптегача на веригата на разпределителните валове,на доста двигатели 1.8Т капе от там.за лампата,ако е оранжевата си смени датчика за нивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav87 Публикувано 5 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 Лампата е червена. Не е италиянка, англичанка е което не е прави много по различна. За да стигна до масло охладителя задължително ли е да сваля филтъра? Ако го сваля може ли пак да се сложи същия или трябва го сменя с нов. Ще ви послушам и при първа възможност ще е измия, че отдолу е "ужас" и ще видя точно от каде капе. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Каменов Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Лампата е червена. Не е италиянка, англичанка е което не е прави много по различна. За да стигна до масло охладителя задължително ли е да сваля филтъра? Ако го сваля може ли пак да се сложи същия или трябва го сменя с нов. Ще ви послушам и при първа възможност ще е измия, че отдолу е "ужас" и ще видя точно от каде капе. МерсиНаистина първо си измий маслото за видиш точно от къде тече.Да сваля се филтера но ако няма да сменяш маслото си го качваш пак същия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav87 Публикувано 6 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 Наистина първо си измий маслото за видиш точно от къде тече.Да сваля се филтера но ако няма да сменяш маслото си го качваш пак същия. Мерси , веднага след като го направя ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristaki Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 По хАмериканските форуми на тази лампа и викат "лампата на смъртта". Не ти е от теча на масло лампата. Няколко са вариантите...По-вероятен - ниско налягане на маслото...Или маслената помпа е свършила или по-вероятното - задръстен ти е (не го знам на БГ как е). Свали картера, там има едно като цедка...задръстено ти е казвам ти 100%! Или го сваляте и чистите, или ново...НЕ КАРАЙ КОЛАТА! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 А няма ли вариант некой майстор да е скъсал и без това изгнилата 15 годишна жичка към датчика като е сменял филтъра? Аз съм я късал и 30 секунди след палене изписуква и светва червената лампа. Мотор без налягане на маслото се чува. Първо започват да тракат повдигачите и трябва да си тотално глух да не ги чуеш като вземат да чаткат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristaki Публикувано 6 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2013 А няма ли вариант некой майстор да е скъсал и без това изгнилата 15 годишна жичка към датчика като е сменял филтъра? Аз съм я късал и 30 секунди след палене изписуква и светва червената лампа. Мотор без налягане на маслото се чува. Първо започват да тракат повдигачите и трябва да си тотално глух да не ги чуеш като вземат да чаткат.Не съм много съгласен, че се чува...доста случай знам, пичовете си карат и нито звук нито нищо, а на финала по-големи главоболия. Определено какъвто и да е проблема, колата не трябва да се кара от този момент напред... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav87 Публикувано 7 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Можеш да ми кажеш и на англ. Как е ще те разбере . Наистина не се чува тракане, а по скоро на стръмен наклон ми го е направила веднъж и няколко пъти в града, понеже тук легналите полицаи са доста гаднички. Проблема го дискутирах с един майстор който каза че проблема можеби е в нивомера в картера. Ще е закарам тези дни да замерят налягането на маслото. Сам може би няма да се справя понеже нямам никакви условия а и сега е доста студено. Проблема с нивомера често срещан ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Del Piero Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 Колеги извинявам се, че малко се отклонявам от темата, но наскоро си купих А4 Б6 1.8 Т 163 к.с - сложих и газ и ми предстои смяна на маслото, но от всичко изчетено във форума вече се обърках какво масло да взема, поради което моля за съвет. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 22 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2015 5W40 ще ти свърши работа.Хубаво е да се погледне и цедката на маслената помпа в какво състояние е.Майстора дето ще пипа трябва да е наясно с тея работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване