qnkov Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 Таблото ми има проблеми и ме интересува ако го сменя с друго оригинално- втора ръка изрядно, ще трябва ли да го адаптирам нещо - имобилайзер или е плуг енд плей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 Трябва да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobigot Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 Отиваш при ключар вади кода на имобилайзера от старо табло, слагаш новото табло и той адаптира ключовете по него.Имобилайзера е в таблото и ако само ги замениш няма да запалиш колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 13 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 Какво означава това в ценово изражение? Предполагам, че процедурата се извършва с ВАГ-КОМ или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 С VCDS става, но само ако имаш ПИН-кодовете и на двете табла! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 Не е задължително да се наложи адаптация.На бащами два пъти сменям табло и до сега не се е налагало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobigot Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 Ключаря на мен ми взе 50 кинта за 10 минути работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 13 Март 2013 Доклад Share Публикувано 13 Март 2013 Всъщност зависи дали таблото е с вграден имобилайзер или е с бялата кутийка (външния ИммоБокс).Ако е с външен имобилайзер - сменяй на воля колкото искаш табла, ако обаче е с вграден имобилайзер - пин ще ти е нужен, и пари ще се дават! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 14 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2013 Така, значи 50 лв ако се наложи обучение на ключове с новия имобилайзер. А видно ли е като се свали дали имобилайзера е с външен Иммобокс, евентуално как да разбера.П.С. тези ПИН кодове могат ли да се извлекат от 2 те табла посредством компютърна техинка? че малко се пообърках точно какво ми трябва и от къде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 14 Март 2013 Доклад Share Публикувано 14 Март 2013 ПИН-кодовете ще си ги изкара този, който ще прави ключовете, т.е. ключаря.Гледам, че си с ASV-мотор, той се произвежда от 2000 година. Шанса да си с външен Имобокс е нулев! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Octavian_stz Публикувано 21 Март 2013 Доклад Share Публикувано 21 Март 2013 Не е задължително да търсиш ключар и в автосервиз могат да ти направят смяната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 Да ползвам темата на колегата. Взех си табло с цял фис което е с вграден имобилайзер, моето също е с вграден имобилайзер. Та въпроса ми е как се процедира сега мога ли да изкарам пин кода на новото табло и по него да си активирам ключа, за да мога да запаля или ще трябва от старото да се вади. Проблема със старото е че има изгоряла пътека в самото табло и не може да се свържеш по никакъв начин с колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 28 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2015 След както си извадиш ПИН кода на новото табло, ще трябва да смениш ампулите и впишеш всички ключове отново (сиреч, да си направиш нови ключове за новото табло ). Иначе, няма палене. Вкарал си се във филм, на който преди това не си прочел резюмето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Искаш да кажеш че ще трябва да си правя нови ампули. Аз имам две ампули едната е на оригиналния ключ, а другата е от старото ми Ауди и казваш, че не мога да обуча таблото да си работи с тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Ако Audi-то ти е 2000 година и нататък, 100% ще трябва да смениш ампулите. Но все пак, това не струва милиарди и не е повод за драма. Единствения недостатък ще е че ще трябва да си викнеш ключаря до Вас, защото колата няма да иска да запали с новото табло. Ето и таблица с ампулите, поставяни в А3: А ето и извадка от относно поколенията имобилайзери и възможността да се ползват старите транспондери: Единствено не съм сигурен преди 2000 година дали имобилайзера е второ или трето поколение. Не ми се е налагало да се ровя за това. Ето ти и малко четиво, относно имобилайзерите, любезно предоставено ни от ross-tech:ImmobilizerМалко ъпдейт, ако е преди 2000 година ще можеш без смяна на ампулите (Immobilizer 2) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 Колата 99 г А4 Б5 имам и Ваг-Тахо и Ваг-Ком мисля си че ще се справя ако не тогава отивам на ключар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2015 (Редактирано) Щом става въпрос за А4: Няма да имаш проблем, ще стане със същите транспондери (ампули) Успех! Редактирано 29 Януари 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 4 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2015 Днес се извадих пин на таблото и пробвах да обуча двата ключа обаче не стана. Става само оригиналния ключ който имах втори който ми направиха и сложих ампулата от старото ауди не иска да тръгне. И в момента съм пак с 1 ключ, който вече не работи със старото табло а само с новото или с де думи нищо не успях да направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valeri dochev Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Здравейте колеги скоро се сдобих с ваг-ком и табло с малкия фис. Въпроса ми е някой може ли да ми даде разяснение като за новобранец как се извличат пиновете и каква е процедурата за адаптиране на таблото. Имам желание да се науча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 За извличане на пин ваг ком няма да ти помогне. Ваг тахо ти трябва за пин. И след като имаш пин-а идва на помощ ваг ком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valeri dochev Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 а този пин има ли вероятност да го пише в някой от документите на колата сервизна книжка или ръководството за ремонт Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 15 Април 2015 Доклад Share Публикувано 15 Април 2015 Пин-а е уникален за всяко табло. Единдтвеното място, на което го пише е едно картонче,като се взима колата от завода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valeri dochev Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 колеги сдобих се с ваг тахо сега въпроса ми е какво точно трябва да направя и възможна ли е адаптацията на новото табло с него или трябва да използвам ваг ком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване