Jump to content

Изкарване на джантите навън


PassaT94

Recommended Posts

Колеги искам да ви питам нещо понеже забелязах, че колата ми много е глътнала джантите особено задните мн се личат ако се стане под определен ъгъл даже се и не виждат понеже съм чул не много добри отзиви за фланците искам да питам може ли да се сменят самите главини дето за тях се захваща джантата с по дълги да изкара джантите навън. Благодаря предварително :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

пичове вие в гората ли живеете.... за гугъл.ком не сте ли чували , за търсачката на форума не сте ли чували ....може ли при тоя БООулук от инфо в нета да задавате такива елементарни въпроси, на които е отговаряно милион пъти...поне :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета преди време си правих фланец с прехвърляне на болтовото разстояние от 5x112 на 4x100 и останах мн. доволен от човека. Казва се Боби-0894710919, ако искате обадете му се той ще ви обесни кое е най правилно. Разбира си от работата. Иначе аз знам, че щом са само за изкарване гумата навън няма никакъв проблем. Фланез по-дълги болтове и си 6+. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С фланци съм чувал че се натоварва повече главината или нещо такова и е по голяма ветоятноста да изклопа нещо така ли е или някой с фланци да каже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш проблеми с фланците стига да не са над 20- 25мм (то повече и не е нужно). Слагай и изкарвай колелата. Ще имаш повече стабилност и по- добра визия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С фланци съм чувал че се натоварва повече главината или нещо такова и е по голяма ветоятноста да изклопа нещо така ли е или някой с фланци да каже

Натоварва ти акъла да мислиш простоотии , да ли ще сложиш 16 с малко ет или 16 с голямо ет + фланец разлика няма , въпроса е материала от който е изработен фланеца, а колко ще издържат лагерите ,без фланци ще караш промерно 30к с фланци или джанти с малко ет ще караш 28к :)

Нямаш проблеми с фланците стига да не са над 20- 25мм (то повече и не е нужно). Слагай и изкарвай колелата. Ще имаш повече стабилност и по- добра визия.

Мойте са 23,5 на 18 цола джанта 8J ЕТ 45 никви ядове

Редактирано от VBI
Коригиране на пост.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах с 55мм фланци(с10 болта) и нищо не сум строшил... Екстра са си фланците,съига да санаправени точно,балансирани и квото там трябва..

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk 3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз май съм с 23мм на 17 цола. Няма опасност за лагерите с такъв размер фланци.

искаш ли да постнеш една снимка на твоя автомобил, понеже и аз от доста време се каня да поставя фланци на задните колелета на а3 8п. със стандартното окачване ли си или си свален? gruebel.gif

Благодарско rolleyes.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой е най-добрия материал за фланци? А и да попитам може ли отпреде по малко мм а отзад повече?

Алуминиия (така ли се пише тая дума :hilezh: ) леки здрави , но сега си направих 4 преходни от 5х112 на 5х120 от материал нещо като тефлон ама достаа по-здраво и държи на топлина (ще напиша името после като се сетя )25мм фланец 250 грама :hilezh:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алуминиия (така ли се пише тая дума :hilezh:/>/> ) леки здрави , но сега си направих 4 преходни от 5х112 на 5х120 от материал нещо като тефлон ама достаа по-здраво и държи на топлина (ще напиша името после като се сетя )25мм фланец 250 грама :hilezh:/>/>/>

Алуминия брат Не е най-добрия матерял. Първо фланеца излиза 2х по-скъп, второ резбата за болтовете е по слаба от на стоманата, което значи че трябва да се набива втулка, което си е риск.Според мен стоманата е най-доброто решение за нашите стандарти и пътища.

Редактирано от alter_breed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алуминия брат Не е най-добрия матерял. ... Според мен стоманата е най-доброто решение за нашите стандарти и пътища.

А ти оригинални МОМО фланци си виждал, или са ти ти разправяли за оня дето чул, че друг ги бил карал на неговия котурник?

:steinigung:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алуминия брат Не е най-добрия матерял. Първо фланеца излиза 2х по-скъп, второ резбата за болтовете е по слаба от на стоманата, което значи че трябва да се набива втулка, което си е риск.Според мен стоманата е най-доброто решение за нашите стандарти и пътища.

ТИ си пиян,кви резби те гонат кви 5 лева ти немаш никва идея как се прави фланец и характеристиките на алуминия,ама искам да чуя се пак защо тъпата 20 кг стомана е по добра от алуминия ,иначе си прав АЛ. фланци за под 200 250 лв само на снимка ще ги видиш

Редактирано от Blese
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, можете ли да ми предложите къде в Пловдив изработват, търся си и аз 2 фланеца, 23-25 мм за 18-ки, на А3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимки на 23мм фланци отзад, 17 цола джанти. Отпред няма фланци!

мерси много за снимките колега. В гръб изглежда доста добре колата със стърчащите гуми. zustimm.gif

точно тази визия целя и като гледам си със стандартното окачване като мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Абе момчета ми като гумите не вървят една зад друга смис ти как си сложил само отзад тва така няма ли да се прецака нещо? Щото и аз ми трябват само за отзад

Редактирано от PassaT94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще прецака? Няма какво да прецака. На мен в момента ми изглеждат изравнени и като сложа и отпред предните може да излезнат повече. Може да стане нещо, макар че пак не виждам какво, ако сложиш на едното предно фланец, а на другото не. А за такъв случай аз не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...