vladetelia Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Здарвейте колеги, проблема ми е следния. При първоначално стартиране 'когато е студена' колата пали, ако не подам газ до две три секунди, оборотите падат и гасне.След това няма палене докато не сваля свещите, завъртя няколко пъти на стартер и след монтажа им пали от раз и няма проблем цял ден. Сменил съм свещи, температурен датчик, чистих дросел.....Колата има газ, опитах да спра газта да не е от дюза, но уви, проверени маркучи. Всичко е на "6" обаче проблема остава. Ако някой може да ми помогне с съвет. На vag-com нищо не показва. Най-общо казано колата се дави и не мога да разбера причината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 25 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2013 Колега,провери си Дебитомера,трудно се хваща неработещ дебитомер с Вагком,виж и ламб.-сондата.Смени си профилактично въздушния и бензиновия филтър.Това е което мога да ти дам като първоначални насоки с които можеш да започнеш,като начало пробвай да почистиш дебитомера със спрей и виж дали ще има подобрение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Ламбдасондата не участва в паленето,още повече ако външната температура е под 5 градуса компа не я търси докато мотора не загрее до 65 град.Температурния датчик гледал ли си колко градуса показва ПРЕДИ първото палене за деня? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 27 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Значи,бензиновия филтър е сменен, температурен датчик сравнен с външна температура показва вярно. Дебитомера сам го тествал с ваг ком втора газ до края 153г/с,нови свещи, чакам още идеи за проба. Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 27 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Колеги току що я пробвах, пак се задави и няма палене. Моля дайте идей, че почвам да се ядосвам. Дали да не пробвам да намаля малко разтоянието на свещите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Явно се дави двигателя от повечко гориво, не е от свещите според мен. Пишеш, че си пробвал без ГИ-то. Как точно пробва - трябва да спреш газта от бутилката, да покараш само на бензин и да я загасиш на бензин? След това опитай на другия ден как ще запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 27 Февруари 2013 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Океи, ще опитам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 27 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2013 Дебитомера сам го тествал с ваг ком втора газ до края 153г/с...Тия показания за мотор 150к.с не са ли много? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 2 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2013 Проблема решен, прекалено бедна смес на ниските, като е на газ. След корекция на ГИ всичко заспа. Благодаря на колегите които помогнаха със съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Март 2013 Доклад Share Публикувано 2 Март 2013 (Редактирано) Странно, това не се връзва със сваляне на свещите и въртене на стартер за да може да запали после . Да не говорим, че бедната смес на ГАЗ няма нищо общо с паленето сутрин на студен мотор на БЕНЗИН. Редактирано 2 Март 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladetelia Публикувано 3 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2013 Така е колега по принцип си прав, но уви ефекта след регулировката е на лице. Втори ден пали "часовник" и аз не мога да си го обясня... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване