Jump to content

Проблем с акомулатор


gosho_bs

Recommended Posts

На 12.09.11г. си купих нов акомулатор Изкра 77ah. и до момента никакви ядове Но преди два дни слизам да паля и опаааааааа.....фал.Колата не бе палена около 7-8 дена , подах и ток с другата си кола и запали.Обикалях по задачи и я пребрах,днес също запали но ми се стори леко по мудна.Отидох на техник и я натовари с вилка -няма избила клетка,после ми измери гъстотата и се оказа че е много разредена........?.Та питам с едно хубаво зареждане ще живне ли батерииката?И каква е причината за разредения електролит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е че е празен.

Зареждането не работи или друг проблем с консумация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Там е работата че не е празен и нямам утечки.........?Точно това гледа днес техника .... дали си има електролит , ми има си колкото трябва.А ел.техник ми я тества за утечки .... ми няма.ОБЯСНЕТЕ МИ.steinigung.gif

Редактирано от gosho_bs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е стар, залежал по складовете акумулатор. Баща ми сменя 3 такива "нови" и накрая едвам се разминаха с бой тия в магазина, та дадоха свестен акумулатор! Почти съм сигурен, че това е проблема и при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми можеш да разбереш, ако намериш от някъде читав акумулатор, за проба и ако няма проблем, значи е от него. Аз поне на това залагам, щото всеки се чуди как да измами вече! :steinigung::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е че след като го натовариха с вилка всичко си е както трбва.gruebel.gif .Единствено нямат идея откаде е станало това разреждане на електролита , а не съм доливал дори капка дестелирана вода.Птаме как палела сутрин...? ми как недава да и подам ключ.Бил съм карал на фарове и черпели много ОК..... но аз съм с ксенон немисля че има голяма консумация от тях.Бил съм карал на вентилатор на парното.......stupid.gifЧе другите без фарове ли карат или без парно му казвам.help.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега..имах същия проблем.. с чисто нов акумулатор след 3 месеца спря да пали след престой от около 5дни :gruebel:/>

замервахме го при няколко сервиза.. с вилки .. проверих за утечки.. всичко беше ок.. но акумулатора си падаше след 5 дни..

в крайна сметка колкото и да ме убеждаваше продавача че акумулатора му е ок аз настоях за друг /все пак имах гаранция /

и... проблема се реши... :zustimm:/> и знаеш кое беше интересното... когато го върнах.. продавача си му залепи цената на скапания акумулатор..и го сложи на рафта да се продава отново .. :wall:/>

Редактирано от stodi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при акумулаторите "Искра" проблема е,че много бързо разреждат на по-ниска отрицателна температура.Тоест и да е нов падне ли -10 почва да разрежда бързо.Иначе като качество са добри но както написах при по-ниски температури разреждат много.Съвета ми е зареди си го и ще кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата че не е празен и нямам утечки.........?Точно това гледа днес техника .... дали си има електролит , ми има си колкото трябва.А ел.техник ми я тества за утечки .... ми няма.ОБЯСНЕТЕ МИ.

Гледай сега, не може хем да е пълен хем да е с ниска гъстота. Гъстотата се мени от количеството заряд. Няма каква да се чудиш, зареди го.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да вече е ВКЛ. на зарядно и преди минути го погледнах........балончета излизат от всичките клетки.И на допир с длан е леко затоплен.

Редактирано от gosho_bs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да напиша,на тия акумулатори трябва на 3-4 месеца да се проверява нивото на киселината и ако е ниско да се долива дестилирана вода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Гледай сега, не може хем да е пълен хем да е с ниска гъстота. Гъстотата се мени от количеството заряд. Няма каква да се чудиш, зареди го.

Количеството на електролита в клетките си е до белега.Ще заложа на 100% на БАИПАСА....hilezh.gif....зарядното де.

Редактирано от gosho_bs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилното зареждане на акумулатор се извършва на цикли.

77Ah трябва да се зарежда 10 часа с 7,7 А

После се оставя поне 5 часа и се мери гъстотата на електролита,трябва да е между 1,24-1,28.

Ако го мериш веднага след зареждане той ще покаже по високи стойности от реалните.Така се подлъгвате че акумулатора е ОК,а всъщност той не е.Дестилирана вода се налива след пълен заряд,а не преди зареждане.Никога не се мери с товарна вилка след зареждане и при отворени капачки.При зареждането се отделят изпарения които гърмят много яко.

След като го заредиш въпросния аклумулатор го оставяш да почине и после връзваш една 55в крушка да свети.Оставяш го да падне напрежението до 11v и повтаряш цикъла на зареждане.

Нужен му е цикъл на заряд-разряд-заряд,за да се събуди активната маса.

Течноста трябва да е бистра,без мътилка и парцалЕ.

Измива се хубаво от окисите около полюсите и капачките и се радваш на здрав и надежден акумулатор.

Аз правя така повече от 10г. И никога не ме е оставял акумулатор.

Преди използвах старо руско зарядно на което може да му се регулира ампеража и волтажа.

Сега минах на по модерно талянско зарядно ,то си смята то си прави каквото иска и накрая ти казва тоя е за вторични,тоя става за летен ,този ще запали и на -20.

Масово хората си плащат по 2-5 лв за проверка с товарна вилка и уж всичко е ОК.

Ми ОК ще е ,ти си карал колата до там,оня ръга вилката пръщи искри и вика Екстра е!А на сутринта к*р тате баница или въже или кабели опъваш да ти дават ток.

Има огормно количество инфо за Pb акумулаторите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за изчерпателния отговор.zustimm.gif.Ще направя казаното от теб.По изчисления трябва да го изкл.в 04.00 часа сутринта аз съм на бач до около 14.30 през деня.Качвам го в Корсата си и го карам да му замерят гъстотата.Имали значение часовата разлика за която ти говориш от 5ч. и тази и тази която ще се получи при мен докато се пребера от бач. и да го отнеса за проверка .Без да го монтирам на АУДИ-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След яко зареждане днес му възстановихме гъстотата на електролита..........да видим до кога..?Оново замерихме за утечки и дали динамото си зарежда както трябва.Дано си стъпи на краката ако ли не........wall.gif .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...