gosho_bs Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 На 12.09.11г. си купих нов акомулатор Изкра 77ah. и до момента никакви ядове Но преди два дни слизам да паля и опаааааааа.....фал.Колата не бе палена около 7-8 дена , подах и ток с другата си кола и запали.Обикалях по задачи и я пребрах,днес също запали но ми се стори леко по мудна.Отидох на техник и я натовари с вилка -няма избила клетка,после ми измери гъстотата и се оказа че е много разредена........?.Та питам с едно хубаво зареждане ще живне ли батерииката?И каква е причината за разредения електролит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Причината е че е празен.Зареждането не работи или друг проблем с консумация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 5 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 (Редактирано) Там е работата че не е празен и нямам утечки.........?Точно това гледа днес техника .... дали си има електролит , ми има си колкото трябва.А ел.техник ми я тества за утечки .... ми няма.ОБЯСНЕТЕ МИ. Редактирано 5 Март 2013 от gosho_bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Може да е стар, залежал по складовете акумулатор. Баща ми сменя 3 такива "нови" и накрая едвам се разминаха с бой тия в магазина, та дадоха свестен акумулатор! Почти съм сигурен, че това е проблема и при теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 5 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Нямам идея какъв е.Но от момента на покупката до сега си бе ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creative89 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Еми можеш да разбереш, ако намериш от някъде читав акумулатор, за проба и ако няма проблем, значи е от него. Аз поне на това залагам, щото всеки се чуди как да измами вече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 5 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Интересното е че след като го натовариха с вилка всичко си е както трбва. .Единствено нямат идея откаде е станало това разреждане на електролита , а не съм доливал дори капка дестелирана вода.Птаме как палела сутрин...? ми как недава да и подам ключ.Бил съм карал на фарове и черпели много ОК..... но аз съм с ксенон немисля че има голяма консумация от тях.Бил съм карал на вентилатор на парното.......Че другите без фарове ли карат или без парно му казвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 (Редактирано) колега..имах същия проблем.. с чисто нов акумулатор след 3 месеца спря да пали след престой от около 5дни :gruebel:/> замервахме го при няколко сервиза.. с вилки .. проверих за утечки.. всичко беше ок.. но акумулатора си падаше след 5 дни..в крайна сметка колкото и да ме убеждаваше продавача че акумулатора му е ок аз настоях за друг /все пак имах гаранция /и... проблема се реши... :zustimm:/> и знаеш кое беше интересното... когато го върнах.. продавача си му залепи цената на скапания акумулатор..и го сложи на рафта да се продава отново .. :wall:/> Редактирано 5 Март 2013 от stodi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j1360 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Колега при акумулаторите "Искра" проблема е,че много бързо разреждат на по-ниска отрицателна температура.Тоест и да е нов падне ли -10 почва да разрежда бързо.Иначе като качество са добри но както написах при по-ниски температури разреждат много.Съвета ми е зареди си го и ще кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Там е работата че не е празен и нямам утечки.........?Точно това гледа днес техника .... дали си има електролит , ми има си колкото трябва.А ел.техник ми я тества за утечки .... ми няма.ОБЯСНЕТЕ МИ.Гледай сега, не може хем да е пълен хем да е с ниска гъстота. Гъстотата се мени от количеството заряд. Няма каква да се чудиш, зареди го. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 5 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 (Редактирано) Да вече е ВКЛ. на зарядно и преди минути го погледнах........балончета излизат от всичките клетки.И на допир с длан е леко затоплен. Редактирано 5 Март 2013 от gosho_bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j1360 Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Забравих да напиша,на тия акумулатори трябва на 3-4 месеца да се проверява нивото на киселината и ако е ниско да се долива дестилирана вода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 5 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 (Редактирано) Гледай сега, не може хем да е пълен хем да е с ниска гъстота. Гъстотата се мени от количеството заряд. Няма каква да се чудиш, зареди го.Количеството на електролита в клетките си е до белега.Ще заложа на 100% на БАИПАСА........зарядното де. Редактирано 5 Март 2013 от gosho_bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 5 Март 2013 Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Правилното зареждане на акумулатор се извършва на цикли.77Ah трябва да се зарежда 10 часа с 7,7 А После се оставя поне 5 часа и се мери гъстотата на електролита,трябва да е между 1,24-1,28.Ако го мериш веднага след зареждане той ще покаже по високи стойности от реалните.Така се подлъгвате че акумулатора е ОК,а всъщност той не е.Дестилирана вода се налива след пълен заряд,а не преди зареждане.Никога не се мери с товарна вилка след зареждане и при отворени капачки.При зареждането се отделят изпарения които гърмят много яко.След като го заредиш въпросния аклумулатор го оставяш да почине и после връзваш една 55в крушка да свети.Оставяш го да падне напрежението до 11v и повтаряш цикъла на зареждане.Нужен му е цикъл на заряд-разряд-заряд,за да се събуди активната маса.Течноста трябва да е бистра,без мътилка и парцалЕ.Измива се хубаво от окисите около полюсите и капачките и се радваш на здрав и надежден акумулатор.Аз правя така повече от 10г. И никога не ме е оставял акумулатор.Преди използвах старо руско зарядно на което може да му се регулира ампеража и волтажа.Сега минах на по модерно талянско зарядно ,то си смята то си прави каквото иска и накрая ти казва тоя е за вторични,тоя става за летен ,този ще запали и на -20.Масово хората си плащат по 2-5 лв за проверка с товарна вилка и уж всичко е ОК.Ми ОК ще е ,ти си карал колата до там,оня ръга вилката пръщи искри и вика Екстра е!А на сутринта к*р тате баница или въже или кабели опъваш да ти дават ток.Има огормно количество инфо за Pb акумулаторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 5 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2013 Благодаря ти за изчерпателния отговор..Ще направя казаното от теб.По изчисления трябва да го изкл.в 04.00 часа сутринта аз съм на бач до около 14.30 през деня.Качвам го в Корсата си и го карам да му замерят гъстотата.Имали значение часовата разлика за която ти говориш от 5ч. и тази и тази която ще се получи при мен докато се пребера от бач. и да го отнеса за проверка .Без да го монтирам на АУДИ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 6 Март 2013 Доклад Share Публикувано 6 Март 2013 Утре можеш ли да прескочиш до центъра?Ще ти го замеря за отечка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 6 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2013 След яко зареждане днес му възстановихме гъстотата на електролита..........да видим до кога..?Оново замерихме за утечки и дали динамото си зарежда както трябва.Дано си стъпи на краката ако ли не........ . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване