Jump to content

При смяна на километражното табло нужна ли е някаква адаптация


qnkov

Recommended Posts

Таблото ми има проблеми и ме интересува ако го сменя с друго оригинално- втора ръка изрядно, ще трябва ли да го адаптирам нещо - имобилайзер или е плуг енд плей :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш при ключар вади кода на имобилайзера от старо табло, слагаш новото табло и той адаптира ключовете по него.Имобилайзера е в таблото и ако само ги замениш няма да запалиш колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност зависи дали таблото е с вграден имобилайзер или е с бялата кутийка (външния ИммоБокс).

Ако е с външен имобилайзер - сменяй на воля колкото искаш табла, ако обаче е с вграден имобилайзер - пин ще ти е нужен, и пари ще се дават!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, значи 50 лв ако се наложи обучение на ключове с новия имобилайзер. А видно ли е като се свали дали имобилайзера е с външен Иммобокс, евентуално как да разбера.

П.С. тези ПИН кодове могат ли да се извлекат от 2 те табла посредством компютърна техинка? че малко се пообърках точно какво ми трябва и от къде :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПИН-кодовете ще си ги изкара този, който ще прави ключовете, т.е. ключаря.

Гледам, че си с ASV-мотор, той се произвежда от 2000 година. Шанса да си с външен Имобокс е нулев!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да търсиш ключар и в автосервиз могат да ти направят смяната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да ползвам темата на колегата. Взех си табло с цял фис което е с вграден имобилайзер, моето също е с вграден имобилайзер. Та въпроса ми е как се процедира сега мога ли да изкарам пин кода на новото табло и по него да си активирам ключа, за да мога да запаля или ще трябва от старото да се вади. Проблема със старото е че има  изгоряла пътека в самото табло и не може да се свържеш по никакъв начин с колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След както си извадиш ПИН кода на новото табло, ще трябва да смениш ампулите и впишеш всички ключове отново (сиреч, да си направиш нови ключове за новото табло :hilezh: ). Иначе, няма палене. Вкарал си се във филм, на който преди това не си прочел резюмето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш че ще трябва да си правя нови ампули. Аз имам две ампули едната е на оригиналния ключ, а другата е от старото ми Ауди и казваш, че не мога да обуча таблото да си работи с тях? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако Audi-то ти е 2000 година и нататък, 100% ще трябва да смениш ампулите. Но все пак, това не струва милиарди и не е повод за драма. Единствения недостатък ще е че ще трябва да си викнеш ключаря до Вас, защото колата няма да иска да запали с новото табло.

 

Ето и таблица с ампулите, поставяни в А3:

 

Screen_Shot270.png 

 

А ето и извадка от 

Screen_Shot271.png

 

относно поколенията имобилайзери и възможността да се ползват старите транспондери:

 

Screen_Shot269.png

 

Единствено не съм сигурен преди 2000 година дали имобилайзера е второ или трето поколение. Не ми се е налагало да се ровя за това.

 

Ето ти и малко четиво, относно имобилайзерите, любезно предоставено ни от ross-tech:

Immobilizer



Малко ъпдейт, ако е преди 2000 година ще можеш без смяна на ампулите (Immobilizer 2)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата 99 г А4 Б5 имам и Ваг-Тахо и Ваг-Ком мисля си че ще се справя ако не тогава отивам на ключар :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом става въпрос за А4:

 

Screen_Shot272.png

 

Няма да имаш проблем, ще стане със същите транспондери (ампули)  :zustimm:

 

Успех!

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се извадих пин на таблото и пробвах да обуча двата ключа обаче не стана. Става само оригиналния ключ който имах втори който ми направиха и сложих ампулата от старото ауди не иска да тръгне. И в момента съм пак с 1 ключ, който вече не работи със старото табло а само с новото или с де думи нищо не успях да направя. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги скоро се сдобих с ваг-ком и табло с малкия фис. Въпроса ми е някой може ли да ми даде разяснение като за новобранец как се извличат пиновете и каква е процедурата за адаптиране на таблото. Имам желание да се науча. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

колеги сдобих се с ваг тахо сега въпроса ми е какво точно трябва да направя и възможна ли е адаптацията на новото табло с него или трябва да използвам ваг ком 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...