Jump to content

Омазнена (отвън) тръба от турбото


Moonland

Recommended Posts

Здравейте,

изчетох доста в интернет по темата, но все още не мога да си изградя твърдо мнение от прочетеното.

Тръбата, която излиза при мен от турбото посока ИК е външно мазна. Не тече от нея, няма капки, не е и капало, защото кората под нея беше суха, просто тръбата е като "изпотена" отдолу с масло.

Разбирам от прочетеното, че е напълно нормално вътре да има известно количество масло, идващо от турбото и под форма на пари, които съответно се втечняват...

Но нормално ли е и външно да е мазна? В някои форуми се твърди "да, напълно нормално, стига да не тече, всички турбо двигатели са така", в други срещам коментари, че някой си нямал такова нещо...

Някой има ли опит и мнение? Пак да поясня - теч няма, капки няма и по нищо не личи да е капало, просто от долната страна е равномерно мазна (смесено с прах...)

Колата е на доста малко км, за това се чудя дали е напълно нормално наистина...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Действително в турбопътищата си има маслени пари и ако някоя скоба не е стегната като хората, като направи налягане може да пропуска по малко. Щом казваш, че за дълго време е само лек маслен прах - просто попритегни скобата.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени гумените връзки между тръбите и няма да омаслява.С времето старите съединения се напукват отвътре и почват да пускат масло между слоевете гума.Аз сложих силиконови фи 50,отрязаха ми две парчета по 6 см.Търсих гумени но имало само оригинални и цената ме отказа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става въпрос за колата от подписа, едва ли гумените връзки са напукани, не е толкова стара.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

За нея става дума, но къде видя колко е стара? :)/>/>

И аз силно се съмнявам да е нещо остаряло и напукано...

Иначе днес разгледах подробно кората (тъй като я смених и оригиналната е свалена) - няма абсолютно никакви признаци някога въобще да е капвало върху нея - само прашна, дори не мазно-прашна.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колега ,моята е спортбак 2006 година и е омаслена по съшия начин.На входа които идва от дебитомера и на изхода към интеркулера.Незнам дали е нормално но повечето А3-ки 8Р които съм гледал са така.Моята е на 150 000 километра вече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално отвън да е омазнено....Това означава че имаш минимален поне теч на въздух някъде.Стегни си всички скоби и си провери въздушните маркучи!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Така, официално становище от Audi:

Напълно нормално е тази тръба да е леко омазнена отвън! Не бива да е много обаче, в никакъв случай да тече или да се образуват постоянно капки! Но да е хлъзгава/мазна отвън - нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...