Jump to content

AUDI A8 2003г.3.7 бензин/газ 280 к.с. не винаги пали.


angelhristov

Recommended Posts

Здравейте,колеги!Имам AUDI A8 2003 г.3.7 бензин/газ 280 к.с. От известно време колата спря да пали.Не го прави постоянно,на 10 пъти веднъж и като постои половин един час пали без проблем.Няма грешки.Карах я на сервиз.Казаха,че е от датчик колянов вал.Колата също е на газ и като не иска да запали не пали на никакво гориво.Когато запали пали и на двете горива без проблем.Та въпросът ми е възможно ли е да е от него или има някаква защита която се включва защата не съм убеден,че е от датчика.Не смея да правя експерименти,защото струва 287 лева.От както спря да пали колата е карана на диагностика,но там пали.Веднъж не запали в сервиза и даде грешка на датчик колянов вал.Другите пъти няма грешки.Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем или има идея да помага.Предварително Ви благодаря!

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е проблема да е от него. Но, какво те притеснява цената казваш на тези в сервиза дето са ти казали, че е от него, да го сменят и ако, е от него, тоест те са познали го плащаш, ако не си го взимат и не го плащаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя може и да запали с новия датчик и след седмица пак същото ,а парите вече ще ги е дал :)/>

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, какви са тези сервизи, дето Ви дават гаранция една седмица :gruebel: Отивате и се разбирате с тях. Нали затова им плащате, ако не искат, просто сменявате сервиза. Не е нормално, да ти оправят колата на принципа проба грешка, а ти да плащаш!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата не запали в сервиза и даде грешка в датчика,го свалиха и закачиха наново и колата запали.Възможен ли е някакъв тест на датчика?Аз съм убеден,че ще изгоря 287 лева и проблема няма да се реши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във WV форума, са правили опит да го замерват, но но не става. Ето какво пишат хората по този въпрос:

Цитат!!!

Този датчик е от тип датчик на Хол т.е. имаш опорно напрежение от компютъра + и - на две крачета ( по схемата това са 1 и 3) и по третото мята импулси към компютъра.Когато се прецака датчика на Пасат-а (2.0 115 коня AGG, датчика е същия като твоя по тип) се опитвах да ги меря - няма какво да му се измери с уред.Винаги и навсякъде показва безкрайност (то така и трябва да бъде).Купих нов,мерих и на него - същото положение с безкрайност (всякаква комбинация от крачета).

Както казах - мерих чисто новия датчик за AFT и моят за AGG - никакво съпротивление между различните пинове (т.е. безкрайно),а датчика е перфектен и човека вече кара 3000км с него без проблем,както и аз търкалям моят вече доста време.Не мисля,че ще премериш нещо и ти...Поведението на двигателя е според това колко прекъсва датчика - от леко прекъсване до тотално изгасване.При мен на студено всичко ок,пали си,върви си,поработи 10-15 минути и започва да прекъсва по малко (все едно някоя свещ не пали цилиндъра),след това започва да присецва в движение и след това изгасва. При тези проблеми оборотомера също откачи - започна да скача между 500 и 4000 оборота с резки отскоци (без мотора реално да мени оборотите си към по-високи,по-скоро се гласеше да изгасне).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат с поголемите мотори от моя, но при моито 2.8 AAH, се появи нещо подобно, за 2-3 дена ако средно съм палил по 5 пъти на ден отказваше веднъж, но на второ завъртане палеше, след това го направи тоя проблем по сериозно, трябваше да изчакам 2 часа преди да запали, след това стана така, че палиеше чак на следващия ден и накрая спря да пали, оказа се не датчика на коляновия вал, а този на маховика .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е точно на маховика е датчика на коляновия вал.

и много ми е интресн колегата дето плюе срещу сервизите дето трябвало да си го платят те датчика ако не е от него,

сега нека малко ти обясня каква е точно ситуацията с електрическите проблми при колите колега. Тези проблеми нямат нищо общо с другите,

ламарините се виждат, окачването също се вижда, бутала, валове, клапани, гарнитури също се виждат като се разглобят, ОБАЧЕ тока и ипулсите не се виждат,

и след като колата не е запалила САМО ВЕДНЪЖ в сервиза и тогава е показала грешка колянов вал, как очакваш хората да си заложат работата че проблема е там, ами ако в този момент е прекъснала бобина, или компютъра е отказал и затова е забила такава грешка, вариянти има много, едно е колата да не пали изобщо и да му дадът точна дианоза, друго е само веднъж да е отказала и ти да очакваш някой да даде 300 лв. и след седмица да му върнат парите,ами ако проблемите са повече от един, или единия е довел вече и до друг, и хоата го сменят, но след седмица откаже и ЕКУ-то, какво.

на такива клиенти им казвам че давам ганция 1 година, ако сменим всички датчици, ЕКУ, бобини, кабели и свещи.

при нашата жичкаджииска работа 90% е да откиеш проблема, от там на татък всичко е лесно,

за мен колегите са прави, точно този датчик и комутатора правят този проблем, като е студена колтата работи, като загрее гасне, чакаш 15 мин и палиш и после пак така. но на тизи етап никой не може да му каже на колегата какво точно, чак гокато откаже за постоянно да пали ще могат да му дадът точна диагноза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен трябва да смениш и на колянов и на разпределителен за да си сигурен защото те работят съвместно един с дтуг а Не е гаранция че въобще е от някой от тях ЗАЩОТО е заложено спрямо състоянието на колата да дава определени грешки в диагностиката но това са само насочващи данни просто и майстора трябва да е на 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам колеги, аз също съм работил по сервизи напред назад и затова започнах да си правя колата сам, от такива експерименти, ако един сервиз е голям, винаги може да намери от някъде втора употреба работещ датчик и да го сложи на колата да се пробва месец два, сега от друга страна съм съгласен, че такъв проблем не може да се хване отведнъж защото всичко е навързано като черва и може да е от всякъде, ама сега защо човека да похарчи 600 кинта да смени 3-4 датчика .... на мен не ми се връзва, а иначе има друг датчик на коляновия вал който ако не се бъркам е за оборотите .... Колега "angelhristov" не знам какво да те посъветвам ,при мен беше лесно - тя просто вече не палеше ..... потърси втора употреба такъв датчик из форума и пробвай или просто прежалваш парите и се надяваш да е от него. :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не забравяйте че тези сензори са топлинно чувствителни ,не знам какда го кажа точно,има такива които разрешават палене след като изстинат,други на топло отказват,смело сменяй датчика и си карай с кеф.Какво да кажат тези с 2.6 мотор? там ако откаже един сензор изписва трите сензора :gruebel:/>,датчика на коляновия вал и маховика се мери съпротивление,на хол с диод,и то в момента в който е отказал,радвай се че имаш записан конкретен сензор,сменяй го:zustimm:/>,а Жоро Тошков ,мн правилно е написал:flehan:/>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми 6те стрелиам 4е 6те видем какво 6те излезе дано е тои

мерси за коментарите то поне кора6 ми дадохте като го смениа 6те пи6а дали е тои

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам точно за това говоря Пепи, написах горния пост, с малко по неправилен тон, защото точно със същия проблем се боря вече 3-ти ден и съм бесен.

колата е мерцедес А-класа, клиента казва че като я остви за известно време и не пали после, и след няколко опита се опрвя, та оставя я клиента при нас и ние тръгваме да я вкараме в сериза и колата не иска да запали настина, веднга закачаме диагностиката и изкарва една камара грешки, коянов вал датчик, разпреелителен вал датчик, имобилайзер и още доста, записаме ги, чистим ги и колата почва да пали от раз.

и така вече 3 дни, по цял ден се возя в нея със компа на другата седалка, почнахме да я ползваме за сужебна, кой каде трябва да иде с нея ходи, само и само да изгасне пак. Не е проблем да сменя който и да е датчик с друг, както пише преди мен колегата, и ще го направя, стига само да изгасне, ама пущината неще.

клиента вика, тя сега може и 15 дена да пали. Е как да му кажа какво е точно, 99% съм сигурен че е датчика на коляновия вал, ама ако не е той и го сменя и тя пак изгсне утре, какво правим, клиента ше вика тея ми взеха парите и нищо не направиха.

Така че колеги понякога поглеждайте и през очите на отсрещната страна, как трябва да постъпя аз в този случей. Видях как колата изгасна, и дотам. мога да премеря всички компоненти в системата, следя всички данни, мога и да сменя датчиците, но в момента колата е ПЕРФЕКТНА, затова ви казвам че при нас понякога повредата не може да се открие толкова лесно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И мойта започна като тази А КЛАСА:Един път на месец,по един два дена не мога да я запаля и после пали от раз.До следващият месец няма проблеми.Сега започна да го прави на всяко палене.Не я ли запаля до пет минути трябва да чакам поне един час.Днес я зякярях в AUDI казаха,че е от датчик колянов вал.Утре ще дойде датчика и ще видим.Нищо чудно и нейният датчик да е като моя и да минат месеци докато издаде багажа.Моите месеци бяха шест.За последно стоя три седмици в сервиза.Ако можеш да вземеш някой втора употреба да я пробваш.Аз не можах да намеря за моята.Ама какво ти давам акъл,като аз моята не мога да оправя!

:steinigung:/> Така,че до утре! :(/>

Редактирано от angelhristov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А горивен филтър скоро сменял ли си?

По отношение на предишен пост според мен сервиза ако наистина е истински при неизвършен реален ремонт заради грешна диагностика трябва да си поеме разходите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А горивен филтър скоро сменял ли си?

По отношение на предишен пост според мен сервиза ако наистина е истински при неизвършен реален ремонт заради грешна диагностика трябва да си поеме разходите.

така е колега но какво е грешна диагноза според теб, така като четеш горните постове и моя и на колегата, я кажи ти какво би направил ако си майстор. Ама честно, най лесно е да върнеш човека и да му кажеш карай така докато откаже нацяло, но нали целта е не само да работим и да изкарваме пари, а и да си помагаме. Аз лично смятам че най-правилно е това което са му казали колегите, тоест. Да от датчика на коляновия вал е но не сме на 100% сигурни. И това изказване значи ли че не си разбират от работата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ни най малко не си разбрал какво съм казал,а то беше Който прави диагностиката при грешка си поема частите няма как да се зимат пари а да няма работа насреща по този начин няма как да се спечели сервизи заради тия работи фалират недай боже

По другия въпрос ако съм майстор...ти не ме познаваш това че не си правя сам реклама не значи че не се занимавам с коли от 3клас,честно пред себе си винаги съм помагал с каквото мога и както мога за моя сметка много пъти не се хваля клиенти не се печелят така ама ти сигурно го знаеш и не на последно място НЕ СИ МАЙСТОР ако клиентите не го казват за теб(МОЕ МНЕНИЕ)

А и за горивен филтър имах го този проблем скоро на диагностиката показа датчик разпределителен вал познай рових три дни заради филтър от 20 лв НОВ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не е от филтъра.Като запали върви много.Не глъхне,не гасне в движение,не гърми в аспуха,има налягане в системата.На два сервиза ходих и на двата даде грешка колянов вал.Датчика не съм го сменил,защото трябва да дойде от Германия.Нито в представителсвата на AUDI,никъде го няма,само поръчка за пет работни дни.Каква държава сме!Един датчик за колянов вал нямаме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега ...... за мен днеска е денят на истината, само да допълня - е не се е била оправила и мойта след смяна на датчик на коляновия и разпределителния вал колата продължава да не пали, на бутане/дърпане пали за 2 метра, .... оставих я в един прехвален сервиз в Пловдив и им казах, че нямя да си я взема непалеща, та ще видим какво ще измъдрят момчетата, или кофти/дефектен датчик или .... нямам идея .... затова колвга, отиди в голям сервиз където се плаща на час/ден и да се оправят можеби ще ти излезне по евтино :gruebel: ,но най-лошото е, че може и там да не ти я оправят!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...